رپرتاژ

نقد و بررسی سه مدل تلفن ویپ یالینک

لیمو HR

تلفن ویپ یالینک T42s و ویژگی های آن

 اگر شما هم به دنبال یک تلفن برای منزل خودتان هستید که ویژگی های منحصر به فردی داشته باشد پیشنهاد می کنیم این مطلب را دنبال کنید. در ابتدا می خواهیم در مورد تلفن ویپ یالینک T42s صحبت کنیم که ویژگی های آن می تواند برای شما جذاب باشد. اولین ویژگی مهم تلفن ویپ یالینک T42s این است که از ۱۲ خط SIP پشتیبانی به عمل می آورد این تلفن دارای صفحه نمایش ۲.۷ اینچ می باشد. در این تلفن امکان تغذیه از طریق پورت شبکه POE وجود دارد. نکته جالب در مورد این تلفن این است که شما می توانید آن را بر روی دیوار نصب نمایید. همچنین این تلفن دارای پایه قابل تنظیم در دو زاویه می‌باشد.از دیگر ویژگی های این تلفن می‌توانیم به وجود پورت  USB 2 در آن اشاره کنیم. خوب است بدانید که این تلفن امکان اتصال هدست با جک RG9 را نیز دارد. این تلفن با کیفیت از صدای اچ دی برخوردار می باشد و عمدتاً با رنگ مشکی در بازار به فروش می‌رسد. همچنین خوب است بدانید که این تلفن منزل دارای نور پشت زمینه است و اسپیکر فون هم دارد. این محصول از کیفیت ساخت بالایی برخوردار میباشد و با توجه به اینکه دارای درگاه usb است می تواند امکانات زیادی را برای شما ایجاد کند. دکمه هایی که در کنار ال سی دی این تلفن طراحی شده اند این قابلیت را دارند که برای مدیریت خطوط و تعریف دکمه های دلخواه به شما کمک کنند. استفاده از تلفن ویپ یالینک T42s باعث می شود تا مدیریت تماس ها در منزل شما بسیار آسان تر انجام شود. جالب است بدانید که شما با استفاده از این تلفن می توانید کنفرانس ۳ نفره برگزار کنید که طبیعتاً امکان انجام این اتفاق به ندرت دیده می شود. سعی کردیم مهمترین اطلاعات را در مورد این تلفن در اختیارتان قرار دهیم اما پیشنهاد می کنیم خودتان هم نسبت به آن تحقیقات بیشتری داشته باشید و در صورت تمایل آن را خریداری کنید.

تلفن ویپ یالینک T42s

دلایل محبوبیت تلفن ویپ یالینک T46s

یکی دیگر از دستگاه های تلفن که شما می توانید برای منزل خودتان خریداری کنید و ویژگی های جالب توجه هم دارد تلفن ویپ یالینک T46s است . این تلفن به عنوان یکی از جدیدترین تولیدات تلفن های آی پی در شرکت یالینک شناخته می شود و گزینه مناسبی برای افرادی است که دارای کسب و کارهای شلوغ هستند. از جمله ویژگی های این محصول می توانیم به پشتیبانی آن از ۱۶ اکانت سیپ اشاره کنیم. جالب توجه است که بدانید این محصول دارای پورت usb داخلی است که هم از بلوتوث و هم هدست پشتیبانی به عمل می آورد. از دیگر ویژگی های این محصول می توانیم به پشتیبانی آن از راه اندازی اترنت اشاره کنیم. این تلفن دارای ۴ کلید نرم حساس به متن و کلید روشن اسپیکرفون می باشد. یکی از ویژگی های ممتاز این محصول که در دیگر تلفن های تولید شده توسط شرکت یالینک کمتر دیده شده است امکان استفاده از لیست سیاه می‎‌باشد. این محصول دارای ۲ پورت اترنت گیگابایت است. از نکات قابل ذکر در مورد این محصول می توانیم به پشتیبانی آن از ۶ ماژول گسترش برای همراهی با برنامه های کنسول اشاره کنیم. این محصول همچنین قابلیت پشتیبانی از سرویس تماس گیرنده و رمز گذاری برای فایل پیکربندی را دارد. شما با استفاده از این محصول می توانید برای زمان نگه داشتن تماس پخش موزیک را فعال کنیم. این محصول همچنین دارای آداپتور AC Yealink خارجی می‌باشد. البته دقت داشته باشید که این محصول برای مایکروسافت بهینه نشده است. به عنوان نکته آخر هم خدمتتان باید عرض کنیم که تلفن ویپ یالینک T46s از نظر کیفیت و قیمت در سطح بسیار مناسبی قرار دارد و با وجود برخی کمبودها به نظر می‌رسد برای مشاغل مختلف مناسب است. دقت داشته باشید که این محصول دارای ماژول توسعه و پشتیبانی از اداپتور وای فای بوده و شما می توانید در آینده برای کارهای بزرگتر هم از آن استفاده نمایید. کارشناسان مجموعه ما در خدمت شما هستند تا در صورتی که در مورد این محصول سوالات بیشتری داشته باشید آنها را پاسخ گویند. البته باز هم تأکید می کنیم خودتان هم تا جای امکان در مورد این محصول تحقیق به عمل آورید تا آشنایی بیشتری داشته باشید.

تلفن ویپ یالینک T53w

تلفن ویپ یالینک T53w؛ چرا آن را بخریم؟

اما آخرین تلفنی که قصد داریم در مورد آن مطالبی را بیان کنیم تلفن ویپ یالینک T53w است. این تلفن از طراحی ظاهری فوق العاده ای برخوردار می باشد و این موضوع باعث شده تا به عنوان یکی از زیباترین محصولات تولید شده توسط شرکت یالینک شناخته شود. از دیگر ویژگی های جالب توجه این محصول می توانید به کیفیت مناسب به بدنه آن اشاره کنیم. این محصول از صفحه نمایش با قابلیت تنظیم زاویه برخوردار می باشد. همچنین جالب است بدانید که این تلفن از بلوتوث داخلی نسخه ۴.۲ بهره می برد. از دیگر ویژگی های این محصول می توانیم به امکان اتصال آن به سه عدد ماژول گسترش EXP50 اشاره کنیم. این محصول قابلیت مدیریت ۱۲ اکانت ویپ را دارا می باشد. شما می توانید این تلفن را هم بر روی دیوار نصب کنید و هم آنرا روی میز قرار دهید. اگر صدای تلفن همراهم برای شما مهم می‌باشد خدمتتان باید عرض کنیم که این تلفن دارای هدست و اسپیکر اچ دی می باشد. از دیگر ویژگی های مهم این محصول که می توانیم در این جا عنوان کنیم قابلیت برقراری تماس به صورت مستقیم و بدون استفاده از پراکسی سیپ به وسیله این تلفن می باشد. شاید برایتان جالب باشد بدانید که این محصول از دفترچه تلفن ریموتی پشتیبانی به عمل می آورد و دارای قابلیت تماس گیری هوشمند نیز می باشد. در صورتی که تنظیمات مناسب را در این تلفن اعمال کنید تماس های ناشناس شما بدون آنکه شما متوجه شوید رد می شوند. در نظر داشته باشید که این تلفن قابلیت جستجوی حرفه ای و پشتیبانی از ضبط صدا در مرکز را نیز دارد. تلفن ویپ یالینک T53w از PoE پشتیبانی به عمل می آورد. توجه داشته باشید که این محصول از سیستم ایمنی و رمزنگاری AES نیز کمک می گیرد. از از دیگر ویژگی های این محصول می توانیم به قابلیت استفاده از آداپتور خارجی در آن اشاره کنیم. همواره توجه داشته باشید که این تلفن با سرعت پورت شبکه متنوعی در اختیار شما قرار دارد و امکان برقراری کنفرانس ۵ طرفه نیز در آن وجود دارد.

تلفن ویپ یالینک

مطمئنا در هر کسب و کار وشرکتی متناسب به نیاز ها و فعالیت مجموعه، به دستگاه های متفاوتی نیاز هست. در صورت ایجاد هرگونه ابهام و سوالی میتوانید از پشتیبانی و مشاوره رایگان مجموعه پی بی ایکس شاپ استفاده کنید تا بهترین انتخاب را متناسب با نیاز های شرکت داشته باشید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *