رپرتاژ

آشنایی با ۵ ویژگی هتل الماس ۲ مشهد

لیمو HR

بدیهی است که اقامتگاه‌های بسیاری از جمله کلبه‌های چوبی، اقامتگاه‌های بوم گردی، کمپ‌های ساده، خانه‌های روستایی و… برای گذراندن روزهای سفر وجود دارد؛ اما همیشه هتل های لوکس پرطرفدار و جذاب بوده‌اند؛ به‌خصوص هتل های مشهد. تنوع هتل های مشهد به قدری بالاست که مسافران قادر به انتخاب یکی از آن‌ها نیستند. امروزه رزرو هتل در مشهد کار ساده‌ای نیست؛ چراکه مسافران فقط یک حق انتخاب دارند؛ اما این اقامتگاه‌ها هر کدام از دیگری لوکس‌تر و شیک‌تر هستند.

هتل الماس ۲ مشهد یکی از محبوب‌ترین هتل های این شهر می‌باشد که با طراحی منحصربه‌فرد خود میهمانان حرم امام رضا را جذب خود می‌کند. اگر از خدمات و امکانات لاکچری این هتل مطلع نیستید، در ادامه با ما همراه باشید؛ چون قصد داریم ۵ ویژگی خاص این هتل را به شما معرفی کنیم.

رستوران های متنوع و خدمات رایگان

رستوران فیروزه هتل الماس 2 مشهد
رستوران فیروزه هتل الماس ۲ مشهد

این هتل مجلل و کاخ‌مانند دارای ۴ رستوران مجزا با فرهنگ‌های گوناگون می‌باشد. رستوران الماس، روف گاردن، رستوران پانوراما و رستوران فیروزه از جمله رستوران‌های معروف هتل الماس ۲ هستند. باید بدانید استفاده از استخر و جکوزی برای مهمانان هتل رایگان است و اینترنت به صورت نامحدود و رایگان در اختیار میهمانان و مسافران عزیز قرار می‌گیرد. یکی دیگر از امکانات ویژه هتل الماس ۲ ترانسفر رایگان رفت و برگشت از فرودگاه در تمامی ساعات شبانه روز می‌باشد. حتی جالب است بدانید کودکان زیر ۶ سال ملزم به پرداخت هزینه اقامت نیستند و کودکان ۶ تا ۱۲ سال هم به صورت نیم بها باید هزینه اقامت را پرداخت نمایند.

۱.   موقعیت مکانی فوق العاده هتل الماس ۲ مشهد

هتل ۵ ستاره الماس ۲ مشهد در معروف‌ترین خیابان یعنی خیابان امام رضا قرار دارد که مشرف به حرم مطهر رضوی و مراکز خرید می‌باشد. موقعیت مکانی فوق‌العاده‌ای که هتل الماس دو دارد، سبب محبوبیت بیشتر آن شده است؛ چون تا حرم مطهر رضوی فقط یک کیلومتر، تا فرودگاه ۷ کیلومتر و تا راه آهن ۶ کیلومتر فاصله دارد. پس برای رزرو هتل الماس ۲ مشهد شک به دلتان راه ندهید.

۲.   معماری و طراحی هتل الماس ۲

هتل الماس دو در سال ۱۳۹۵ افتتاح گردیده است؛ پس می‌توان این هتل‌ را یک هتل تازه‌ساز و نوساز قلمداد نمود. این بنای ۲۵ طبقه با معماری شیشه‌ای مدرن و خیره‌کننده‌اش، اقامتی خاطره‌انگیز را برای مسافران رقم می‌زند. سبک معماری هر کدام از اتاق‌های هتل الماس ۲ مسافران را در بدو ورود هیجان‌زده می‌کند؛ چراکه این معماری و طراحی‌ به سبک روسی، رومی، ایران باستان، آفریقایی، عربی و هندی می‌باشد که بیشتر این هتل را شبیه به یک موزه هیجان‌انگیز نموده است. البته گچ‌بری‌ها، آیینه‌کاری‌ها و نقاشی‌های بسیار زیبایی هم در این هتل به چشم می‌خورد که زیبایی آن را دوچندان نموده است.

۳.   امکانات هتل الماس ۲ مشهد

هتل الماس دو مشهد به فکر مجالس و همایش‌های شما هم بوده و یک سالن تشریفات مجزا برای برگزار کردن جشن‌ها، مراسم‌های عروسی و همایشات دارد. همچنین هتل الماس ۲ دارای آرایشگاه زنانه و مردانه، استخر شنا، سونای بخار، اتاق‌های جکوزی دار، محوطه بازی برای کودکان و سالن بیلیارد هم می‌باشد.

صبحانه‌های هتل الماس ۲ مشهد بسیار لاکچری و بی‌نظیر است که از جمله آن‌ها املت گوجه فرنگی، نان فرانسوی، املت قارچ، املت میکس، نیمرو، سوسیس و تخم مرغ آبپز، میوه فصل، لوبیا، عدسی، خرما، سرشیر، عسل، کره، مربا، شیر، پنیر، حلیم، قهوه و… می‌باشد. خدمات رایگانی که در هتل الماس ۲ مشهد می‌توان از آن استفاده نمود: اینترنت رایگان در اتاق و لابی، سونا بخار، استخر، سونا خشک و صبحانه بوفه است.

از سایر امکانات عمومی هتل الماس ۲ می‌توان به کتری برقی، ترانسفر رایگان، تلویزیون، تاکسی سرویس، سرویس بهداشتی، پارکینگ، یخچال، روزنامه رایگان، کافی نت، ورزش‌های آبی، صرافی، نمازخانه، رستوران فضای باز، سالان همایش، سیستم تهویه مطبوع، استخر سرپوشیده، خودپرداز، خدمات خشک‌شویی، آسانسور، لاندری و صندوق امانات اشاره نمود.

۴.   واحدهای اقامتی هتل الماس ۲

هتل لوکس الماس ۲ مشهد دارای ۲۱۷ واحد اقامتی می‌باشد که با دکوراسیونی ویژه و مجلل چیدمان شده است. این واحدهای اقامتی به سبک‌های متفاوتی طراحی و دکوراسیون شده‌اند که فضای خاص و متنوعی را به وجود آورده است. در ادامه با چند مورد از آن‌ها آشنا خواهید شد:

اتاقی با سبک تمدن صفویه

یکی از زیباترین اتاق‌های هتل الماس ۲ اتاقی به سبک تمدن صفویه می‌باشد که طراحی آن الهام گرفته از هنر اسلامی در دوران صفویه می‌باشد. آینه‌کاری، رنگ‌های زیبا، نگارگری، معماری و اسلیمی‌های زیبایی که در این اتاق به کار رفته، شما را به یاد شکوه و عظمت معماری صفوی می‌اندازد. همچنین در دیوارها و آینه‌کاری‌ها از رنگ فیروزه‌ای استفاده شده است که حال و هوای شما را بهتر می‌کند. اتاق‌های به سبک صفویه به متراژهای ۳۸ متر مربع، ۲۶ متر مربع و ۵۶ متر مربع هستند که بسته به نیاز و سلیقه خود می‌توانید یکی از آنها را انتخاب نمایید.

سبک تمدن ایتالیا

اتاق به سبک ایتالیا هتل الماس 2 مشهد
اتاق به سبک ایتالیا هتل الماس ۲ مشهد

یکی دیگر از تمدن‌های قدیمی، تمدن ایتالیا می‌باشد که از دوران امپراتوری روم با آن آشنا هستیم. از دیگر سبک‌هایی که در اتاق‌های هتل الماس ۲ پیاده‌سازی شده، سبک تمدن ایتالیا می‌باشد. این اتاق‌ها با عکس‌هایی از ونیز و بناهای تاریخی ایتالیا تزیین شده که فضایی آرامش‌بخش را به وجود آورده است. این واحدهای اقامتی شامل اتاق امپریال با متراژ ۱۴۰ متر مربع، سوئیت یک خوابه ۳۸ متر مربع، اتاق دوتخته برلیان ۳۲ متر مربع، اتاق دوتخته ۳۶ متر مربع و اتاق کانکت با متراژ ۵۶ متر مربع می‌باشد.

اتاق‌های به سبک تمدن روسیه

اتاق 2 تخته به سبک تمدن روسیه هتل الماس 2 مشهد
اتاق ۲ تخته به سبک تمدن روسیه هتل الماس ۲ مشهد

اتاق‌هایی که با سبک تمدن روسیه دیزاین شده‌اند با رنگ سبز ملایم طراحی شده و همه‌‌ چیزهایی که در این اتاق می‌بینید، شما را به یاد سن‌پترزبورگ و مسکو می‌اندازد. این واحدهای اقامتی شامل اتاق امپریال با ۳۱ متر مربع، اتاق یک خواب ۳۸ متر مربع، اتاق کانکت ۵۶ متر مربع و اتاق دوتخته برلیان با ۳۲ متر مربع می‌باشد.

اتاق‌هایی به سبک تمدن عرب

به خوبی می‌دانید که استفاده از رنگ‌های شاد و قوس و طاق‌ها در دکوراسیون داخلی، از ویژگی‌های معماری عرب می‌باشد که در اتاق‌های به سبک تمدن عرب هتل الماس ۲ به کار رفته است. این واحدهای اقامتی با رنگ‌های آبی بسیار زیبایی طراحی شده‌اند که آرامش عجیبی به مسافران و میهمانان هتل الماس ۲ می‌دهد. اتاق‌های به سبک تمدن عرب شامل اتاق امپریال عرب با ۳۳ متر مربع، اتاق دو تخته برلیان با ۳۲ متر مربع، سوئیت یک‌خوابه‌ی ۳۸ متری و… می‌باشد.

سبک معماری تایلند

تایلند را به سرزمین لبخند می‌شناسیم که یکی از بارزترین ویژگی‌های فرهنگی آن‌ها شادی و احترام به یکدیگر است. طرح‌های اژدها در معماری تایلند به وفور دیده می‌شود که مکمل آن‌ها رنگ‌های قرمز و طلایی می‌باشد. همچنین در معماری تایلند از منبت‌کاری و چوب استفاده می‌شود که این سبک را می‌توانید در هتل الماس ۲ و اتاق‌های به سبک معماری تایلند آن ببینید.

سبک تمدن هند

هندی‌ها عاشق رنگ هستند و همه‌چیز برای آن‌ها با رنگ معنی پیدا می‌کند. معماری به سبک تمدن هند با تزیینات کوچک، زردوزی‌ها و پرده‌های با طرح باشکوه کامل می‌شود. اتاق‌های هندی هتل الماس ۲ پر از رنگ‌های شاد است و به همین دلیل هم این اتاق‌ها بسیار پرطرفدار و پر از رنگ هستند.

اتاق‌های به سبک تمدن آفریقا

تمامی عناصر مرتبط با قاره آفریقا را در دکوراسیون داخلی اتاق‌های آفریقایی هتل الماس ۲ خواهید دید. اتاق امپریال که با تمدن آفریقایی دکوراسیون شده دارای ۲۷ متر مربع می‌باشد. سوئیت‌های یک خوابه آفریقای هتل الماس ۲، به متراژ ۳۸ متر مربع طراحی شده‌اند که بسیار شیک و مجلل هستند.

جمع‌بندی

هتل الماس ۲ مشهد ویژگی‌های منحصربه‌فرد و خاصی دارد که ما در این مقاله تنها به ۵ مورد آن اشاره نمودیم. قیمت هتل الماس ۲ مشهد هم با توجه به نوع سوئیت و اتاق و امکانات و تجهیزاتی که درخواست می‌کنید، متفاوت می‌باشد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *