گروه اسنپ تصمیم گرفته است برای رضایت بیشتر مشتریانش و کمک به رستوران ها سرویس اسنپ ساپلای را راهاندازی کند. علیرضا صادقیان، معاون استراتژی گروه اسنپ، در خصوص این سرویس جدید گفت: « اسنپ ساپلای برای کاهش تورم و ایجاد ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و مصرفکننده و سهولت در تهیه و خرید مواد مورد نیاز رستوران ها و همچنین در راستای توسعه عمودی خدمات گروه اسنپ و افزایش بهرهوری زنجیرهی تامین رستوران ها فعالیت میکند.»
او اعلام میکند که فعلا این سرویس به صورت آزمایشی در تهران راهاندازی شده تا مراحل کار بررسی شود و در صورت موفقیت به سایر رستورانها در سایر شهرستانها نیز توسعه یابد. براساس توضیحات او در اسنپ ساپلای آنها به رستورانها کمک میکند تا مواد اولیه رستوران خود را با هزینه ارزانتر و به صورت شفافتر از تامینکنندگان بازار تهیه کنند. صادقیان تاکید میکند که هر رستورانی که با اسنپ فود کار میکند امکان استفاده از اسنپ ساپلای را دارد.
اسنپ فود سرویس سفارش غذا گروه اسنپ از جمله سرویسهای موفق این گروه است که بدون رقیب بزرگ براساس ادعای مدیران آن بیش از ۹۰ درصد بازار سفارش آنلاین غذا را در اختیار دارند. همهگیری ویروس کرونا موجب شد تا اسنپ فود تقریبا در یک بازه زمانی کوتاه، ۸۰ درصد از تقاضای خود را از دست بدهد.
هر چند که این موضوع پس از گذشت زمانی به گفته مهراد عبدالرزاق، رئیس هیات مدیره اسنپ فود با فعال شدن سرویسهای سوپرمارکت و اضافه شدن روشهای جدید به سیستم غذا باعث شد تا اسنپ فود به باور مدیرانش نسبتا به دوران اوج خود بازگردد. حالا اسنپ فود با اسنپ ساپلای امیدوار است بتواند سهم بیشتری از بازار سفارش غذا را علاوه بر سمت مشتری از سمت رستوران ها نیز به دست بیاورد.