اخبار استارتاپی

«پاویون زنان پیشگام کارآفرین» در اینوتکس برگزار می‌شود

همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوریINOTEX 2021) ) در پارک فناوری پردیس، پاویون زنان پیشگام کارآفرین نیز با حضور ۳۰ بانوی کارآفرین موفق در طول چهار روز نمایشگاه برگزار می‌شود.

این پاویون به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری راه‌اندازی شده و کار خود را از نخستین روز نمایشگاه اینوتکس (صبح سه شنبه) آغاز و تا پایان نمایشگاه (روز جمعه) ادامه می‌دهد. در این مدت ۳۰ نشست صمیمانه با حضور مدیرعامل‌های زن موفق از شرکت‌های دانش بنیان و خلاق برگزار خواهد شد.

از جمله مهم‌ترین اهداف این پاویون نیز می‌توان به «ایجاد بستر برای شکل‌گیری تعاملات موثر میان زنان موفق کارآفرین با سایر فعالان اکوسیستم نوآوری و فناوری» و «ارائه الگوهای موفق برای زنان» اشاره کرد. برگزاری این پاویون در نمایشگاه تخصصی اینوتکس فرصتی مناسب برای افزایش تعاملات موثر و تبادل نظر، ایده و تجربه میان زنان فعال در حوزه علم و فناوری است.

از سوی دیگر، حضور زنان موفق کارآفرین از شرکت‌های دانش‌بنیان، صنایع خلاق، شتابدهنده ها و مراکز نوآوری در این پاویون و همچنین برگزاری نشست‌های متعدد صمیمانه برای ارائه تجربیات، می‌تواند گامی در راستای ارتقای وضعیت زنان در اکوسیستم نوآوری و فناوری باشد.

در این پاویون از مدیرعامل‌های موفق ۳۰ شرکت دانش بنیان و خلاق حضور دارند که در طول برگزاری نمایشگاه طی نشست‌های صمیمانه به ارائه خدمات مشاوره‌ای به بازدیدکنندگان مشتاق خواهند پرداخت. بازدیدکنندگان علاقه‌مند و همچنین شرکت‌های حاضر در نمایشگاه می‌توانند با حضور در پاویون زنان پیشگام کارآفرین از تجربیات زنان موفق کارآفرین در زمینه چگونگی عبور از چالش‌ها و همچنین کسب موفقیت در تولید محصولات دانش‌بنیان و یا خدماتی با ایده‌های نو بهره گیرند.

نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ از تاریخ ۲۸ الی ۳۱ خردادماه ۱۴۰۰ در پارک فناوری پردیس و با حضور شرکت‌های دانش بنیان و خلاق و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز برگزار می‌شود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *