کافه بازار و آژانس تبلیغاتی تپسل همکاری مشترک خود را در حوزه سرویس تبلیغات ویدیویی آغاز کردند. از این پس تبلیغ دهندگان می توانند در پنل تپسل خود علاوه بر تبلیغ در اپلیکیشنها و سرچ ادز کافه بازار، تبلیغات ویدیویی خود را در ابتدا و میان پخش ویدیوهای کافه بازار قرار دهند.
کافه بازار پیشتر بخش ویدیویی خود را معرفی کرده بود، در این بخش کاربر برای مشاهده محتوا هزینهای پرداخت نمیکند؛ اما به جای آن در میانه محتوا، تبلیغاتی را مشاهده میکند. حالا کافهبازار سرویس تبلیغات ویدیویی خود را با همکاری تپسل شروع کرده است و تپسل به عنوان تنها مجری تبلیغات ویدئویی در کافهبازار با این شرکت بهطور ویژه همکاری میکند.
پیشتر در سال گذشته نیز تپسل مجری انحصاری تبلیغات در جستجوی کافهبازار بوده است. باتوجه به این همکاری، کافهبازار و تپسل امسال نیز همکاری جدیدی در تبلیغات ویدیویی آغاز کردند.
براساس آمار و ارقامی که کافهبازار منتشر کرده است، در این پلتفرم چهل و چهار میلیون کاربر به ۱۸ هزار فیلم و سریال در دستهبندیهای اجتماعی، اکشن، کمدی، خانوادگی و غیره دسترسی دارند.تبلیغات ویدیو در بازار هم به دو دسته «تبلیغات نصبی» و «برند آگاهی» تقسیم میشود که اکنون تبلیغدهندگان میتوانند در پنل تپسل خود در کلیه دستهبندیهای ویدیوهایی بازار و به صورت تبلیغات نصبی یا برندآگاهی، تبلیغات خود را به نمایش بگذارند.
کاربران ویدیوی کافه بازار را ۵۱ درصد خانمها و ۴۹ درصد آقایان تشکیل میدهند. بازه سنی اکثر کاربران نیز ۱۰ تا ۲۵سال است که امکان هدفگذاری براساس علایق، سن، جنسیت و موقعیت جغرافیایی روی آنها وجود دارد.
محمدرضا تشکری، مدیر ارشد فروش و همکاریهای تجاری بازار، در مورد همکاری تپسل و کافهبازار گفت: «برخی از توسعهدهندگان درخواست داشتند تا از خدمات آژانس برای شیوههای تبلیغاتی بازار استفاده کنند. به همین خاطر تپسل به عنوان آژانس همکار بازار برای تسهیل ارتباط توسعهدهندگان و تبلیغدهندگان انتخاب شد.»
مدیر ارشد فروش و همکاریهای تجاری بازار در مورد عقد قرارداد همکاری با آژانس دیجیتال مارکتینگ تپسل ادامه داد: «تپسل در کنار بازار تنها راههای امکان فروش و ارائه خدمات بخشهای تبلیغاتی بازار در مدیاهای تبلیغات در جستجو و ویدیو است و از ابتدای دی امسال هیچ آژانس یا مجموعه دیگری به جز تپسل این امکان را ندارد.»
به گفته تشکری همانطور که در پنل بازار و تپسل امکان مشاهده حجم کاربر جذبشده از طریق تبلیغات در جستجو وجود دارد برای ایجاد شفافیت بیشتر و ایجاد بینش و کمک به توسعهدهندگان برای تصمیمگیری بهتر برای مدیریت کمپینهای خود، طبق هماهنگیهای انجام شده با شبکه تبلیغاتی تپسل، این آژانس به صورت ماهانه به مشتریان خود حجم کاربر جذبشده از طریق کانال تبلیغات در جستجو را اطلاعرسانی میکند.
محمد جلالیان، مدیر ارشد تبلیغات در اپاستور تپسل، همچنین در مورد این همکاری گفت: «در طول یک سال گذشته، توسعهدهندگان بسیاری سرویس تبلیغات بازار را از طریق تپسل دریافت کردند و توانستیم خدماتی را که در نظر داشتیم ارائه کنیم و اعتمادسازی خوبی در صنعت ایجاد کنیم. تپسل همواره سعی کرده است تا با متنوعسازی خدماتی که در حوزه تبلیغات آنلاین ارائه میدهد، برای کسبوکارها در صنعتهای مختلف ارزش افزوده ایجاد کند.»