در ۱۸تیرماه ۹۹، مجموعه دیجیتون به عنوان بزرگترین پلتفرم صوتی و تصویری کودک و نوجوان کمپین مسئولیت اجتماعی خود را با همکاری بنیادکودک اجرا می کند. این کمپین با مدت زمان یک ماه و به منظورحمایت از “دانش آموزان با استعداد کم برخوردار” انجام می شود.
دیجیتون که یک سرویس VODکودک و نوجوان است با راهاندازی کمپین «#مهربانی_با_کارتون» از تمامی نیکاندیشان، کودکان و علاقهمندان به دنیای انیمیشن و کارتون دعوت میکند تا با شرکت در این کمپین، علاوه بر دریافت اشتراک و بهرهمندی از محتوای غنی این پلتفرم، از دانشآموزان با استعداد کمبرخوردار نیز حمایت کنند.
دیجیتون در این کمپین چه نقشی دارد؟
سرویس دیجیتون با غنی ترین محتوای کودک و نوجوان و دارا بودن ۴.۰۰۰ عنوان محصول شامل انیمیشن، قصه، موزیکال، داستان صوتی و محتوای آموزشی در راستای انجام بخشی از وظایف مسئولیت اجتماعی خود همزمان با آغاز تابستان در کمپین ” #مهربانی_با_کارتون“، ۵۰% از عواید فروش اشتراک خود را به دانش آموزان با استعداد کم برخوردار بنیادکودک اهدا میکند.
عواید خرید چه اشتراکهایی در این کمپین به بنیادکودک اختصاص مییابد؟
نیمی از عواید دریافت اشتراک ۱ماهه و ۳ماهه به همراه یک ماه اشتراک رایگان که در این کمپین توسط افراد خریداری میشود به دانشآموزان با استعداد کم برخوردار اختصاص مییابد.
چگونه در کمپین مهربانی با کارتون شرکت کنیم ؟
با ورود به این لینک و دریافت یکی از اشتراکها، علاوه بر امکان تماشا و دانلود دنیایی از انیمیشن، موزیکال، قصه و کتاب صوتی نیمی از عواید خرید شما به منظور حمایت از دانش آموزان با استعداد کم برخوردار در اختیار بنیادکودک قرار خواهد گرفت.
گفتنی است بنیادکودک موسسه خیریه مردمنهاد ۲۶ سالهای است که با اهدافی انساندوستانه از دانش آموزان با استعداد کمبرخوردار حمایت میکند. دانش آموزان با استعدادی که به دلایل مختلف، نانآور خانواده را از دست دادهاند و معضلات اقتصادی میتواند بهانهای شود برای ترکِ تحصیل آنان. در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار دانش آموز با استعدادِ کمبرخوردار با حمایت همیاران از خدمات موسسه برخوردار هستند و تاکنون نیز بیش از ۲۰ هزار دانش آموز و خانوادههای آنان مورد حمایت قرار گرفته و عموماً به سر منزل مقصود رسیدهاند.
مجموعه دیجیتون با انجام وظایف مسئولیت اجتماعی خود امیدوار است تا بتواند گامی در راستای حمایت تحصیلی از دانش آموزان با استعداد کم برخوردار بردارد.