در مرکز نوآوری محتوا دانشگاه علامه طباطبایی که در فضایی به مساحت ۸۰۰ متر مربع در دانشکده ادبیات و زبان های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی راه اندازی شده است استارتاپ های حوزه پویانمایی و بازی سازی مستقر خواهند شد.
حمیدرضا بحرینی مدیرعامل خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک با بیان اینکه در این مرکز نوآوری یک زیستبوم تخصصی در حوزه انیمیشن و گیم راه اندازی میشود، عنوان کرد: این زیست بوم در قالب یک شبکه فراگیر با رویکرد توسعهی محتوای دیجیتال است که به انتخاب افراد، تیم ها و استعدادها، آموزش و توانمندسازی آنها با بهره گیری از ظرفیتهای دانشگاه علامه طباطبایی خواهد پرداخت.
وی تاکید کرد: در این مرکز ایجاد کسب و کارهای نوآور و خلاق در حوزه محتوای دیجیتال، توسعه بازار کسب و کار در داخل کشور و همچنین صادرات محتوا به عنوان سه هدف عملیاتی تعریف شده گفت: تلاش ما در خانه خلاق و نواوری محتوای دیجیتال نیتک اینست تا با راه اندازی بخشهای تخصصی در نهایت یک اکوسیستم کارآفرین و نوآور تولید محتوایی ایجاد نماییم..
وی با اشاره به راه اندازی دفاتر کار اشتراکی، استودیو دوبله و آزمایشگاه تولید محتوا و اتاق جلسات در مرکز تخصصی انیمیشن و بازی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: تلاش می کنیم تا با بهره گیری از استعدادها و ظرفیتهای دانشگاه علامه طباطبایی به عنوان بزرگترین مرکز علمی تخصصی علوم انسانی در کشور، در حوزه های فیلمنامه نویسی، دوبله و ترجمه، انیماتوری بتوانیم آثار جدید و اثرگذار در حوزه های ملی و بین المللی خلق کنیم.