اخبار استارتاپیاخبار صنایع خلاق و فرهنگیصنایع خلاق و فرهنگیکارآفرینی و استارتاپ

افزایش ۳۰ درصدی حمایت از شرکت‌های خلاق برای فروش محصولات

تعداد خدمات عرضه شده به شرکت‌های خلاق برای افزایش فروش محصولات ۳۰ درصد افزایش یافت.

طیق رایزنی های صوت گرفته با نهادها و دستگاه های مختلف اجرایی و عمومی، در آبان ماه ۱۳۹۹ تعداد خدمات عرضه شده برای توسعه فروش و بازار محصولات خلاق ۳۰ درصد افزایش یافته است.

حمایت از تدوین گزارش تحقیقات بازار داخلی، ارزیابی آمادگی صادرات، مشاوره صادرات و واردات (رایگان)، معرفی و ترویج شرکت‌های خلاق در رسانه‌هایی مانند صداوسیما و مشاوره توسعه فنی محصولات، از جمله دیگر خدمات عرضه‌شده به شرکت‌های خلاق است.

همچنین تا کنون شرکت‌های خلاق از خدماتی مانند جذب ایرانیان خارج از کشور و حضور مستقل در نمایشگاه‌های خارجی ویژه شرکت‌های خلاق صادراتی، استفاده کافی به عمل نیاورده‌اند و بر این اساس، ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق، در نظر دارد تا با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مسئول، زمینه حضور بیشتر شرکت‌های خلاق را در نمایشگاه‌های خارج از کشور فراهم آورد.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی ریاست‌جمهوری، اعزام و پذیرش هیات‌های تجاری، تهیه گزارش تحقیقات بازار خارجی ویژه شرکت‌های خلاق صادراتی، ابزارهای تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی برای صادرات مانند سایت به زبان خارجی و بروشور، خدمات تولید و نشر محتوا و مشاوره رایگان ویژه شرکت‌های خلاق صادراتی، تنها بخشی از خدمات عرضه شده در زمینه «توسعه بازار محصولات شرکت‌های خلاق» هستند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
ایسنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *