اخبار استارتاپی

دانش بنیان های ایرانی در نمایشگاه واردات چین حضور پیدا می کنند

سومین نمایشگاه بین‌المللی واردات چین امسال با حضور شرکت های فناور برگزار می شود و در آن شرکت‌های دانش بنیان ایرانی نیز حضور دارند.

سومین نمایشگاه بین المللی واردات چین امسال با حضور شرکت های فناور برگزار می شود و در آن شرکت های دانش بنیان ایرانی نیز حضور دارند.

چین اعلام کرده که با پایان گرفتن بیماری کرونا در کشورش قصد دارد «سومین نمایشگاه بین المللی واردات» را برگزار کند. در دوره قبلی سه هزار شرکت از ۱۵۰ کشور در این نمایشگاه حضور داشتند. ایران هم در دوره دوم آن با ۱۵ شرکت در این نمایشگاه حضور داشت. امسال هم با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دانش بنیان‌های ایرانی به سومین دوره این نمایشگاه می‌روند.

نمایشگاه واردات شانگهای یکی از نمایشگاه‌های مهم و بزرگ جهان است که می‌تواند فرصت مناسبی برای عرضه و معرفی کالاها و محصولات ایران ساخت باشد. نمایشگاهی که فضایی برای دانش بنیان‌های ایرانی است تا با حضور در آن، زیان‌های اقتصادی خود را جبران کنند.

این دانش بنیان‌ها می‌توانند با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی به کشور چین بروند و با حضور در سومین نمایشگاه بین‌المللی واردات این کشور در نشست‌های رو در رو با شرکت‌های متناظر شرکت کنند.

دانش بنیان ها تا پایان تیرماه برای ثبت‌نام فرصت دارند. اطلاعات بیشتر را هم می‌توانند با مراجعه به سایت کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری کسب کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
ایسنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *