اخبار استارتاپیاخبار سلامتسلامتکارآفرینی و استارتاپ

اکوسیستم آزمون های شناختی با تفاهم دو نهاد علمی توسعه می یابد

ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران تفاهم ‌نامه همکاری امضا کردند.

لیمو HR

تفاهم‌نامه همکاری با هدف توسعه اکوسیستم آزمون های شناختی به امضای مجید نیلی احمد آبادی دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی ریاست جمهوری و محمد حاتمی رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران به امضا رسید.

مشارکت درکمک به ساز و کار اجرایی زیست بوم آزمون‌های شناختی در کشور و بومی‌­سازی و اعتبارسنجی آزمون‌های روانشناسی از دیگر اهداف امضای این تفاهم نامه همکاری است.

براساس این یادداشت تفاهم همکاری، طرفین در زمینه تشریک مساعی و استفاده حداکثری از امکانات، ظرفیت‌ها و فرصت‌ها برای توسعه و پیشبرد اهداف مشترک توسعه اکوسیستم آزمون های شناختی در کشور، تسهیل در امر تولید محتواهای استاندارد آموزشی، برگزاری دوره­ های آموزشی، کارگاه ها و جلسات پرسش و پاسخ، انجام مطالعات پژوهشی مشترک و انتقال دانش و تجربیات با یکدیگر همکاری می‌کنند.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی ریاست جمهوری، برگزاری دوره‌های آموزشی، تدوین متون و تأمین اساتید در حوزه علوم شناختی و صدور گواهی نامه پایان دوره‌ها، ترویج و اطلاع رسانی و آگاه ­سازی نسبت به توسعه سرمایه شناختی درجامعه و نیز مقررات اکوسیستم آزمون‌های شناختی از دیگر زمینه‌های این توافق نامه همکاری بیان شده است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
ایسنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *