اخبار استارتاپی

اعلام فراخوان رویداد «نوپاهای فناوری های همگرا»

رویداد «نوپاهای فناوری‌های همگرا» در راستای توسعه محصول و بازار برگزار می شود.

لیمو HR

مرکز فناوری های همگرا معاونت علمی بستری برای تجاری سازی ایده ها و دستاوردهای پژوهشگران و فناوران این حوزه فراخوانی در قالب برنامه ای با عنوان «نوپاهای فناوری‌های همگرا» منتشر کرده است. تا به حال سه دوره از آن با موفقیت برگزار شده است و کسب و کارهای نوپا موفق به توسعه محصول خود شدند.

در سال جاری، چهارمین و پنجمین دوره از برنامه «نوپاهای فناوری‌های همگرا» برگزار می‌شود. البته فراخوان برای شرکت در چهارمین دوره آن سال گذشته منتشر شد و فراخوان پنجمین دوره نیز سال جاری برگزار می‌شود. استارت آپ های این حوزه با شرکت در دوره‌های آموزشی فراخوان در مسیر توسعه محصول خود قرار می‌گیرند و می‌توانند بازار خود را توسعه دهند.

همچنین کمک به ارتقای فنی محصول و تسهیل دریافت مجوزها و استانداردها یکی دیگر از مزیت‌های حضور در این برنامه است. مرکز فناوری‌های همگرا معاونت علمی سال ۹۷ با انتشار نخستین فراخوان این برنامه را آغاز کرد. ۹ گروه از دوره نخست موفق به راه‌اندازی کسب‌وکار نوپای خود شده‌اند. همچنین ۸ گروه نیز پس از دریافت آموزش ها و مشاوره های لازم در دوره دوم به دنبال جذب سرمایه و تشکیل کسب و کار خود هستند.مرکز فناوری‌های همگرا معاونت علمی بستری برای تجاری سازی ایده‌ها و دستاوردهای پژوهشگران و فناوران این حوزه فرادر قالب برنامه‌ای با عنوان «نوپاهای فناوری‌های همگرا» هم کرده است. تا به حال سه دوره از آن با موفقیت برگزار شده است و کسب و کارهای نوپا موفق به توسعه محصول خود شدند.

در سال جاری، چهارمین و پنجمین دوره از برنامه «نوپاهای فناوری‌های همگرا» برگزار می‌شود. البته فراخوان برای شرکت در چهارمین دوره آن سال گذشته منتشر شد و فراخوان پنجمین دوره نیز سال جاری برگزار می‌شود. استارت آپهای این حوزه با شرکت در دوره‌های آموزشی فراخوان در مسیر توسعه محصول خود قرار می‌گیرند و می‌توانند بازار خود را توسعه دهند.

همچنین کمک به ارتقای فنی محصول و تسهیل دریافت مجوزها و استانداردها یکی دیگر از مزیت‌های حضور در این برنامه است. مرکز فناوری‌های همگرا معاونت علمی سال ۹۷ با انتشار نخستین فراخوان این برنامه را آغاز کرد. ۹ گروه از دوره نخست موفق به راه‌اندازی کسب‌وکار نوپای خود شده‌اند. همچنین ۸ گروه نیز پس از دریافت آموزش‌ها و مشاوره‌های لازم در دوره دوم به دنبال جذب سرمایه و تشکیل کسب‌وکار خود هستند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
مهر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. سلام با عرض خسته نباشید خدمت شما و همکاران محترم بنده سوالی که داشتم این هستش که من و همکاران ایده ای داشتیم که قطعاً موثر در حال و هوای امروز ایران است سوال این است که برای شروع عملی کردن این طرح از کجا باید شروع کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *