اولین گزارش بررسی شکایات توسط اتحادیه گسب و کارهای مجازی مربوط به سال ۹۷ تا تیر ماه ۹۹ منتشر شد.
در این گزارش به بخش های زیر پرداخته شده است:
۱- تعداد شکایات ارجاع شده از سمت وزارت صمت، اتاق های اصناف ایران و نماد الکترونیک
۲- گزارش دقیق و تفکیک شده از سال ۹۷ تا ۹۹ از پنل ثبت شکایات اتحادیه به تفکیک کسب و کار های عضو و غیر عضو
۳- بررسی شکایات ثبت شده در پنل اتحادیه به تفکیک ۹ حوزه شکایت
۴- بررسی وضعیت شکایات
۵- بررسی تاثیر شیوع کرونا بر افزایش میزان شکایات.
به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]