اخبار استارتاپی

برگزاری رویداد بازاریابی دیجیتال «دی ام تاک»

هفتمین رویداد بازاریابی «دی‌ام تاک» با هدف انتقال تجربه فعالان بازاریابی و شبکه‌سازی، ۱۶ و ۱۷ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

اولین رویداد تخصصی «د ‌ام تاک» در سال ۹۷ با هدف نزدیک‌ترشدن افراد حوزه بازاریابی دیجیتال و تشکیل یک اجتماع برگزار شد. رویدادهای دوم و سوم نیز به صورت دورهمی های تخصصی و با دعوت از مدیران بازاریابی برگزار می‌شد تا اینکه در دوره چهارم برای شبکه سازی گسترده‌تر علاوه بر مدعوین، ثبت‌نام عمومی هم صورت گرفت. دوره‌های پنجم و ششم نیز این رویداد میزبان مدیران دیجیتال مارکتینگ، آژانس‌های بازاریابی و علاقمندان این حوزه بود. حالا هفتمین دوره این رویداد به صورت آنلاین و اجرا روی سن و با کارگردانی ۴ دوربینه ۱۶ و ۱۷ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

هادی مرادی، بنیانگذار رویداد دی ام تاک درمورد این رویداد و رویدادهای پیشین و نتایجی که این رویدادها داشتند، گفت: «در ابتدا رویداد دی ام تاک گردهمایی کوچکی با حضور مدیران بازاریابی بود و تمام شرکت‌‌کننده‌ها دعوت می‌شدند و ثبت‌نام صورت نمی‌گرفت. تا رویداد سوم با هدف آشنایی بیشتر و شبکه‌سازی مدیران مارکتینگ دی ام تاک برگزار می‌شد. از رویداد چهارم به بعد تصمیم گرفتیم ثبت‌نام عمومی هم داشته باشیم.»

او ادامه داد: «از رویداد چهارم هدف ما کمی تغییر کرد. تصمیم گرفتیم این رویداد را به سمت برگزاری کنفرانس ببریم. یعنی در کنار شبکه سازی، ارائه و پنل هم داشته باشیم. علاوه بر مدیران مارکتینگ، فعالان حوزه و آژانس‌های بازاریابی هم در این رویداد شرکت کنند تا علاوه بر توسعه ارتباطات بین افراد و شبکه‌سازی، انتقال تجربه هم را در اهداف خود قرار دادیم تا به این صورت صاحب‌نظران و خبرگان این حوزه در مورد تجربیات خود صحبت کنند.»

مرادی همچنین بیان کرد: «یکی از مواردی که برای چینش افراد سخنران و ارائه‌کنندگان اصرار داشتم، این بود تا افرادی را انتخاب کنیم که کمتر در همایش‌ها و کنفرانس‌ها حضور داشتند و سخنرانی کردند؛ در حالیکه آنها در حوزه بازاریابی دیجیتال متخصص و خبره‌ هستند. وقتی ارائه و سخنرانی را به رویداد اضافه کردیم، این مورد را همیشه در نظر داشتیم. تاکنون به اهدافی که در نظر گرفتیم هم رسیدیم.»

او در ادامه با اشاره به چالش‌ها و موانعی که بازاریابی دیجیتال در کشور دارد، گفت: «مهم‌ترین چالش بحث محدودیت‌هایی است که ما با آنها روبرو هستیم. یعنی از لحاظ برخی ابزارها و پلتفرم‌ها تحریم هستیم یا یکسری ابزار را تحریم نیستیم؛ اما از داخل فیلتر است. برخی ابزارها را ما نیاز داریم و برای کشور ایران سرویس ارائه نمی‌دهند. مورد بعدی آموزش نادرست و غیراصولی است. یعنی افرادی که تخصص ندارند، دوره‌ها و وبینارهای مختلف و سخنرانی‌های تخصصی برگزار می‌کنند. افرادی که می‌خواهد در این حوزه آموزش ببینند، نمی‌دانند به کجا مراجعه کنند یا کدام مرجع آموزشی مناسب‌تر است. در بیشتر مواقع هم راه اشتباهی را انتخاب می‌کنند.»

به گفته مرادی، برای بحث آموزش برگزارکنندگان «دی‌ام تاک» سعی کردند در این رویداد آموزش درست و اصولی صورت می‌گیرد و افراد حرفه‌ای را معرفی ‌کنند و سخنرانان هم در ارائه‌های خود منابع آموزشی درست را معرفی کنند. او همچنین تاکید کرد: «در کنار دی ام تاک، رسانه تخصصی دیجیتال مارکتینگ به نام «دی ام برد» هم داریم. در این رسانه ما به آموزش و اطلاع‌رسانی و آگاهی‌سازی مخاطبان در حوزه بازاریابی دیجیتال می‌پردازیم. در این رسانه ما لایوهای تخصصی برگزار می‌کنیم و معرفی کتاب داریم و خبرهای داخلی و خارجی مربوط به دیجیتال مارکتینگ را پوشش می‌دهیم. دی‌ام تاک مکمل این رسانه است.»

براساس گفته‌های مرادی شیوع ویروس کرونا و بحث قرنطینه تاثیرات مثبتی روی بازاریابی دیجیتال گذاشته است. او در این مورد گفت: «شیوع کرونا روی رونق بازاریابی دیجیتال کمک کرده است. بسیاری از کسب‌وکارها مجبور شدند به فضای دیجیتال روی آورند. این موضوع باعث شده تا بازار کار دیجیتال مارکتینگ رونق پیدا کند. تقاضا برای دریافت خدمات بازاریابی دیجیتال و نیروی کار متخصص در این حوزه افزایش پیدا کرده است.»

متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام در هفتمین رویداد بازاریابی دیجیتال «دی ام تاک» با کد ۲۵ درصدی « Digital99» از این لینک در ایوند ثبت‌نام کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: 0 Average: 0]
منبع
پیوست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا