اخبار استارتاپی

ارائه سرویس دانش بنیان وب متریک

تنها زیرساخت بومی داده کلان تحلیلی

لیمو HR

سرویس وب متریک بر مبنای داده است یک معضلی که همیشه وجود داشت استخراج داده و رفتارشناسی کاربران است. در جهان سرویس هایی هستند مثل گوگل آنالیتیک که مشکلات و باگ هایی دارند که معضلاتی برای کسب و کار ایجاد میکند.

وب متریک پس از تحقیق و توسعه پنلی به وجود آورد که بتوان داده ها را تحلیل کرد و خروجی مناسبی از ورودی ها گرفت. کسب و کارهای آنلاین و آفلاین در ایران تفاوتی ندارند چون کسب و کار انلاین باید ورودی و خروجی های خود یا تارگت ها را بررسی و تحلیل کند. استخراج داده تاثیر بسیار بالایی دارد که بتوان کسب و کار را حفظ کرد و مسیر حرکت را طی کرد.

شرکت وب متریک از سال گذشته سرویسی را روانه بازار کرد و استقبالی که شد بی نظیر بوده است. طی نمایشگاه اینوتکس ما قسمت پنل پرمیموم را بالا آوردیم و دیتاهای مهم و مفصل را در اختیار کاربر قرار میدهیم. دیتا یا داده در دنیا حرف اول را می زند و آنالیز گزارش هایی که در اختیار دارید لازم است، کسانی که نسبت به داده و دیتا بی اهمیت هستند نسبت به اهمیت و اولویت آن در کار بی توجه هستند.

داده و استفاده از داده در دنیای امروز حرف اول را می زند، خیلی از شرکت ها هستند که داده پایش می کنند اما وب متریک یک قدم عقب تر هستند و دیتا را جمع اوری و تحلیل میکند.

وب متریک پنلی است که از دو بخش تشکیل شده، در بخش رایگان ۴ گزارش اصلی می دهیم مثلا می توانند کاربرانی که همان لحظه وارد سایت می شوند را ببینند. این گزارش لحظه ای خیلی مهم و حائز اهمیت است. تحلیل مشخصات کاربران خودش چندین زیرمجموعه دارد و ۲۴ ساعته پایش می شود. گزارش بعدی تحلیل فعالیت کاربران است که به بحث تولید محتوا خیلی کمک میکند. یعنی شما متوجه مطلب های مهم می شوید. تحلیل نحوه جذب کاربران هم بخش بعدی است. در بخش ویژه که تازه لانچ شده هیت من بخشی است که نقاط کلیک شده ی کاربران را می بینید و به شما خیلی در UI و UX کمک میکند. واکنش آنی و سریع خیل تاثیر بیشتری برای مشتری دارد.

قیف فروش: این مبحث در دنیای داده بسیار جدید است و خیلی به آن پرداخته نشده، قیف بازاریابی مسیری است که برای کاربر طراحی می کنید، اینکه روی کدام دکمه کلیک کند و … مسیر حرکت مشتری را گام به گام مشخص می کنید.

کمپین۳۶۰: این محصولی است که میتوانید در آن UTM های خاص خود را در لحظه بررسی کنید و نرخ درآمدتان را از آن بدست بیاورید. ما سرویسی را طراحی کردیم و هر لحظه در حال توسعه هستیم که چند سرویس آن هیچ جای دنیا وجود ندارد. کسب و کارها هم به ما کمکی کردند تا بفهمیم چه اطلاعاتی به ما کمک میکند. ما سعی کردیم در وب متریک خدماتی را ارائه دهیم که همه بیزنس ها در هر سایزی بتوانند از آن استفاده کنند.

راهکارهایی که وب متریک به بیزنس ها می دهد مثل بهبود UI و UX، بهبود محتوا، حل چالشهای تبلیغات و … است که تمام این راهکارها تا حد زیادی به بهبود یک کسب و کار کمک می کند. یک سرویس یا خدمت نباید در حد لول پایین باشد و بگوید همین است دیگر اما کسب و کارها حمایت لازم دارند و باید رشد کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱۴ Average: ۴.۷]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *