رپرتاژ

دریافت حق عضویت با درگاه پرداخت اشتراک دیجی پی

لیمو HR

آیا شما هم کسب و کاری اینترنتی دارین که برای ارائه خدمات، از مشتری ها حق اشتراک می‌گیره؟ آیا حق اشتراک ها یا حق عضویت ها رو به‌موقع و مرتب دریافت می‌کنید؟ نظرتان درباره درگاه پرداختی چیست که بدون نیاز به دخالت صاحب کسب و کار و یادآوری‌های مکرر به مشتری، حق اشتراک رو دریافت کرده و دوره اشتراک رو به‌طور خودکار تمدید کنه؟! خبر خوب اینکه چنین درگاه پرداختی وجود داره:

شرکت دیجی‌پی با «درگاه پرداخت هوشمند» و «خدمات پرداخت‌یاری» و سایر راهکارهای مالی خودش برای فروشگاه‌های اینترنتی و به‌طور کلی فضای فین‌تک ایران، تونسته به بهبود روندهای مالی دیجیتال کمک زیادی بکنه.

حالا این شرکت نام‌آشنا جدیدترین محصول خودش با نام «درگاه پرداخت اشتراک دیجی‌پی» رو در اختیار صاحبان کسب‌وکارهای آنلاینی گذاشته که از مشتریان خودشون «حق اشتراک» یا «حق عضویت» دریافت می‌کنن.

این کسب‌وکارها، به‌جای بررسی مدام وضعیت دوره‌های اشتراک، یادآوری پرداخت و مدیریت تراکنش‌ها، می‌تونن از درگاه پرداخت اشتراک دیجی‌پی استفاده کنن که هم روی وب‌سایت و هم روی اپلیکیشن‌ها فعال شده و مدیریت دریافت و تمدید اشتراک رو برعهده می‌گیره.

عملکرد درگاه پرداخت اشتراک دیجی‌پی

درگاه پرداخت اشتراک، در واقع قراردادی سه‌جانبه بین کسب‌وکار، مشتری و دیجی‌پی است. این قرارداد به دیجی‌پی اجازه می‌ده از کیف پول دیجی‌پی او برداشت خودکار داشته و اشتراک رو تمدید کنه.

یعنی کاربر کسب‌وکار موردنظر به دیجی‌پی اجازه می‌ده در سررسید پرداخت حق اشتراک، مبلغ موردنظر رو «به‌طور خودکار» از کیف پول او کسر کرده، به حساب کسب‌وکار واریز کرده و اشتراک رو به‌راحتی تمدید کنه.

در این درگاه پرداخت، انتخاب‌های مختلف قراردادی کسب‌وکار، طبق نظر صاحب اون، برای کاربر نهایی به نمایش درمیاد. یعنی کاربر یا مشتری کسب‌وکار، می‌تونه دوره و شکل پرداخت موردعلاقه خودش رو انتخاب کرده و بعد هم اولین پرداخت رو به‌شخصه انجام بده.

از دوره‌های بعدی، دیجی‌پی بدون تکرار این روند و پرداخت‌های الکترونیکی مکرر، خدمات مدنظر کاربر رو در بازه‌های زمانی مشخص، و طبق قرارداد اولیه، به‌طور خودکار تمدید کرده و وجه اون رو از کیف پول دیجی‌پی کاربر کسر می‌کنه.

این قرارداد سه‌جانبه هم به نفع صاحب کسب‌وکار و هم به نفع مشتری نهایی محسوب می‌شه، چون صاحب کسب‌وکار دیگه لازم نیست مدام درگیر سررسید حق اشتراک و مدیریت پرداخت‌ها باشه؛ کاربر نهایی یا مشتری کسب‌وکار هم لازم نیست مدام اشتراک خودش رو چک کنه و نگران سررسید باشه!

مثالی از استفاده درگاه پرداخت اشتراک

فرض کنید شما صاحب سرویس VOD هستید و از کاربرهای خودتون، برای تماشای ویدئوها حق اشتراک ماهیانه دریافت می‌کنید.

اگه درگاه پرداخت اشتراک دیجی‌پی رو راه‌اندازی کنید، یک‌بار برای همیشه، گزینه‌های اشتراک به کاربر نهایی نشون داده می‌شه. او گزینه موردنظر خودش رو انتخاب کرده و پرداخت رو انجام می‌ده.

از ماه بعدی، لازم نیست سررسید رو یادآوری کنید، بلکه دیجی‌پی حق عضویت سرویس شما رو از کیف پول دیجی‌پی کاربر برداشت کرده و اشتراک رو به‌طور خودکار تمدید می‌کنه.

مزیت‌های درگاه اشتراک دیجی‌پی

استفاده از درگاه پرداخت اشتراک دیجی‌پی به نفع هر دو طرف کسب‌وکار و مشتری نهاییِ، اما جذابیت‌های این درگاه جدید به همین جا ختم نمی‌شه. درگاه اشتراک مزایای زیادی داره که در ادامه به بعضی از اون‌ها اشاره می‌کنیم:

  • انعطاف‌پذیری در انتخاب اشتراک: صاحب کسب‌وکار می‌تونه دوره‌های زمانی مختلفی برای حق اشتراک تعریف کنه، برای مثال اشتراک هفتگی، ماهیانه یا سالیانه.
  • حفظ مشتری برای دوره‌های متوالی: درگاه پرداخت اشتراک دیجی‌پی فرایند پرداخت حق عضویت سرویس‌های اشتراک‌محور رو آسون کرده و سرعت بیشتری به اون می‌ده.
  • دسترسی به پنل گزارش‌گیری: صاحب کسب‌وکار به پنل گزارش‌گیری دسترسی داره و می‌تونه گزارش‌های مختلفی از روند حق اشتراک‌ها دریافت کنه.
  • امکان لغو قرارداد: دیجی‌پی این امکان رو فراهم کرده که صاحب کسب‌وکار، امکان لغو یک‌طرفه یا دوطرفه قرارداد رو هم در اختیار مشتری نهایی بگذاره. پس مشتری با خیال راحت اشتراک سرویس وب‌سایت یا اپلیکیشن رو خریداری می‌کنه.
  • پرداخت مستقیم در صورت کافی‌نبودن موجودی: کاربر کیف پول دیجی‌پی همیشه تشویق می‌شه تا خدمت پرداخت مستقیم رو در کیف پول دیجی‌پی خودش فعال کنه تا درصورت عدم‌موجودی کیف پول، مبلغ موردنظر به‌طور مستقیم از حساب کاربر به کیف پول او منتقل بشه.

راه‌اندازی درگاه پرداخت اشتراک دیجی پی

حالا که با همه مزیت‌ها و جذابیت‌های این درگاه پرداخت جدید آشنا شدید، اگه می‌خواهید از این سرویس دیجی‌پی استفاده کنید، یا حتی اگه هنوز مطمئن نیستید این درگاه به درد کسب‌وکار شما می‌خوره یا نه، فرم «درخواست دریافت درگاه پرداخت اشتراک» رو در وب‌سایت دیجی‌پی تکمیل کنید.

کارشناسان این شرکت وضعیت و نیازمندی‌های کسب‌وکار شما رو بررسی می‌کنن؛ بعد هم در اولین فرصت باهاتون تماس می‌گیرن و درباره نیازمندی‌های شما یا چگونگی راه‌اندازی درگاه پرداخت اشتراک دیجی‌پی براتون توضیح میدن.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *