اخبار استارتاپیکارآفرینی و استارتاپ

فراخوان جذب استارتاپ شتابدهنده نوین تک

شتابدهنده نوین تک فراخوانی در راستای جذب استارتاپ ها منتشر کرد.

لیمو HR

احتمالا همین حالا که روی این لینک کلیک کرده‌اید و مشغول خواندن این نوشته هستید، در ذهنتان ایده ای وجود دارد که فکر می کنید می توانید آن را به کسب و کار تبدیل کنید. ایده‌ای که ترجیحا در اثر حضور طولانی‌مدتتان در یک صنعت یا تسلطتان به یک تکنولوژی جدید ایجاد شده باشد. اما ممکن است اعدادی که در مورد شکست استارتاپ ها گفته می‌شود شما را ترسانده باشد و نخواهید ریسک رها کردن شغل فعلی و شروع استارتاپ جدید را بپذیرید. این اعداد واقعا ترسناک هستند و نشان می دهند فضای استارتاپ و اکوسیستم استارتاپی تا چه حد سخت، مبهم و پیچیده است. شتابدهنده ها با هدف کاهش همین سختی و ابهام و پیچیدگی شکل گرفته‌اند.

اگر بخواهیم به صورت خلاصه توضیح دهیم که شتابدهنده چیست، باید بگوییم شتابدهنده با پذیرفتن بخشی از ریسک مالی شما، کمک می‌کند مسیر توسعه استارتاپ را با هزینه‌ای کمتر طی کنید تا به مرحله جذب سرمایه برسید. همچنین شتابدهنده میزان سعی و خطای شما را کاهش می‌دهد و مسیرهای جدیدی را نشان می‌دهد که باعث می‌شود هزینه کمتری بپردازید. سرویس‌هایی که شتابدهنده‌های مختلف ارائه می‌دهند تا حدودی شبیه به هم هستند و با هدفی مشترک طراحی شده‌اند؛ این هدف عبارت است از متصل کردن استارتاپ به سرمایه‌گذار، افراد و یا شرکت‌هایی که برای ادامه مسیر به همراهیشان نیاز دارید. در ادامه این نوشته، به معرفی سرویس‌های شتابدهنده نوین تک می‌پردازیم.

خدمات شتابدهنده نوین تک به طور کلی در سه دسته زیر قرار می‌گیرند:

  • برنامه پایه شتابدهی
  • سرمایه بذری
  • فضای کار اشتراکی

برنامه پایه شتابدهی

در خدمات پایه شتابدهی، به شما مسیر توسعه را آموزش می‌دهیم و نظارت می‌کنیم که این مسیر را درست طی کنید؛ به شبکه نوین تک متصلتان می‌کنیم که از خدمات مشاوره یا همکاری با آن‌ها استفاده کنید؛ به سرمایه گذار مناسب معرفیتان می‌کنیم تا کمترین دغدغه را بابت پیدا کردن سرمایه داشته باشید.

سرمایه بذری

۶۰ میلیون تومان سرمایه بذری نوین‌تک در اختیار تیم هایی قرار می‌دهیم که برای ماه‌های اولیه فعالیتشان به سرمایه نیاز دارند. اگر شما هم دغدغه بودجه اولیه برای شروع فعالیت دارید می‌توانید از این سرمایه استفاده کنید.

فضای کار اشتراکی

فضای کار اشتراکی نوین تک در چهارراه جهان کودک واقع شده است؛ در این فضا تمامی امکانات دفتری مورد نیاز شما فراهم شده و پروتکل‌های بهداشتی کامل اجرا می‌شود. می‌توانید از این فضا در هفت روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته استفاده کنید.

اگر جزو افرادی هستید که ایده‌ای در ذهن دارند که می‌خواهند آن را به کسب و کار تبدیل کنند و اگر فکر می‌کنید که شتابدهنده نوین تک می‌تواند همراه مناسبی برای شما در این مسیر باشد، می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت ما به آدرس www.novin.tech فرم پذیرش را پر کنید تا پس از بررسی با شما تماس بگیریم و فرآیند همکاری را طی کنیم.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *