اخبار استارتاپیاخبار خودروخودروکارآفرینی و استارتاپ

فراخوان صندوق نوآوری برای شناسایی استارتاپ های سرمایه‌پذیر حوزه خودرو

صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برای شناسایی طرح‌ها و استارتاپ‌های سرمایه‌پذیر حوزه خودرو فراخوان منتشر کرد.

رویداد «دوشنبه های استارتاپی» حوزه خودرو ۱۲ آبان ماه برگزار خواهد شد و استارتاپ ها و شرکت‌های دانش بنیان این حوزه که علاقه‌مند به جذب سرمایه گذار هستند، می‌توانند تا شنبه سوم آبان ماه تقاضای خود را از طریق تکمیل کاربرگ منتشر شده اعلام و کاربرگ تکمیلی را به آدرس ایمیل demoday@inif.ir ارسال کنند.

صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری از سال ۱۳۹۸ در راستای ماموریت خود مبنی بر تامین مالی توسعه فناوری و به ویژه فناوری‌های پیشرفته و اولویت‌دار، در قالب برنامه «هم‌سرمایه‌گذاری» با صندوق‌های پژوهش و فناوری، سرمایه گذاری جسورانه در استارتاپ ها و طرح‌های سرمایه پذیر را آغاز کرده است.

در برنامه هم سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی، استارتاپ ها و دارندگان طرح‌های سرمایه‌پذیر، طرح و مدل کسب و کار خود را به عاملان سرمایه گذاری صندوق نوآوری معرفی می‌کنند و در صورتی که یکی از عاملان سرمایه گذاری صندوق پس از ارزیابی و تایید طرح و مدل کسب و کار، تصمیم به سرمایه گذاری جسورانه روی آن طرح بگیرد، صندوق نوآوری و شکوفایی تا ۸۰ درصد سرمایه جسورانه مورد نیاز آن استارتاپ یا طرح سرمایه‌پذیر را تامین می‌کند.

بر اساس اعلام صندوق نوآوری، هر دوشنبه استارتاپی، یک موضوع یا محور خاص دارد و تلاش می‌شود که هر دوشنبه، تنها استارتاپ ها و طرح‌های همان حوزه معرفی شوند. صلح‌خواه با شماره تلفن ۴۲۱۷۰۶۲۳ به عنوان مسئول برگزاری «دوشنبه‌های استارتاپی»، در روزها و ساعات اداری پاسخگوی سوالات درباره این رویداد خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
ایسنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *