اخبار استارتاپیکارآفرینی و استارتاپ

جذب سرمایه توسط ۵ استارت آپ در شتابدهنده هاب اصفهان

مرکز نوآوری هاب اصفهان، گزارش عملکرد بهمن ۹۹ تا فروردین ۱۴۰۰ خود را منتشر کرده + معرفی استارتاپ‌های شتابدهی شده

لیمو HR

شتابدهنده هاب اصفهان طی سه ماه گذشته با استارت آپ جیم شو قرارداد نهایی برای ورود به دوره شتاب دهی امضا کرده است. قرارداد هم‌شتابدهی با استارتاپ های تراول‌گرام و ابرسفید از دیگر فعالیت‌های هاب اصفهان بوده؛ همچنین استارت آپ آرکا وارد دوره شتاب دهی شده است. برگزاری بوت کمپ شهر هوشمند با همکاری شهرداری اصفهان، امضای قرارداد همکاری با افرانت، برگزاری ۱۰ کارگاه آموزشی روزانه به مدت دو هفته و آغاز دور دوم پیش‌شتاب‌دهی تیم های جدید از سایر فعالیت‌های هاب اصفهان در ۳ ماه گذشته است.

در ۳ ماه گذشته، ۲۳ تیم برای ورود به این هاب درخواست داده‌اند که هر ۲۳ تیم پذیرش شده‌اند. با بررسی ایده ها و مستندات تیم های شرکت‌کننده، نهایتا ۱۸ تیم از دوره پذیرش نهایی عبور نکردند و تنها ۵ تیم وارد دوره پیش شتابدهی و راستی آزمایی شدند.

از میان ۵ تیم پذیرفته شده برای ورود به دوره پیش شتاب دهی، ۳ استارت آپ به نام‌های تراول‌گرام، وینوپر و ایرانگرد در حوزه گردشگری فعالیت دارند. استارتآپ گرین‌اج در حوزه اینترنت اشیا و استارت آپ هیرا نیز در حوزه شهر هوشمند فعالیت می‌کند.

همچنین دو استارتاپ جیم شو و آرکا موفق شدند با هاب اصفهان قرارداد شتاب‌دهی امضا کنند و دو استارت آپ فیترفیکس و زیماتک هم توانستند دوره شتاب دهی خود را به پایان برسانند.

فرآیند شتاب دهی شتاب دهنده هاب اصفهان با بررسی و انتخاب ایده ها و تیم های شرکت‌کننده آغاز می‌شود. سپس با مصاحبه و بررسی‌های اولیه، تیم های شرکت‌کننده غربال می‌شوند. نهایتا تیم های پذیرفته شده وارد دوره پیش‌شتاب‌دهی می‌شوند. پس از اتمام این دوره، تیم ها ارزیابی شده و با مشخص شدن طرح شتاب دهی شان با هاب اصفهان قرارداد همکاری امضا می‌کنند. سپس دوره ۴ ماهه شتابدهی اصلی تیم‌ها آغاز می‌شود و تیم ها آماده ارائه محصول خود در «روزهاب» به سرمایه گذاران می‌شوند.

تیم های شرکت‌کننده در دوره شتابدهی هاب اصفهان مجموعا ۳۸ ساعت منتورشیپ و ۱۴ ساعت وبینار آموزشی دریافت می‌کنند.

تا کنون ۵ تیم موفق شده‌اند دوره شتابدهی هاب اصفهان را پشت سر گذاشته و جذب سرمایه‌ کنند و ۹ تیم دیگر هم در مرحله پیش شتابدهی قرار دارند. استارت آپ فیترفیکس در حوزه محتوا با ۷ درصد سهام، استودیو بازی‌سازی زیماتک در حوزه بازی با ۷ درصد سهام، استارت‌آپ جیم‌شو در حوزه سلامت دیجیتال با ۲۰ درصد سهام، استارت‌آپ آرکا در حوزه هوش مصنوعی با ۲۰ درصد سهام و استارت آپ تراول‌گرام در حوزه گردشگری تیم هایی هستند که در این شتاب‌دهنده با پایان دوره شتاب دهی موفق به جذب سرمایه شده‌اند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
منبع
پیوست
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *