رپرتاژ

درباره ی سایت ویکادو بیشتر بدانید

حتماً شما نیز عزیزانی دارید که خوشحال کردن و یا به اصطلاح سوپرایز کردن آن‌ها از دغدغه‌های اصلی شما است. همه ما در روزهای خاصی از سال و به مناسب‌های مختلف برای عزیزان خود هدیه‌ای تدارک می‌بینیم. هر چند هر سال در تکرار این روزها سردرگم تهیه هدیه‌ای در خور و مناسب هستیم. اگر بتوانیم برای یک مناسبتی با ایده‌ای جدید، دوست و عزیز خود را غافلگیر کنیم در مناسبت بعدی بدون ایده و درمانده از خرید هدیه‌ای مناسب، می‌مانیم. این مسئله سبب می‌شود بارها هدیه‌ای تکراری و بدون خلاقیت به عزیزان خود تقدیم کنیم. قطعاً در چنین مواقعی استفاده از ایده‌های خلاقانه دیگران می‌تواند به ما کمک کند. ویکادو دقیقاً همان ایده خلاقانه است و با هدف رفع نیازهای این چنینی راه اندازی شده است. ویکادو در حقیقت یک سایت و یک اپلیکیشن است و به افراد کمک می‌کند که هدایای منحصر به فردی را برای عزیزانشان به ارمغان بیاورند.در ادامه به صورت مفصل‌تر راجع به این پلتفرم آنلاین صحبت خواهیم کرد.

استارتاپ ویکادو

در یک تعریف کلی و جامع می‌توان این پلتفرم را چنین معرفی کرد. ویکادو در واقع سایت و اپلیکیشی است که با استفاده از آن می‌توانید از چهره‌های محبوب و مشهور مردمی مانند بازیگران، خوانندگان، ورزشکاران و سایر سلبریتی‌ها درخواست ویدئو اختصاصی کنید. این پلتفرم به عنوان یک استارتاپ شناخته می‌شود. بسیاری از افراد ویکادو را به عنوان یک کسب و کار نوین می‌شناسند اما با این حساب نمی‌توان این اپلیکیشن را یک استارتاپ دانست. برای شناخت بیشتر آن بهتر است معنا و مفهوم استارتاپ را درک کنید. استارتاپ در حقیقت به شرکت نوپا و نو آفرینی گفته می‌شود که به تازگی و به دنبال کارآفرینی ایجاد شده اما رشد آن بسیار سریع و قابل توجه است. شرکت‌هایی که روش نوینی را در هر زمینه ابداع می‌کنند باید مورد آزمون و خطا قرار بگیرند اما در استارتاپ‌ها راه حل‌های نوآورانه کاملاً دوام‌پذیر هستند و نیازی را در جامعه بشری رفع می‌کنند.

استارتاپ صرفاً به هر شرکتی که تازه تأسیس شده اطلاق نمی‌شود بلکه یک فرآیندی است که در راستای به حرکت درآوردن و اجرای ایده‌ای خاص انجام می‌شود.‌ به همین دلیل به نوآورانه بودن و خلاقانه بودن معروف است و به سرعت رشد می‌کند. غالباً چنین کارآفرینان ایده پردازی از شبکه‌های اجتماعی و بستر اینترنت برای خدمات‌رسانی و توسعه کسب و کار خود استفاده می‌کنند. استارتاپ‌ها ویژگی‌هایی دارند که برای سرمایه گذاران و افرادی که به دنبال برندسازی هستند، بسیار جذاب می‌باشند. استارتاپ‌ها در تلاشند که با نوآوری و ایجاد تغییر و تحول شیوه‌های سنتی انجام امور را تغییر داده و شیوه‌های جدیدی را جایگزین سازند. این دقیقاً همان هدفی است که استارتاپ ویکادو نیز برای آن تلاش می‌کند.

در استارتاپ‌ها با عرضه محصول یا خدماتی جدید مسائل به شکل منحصر به فردی حل می‌شوند. از طرفی کارآفرینان خلاق ایده‌های خود را بر اساس فعالیت رقبای هدف خود می‌سازند و این نوآوری سبب می‌شود که نیازها و شکاف‌های جامعه پر شود.‌ حال مسئله بر سر این است که ویکادو یک کسب و کار است یا استارتاپ و اصلاً ارتباط معنا و مفهوم کارآفرینی نوآورانه با این پلتفرم چیست. استارتاپ‌ها در ابتدای تأسیس دو تا چند مؤسس دارند. این پلتفرم نیز توسط چند جوان خلاق ایرانی ایجاد شده است و هدف آن تلاش در جهت ایجاد لحظاتی رویایی و خاص برای افراد  با حضور ستارگان و سوپر استارهای مردمی است  که در یک بستر متفاوت اتفاق می‌افتد. جالب است بدانید این پلتفرم ایرانی برگرفته از سایت کمیو به آدرس www.cameo.com است که یک سایت سفارش ویدئو اختصاصی خارجی است.

هدیه‌ای خاص با ویکادو

ویکادو

فرهنگ هدیه دادن قدمت بسیار دیرینه‌ای دارد و افراد برای ابراز احساسات، همدردی، استحکام روابط عاطفی و اجتماعی، ابراز علاقه و هر احساس عاطفی دیگری از روش هدیه دادن استفاده می‌کنند. انتخاب یک هدیه مناسب گاهی به یک دغدغه و معضل بزرگ برای افراد تبدیل می‌شود چون در انتخاب کادو باید سلیقه، روحیات، سن و سال و تمام ویژگی‌های ذاتی طرف مقابل را در نظر بگیرید تا هدیه‌ای که تهیه می‌کنید علاوه بر ماندگار بودن با سلیقه شخص گیرنده همخوانی داشته باشد. از گذشته تا کنون این فرهنگ در بین مردم جا خوش کرده است که هرگاه افراد قصد تهیه یک هدیه خاص و لاکچری را دارند به سراغ خرید طلا و جواهر بروند اما آنچه که در امر هدیه دادن مهم است ارزش معنوی کادو است و جنبه مالی آن چندان حائز اهمیت نیست.

چه بسا می‌توان با یک جمله کوتاه چنان احساسات و عواطف طرف مقابل را بر انگیخت که هیچ هدیه‌ای با ارزش مادی زیاد نمی‌تواند این حس را القا کند. این روزها با توجه به گسترش فضای اینترنت و شبکه‌های مجازی و تاثیر آن در زندگی بشریت شکل هدیه دادن نیز تغییر کرده است. به این ترتیب می‌توانید  تنها یک پیام تبریک و شادباش خود را برای عزیزانی که کیلومترها از شما دور هستند، ارسال کرده و آن را غافلگیر کنید.

حال تصور کنید در خاص‌ترین روز زندگی خود یک ویدئوی تبریک از سوپر استار یا سلبریتی مورد علاقه خود دریافت کنید. قطعاً هیجان زده و شگفت زده خواهید شد. ویکادو در کنار و همراه شما است تا به این احساس زیبا و خاص برسید. شما می‌توانید در این سایت ستاره‌ی محبوب خود را انتخاب کرده و از ایشان درخواست کنید ویدئویی برای خودتان یا عزیزانتان ضبط کند‌.

قبل از ثبت چنین سفارشی می‌توانید متنی آماده کنید و از چهره محبوب خود درخواست کنید که متن مورد نظر را در حین ضبط ویدئو بخواند. این ارتباط گیری صمیمی با چهره‌های مشهور و محبوب قطعاً لذت بخش خواهد بود. مناسبت‌های مختلفی مانند تولد، سالگرد ازدواج، شروع سال جدید، افتتاح کسب و کار، تولد فرزند و غیره وجود دارند که می‌توانید با این هدیه خاص و لاکچری از ویکادو دوستان و عزیزان خود را غافلگیر کنید. شما می‌توانید ویدئو را برای خودتان نگه دارید یا آن را در شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارید تا دوستانتان نیز آن را مشاهده کنند.

نقش ویکادو در تبلیغات کسب و کارها

نقش ویکادو در تبلیغات کسب و کارها

همان طور که می‌دانید کسب و کارهای مختلف برای رشد و توسعه به بازاریابی و تبلیغات نیاز دارند. روش‌ها و ابزارهای مختلفی برای این منظور وجود دارد اما آنچه که در بازاریابی اهمیت پیدا می‌کند استفاده از روشی هدفمند و نتیجه گرا است و کسب و کارها باید روشی را در تبلیغات به کار گیرند که در سریع‌ترین زمان به کاربران هدف معرفی شده و مشتریان زیادی را جذب کنند. در ویکادو، بازیگران، خوانندگان، ورزشکاران و افراد معروف بسیاری حضور دارند که می‌توانند با ضبط یک ویدئو به عنوان تیزر تبلیغاتی کسب و کارهای مختلف را به مردم معرفی کنند. از آنجا که معمولاً چهره‌های مشهور مورد اعتماد مردم هستند، افراد جامعه به راحتی به برندی که توسط این چهره‌ها و سلبریتی‌ها معرفی می‌شود، اعتماد کرده و تقاضای عرضه محصولات آن‌ها در بازار زیاد می‌شود. این همان چیزی است که شرکت‌های مختلف به دنبال آن هستند.

سایر امکانات ویکادو

این سایت و اپلیکیشن علاوه بر عقد قرارداد با افراد مشهور و محبوب مردمی و پذیرش سفارش ضبط ویدئو توسط چهره‌های برتر، امکانات دیگری نیز در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.‌ به عنوان مثال اگر شما برای برگذاری همایش شرکت خود به مجری نیاز دارید، می‌توانید در این سایت مجری مد نظر خود را رزرو کنید. همچنین می‌توانید به واسطه‌ی وی از افراد مشهور دعوت کنید که در مراسم افتتاحیه کسب و کار شما شرکت کنند. با توجه به شرایط اپیدمی کرونا می‌توانید با فیلم برداری از مراسم افتتاحیه با حضور چهره‌های محبوب مردمی به صورت آنلاین در کنار کاربران خود حضور داشته باشید. اعتباری که این سوپر استارها به شما و کسب و کارتان می‌بخشند، قطعاً به نفع شما خواهد بود چون معمولاً این افراد طرفداران بسیاری دارند و شما می‌توانید با انتشار تصویر آن‌ها در کنار خود، مخاطبین بیشتری جذب کرده و به سرعت در مسیر حرفه خود رشد کنید.

چگونه با ویکادو ارتباط برقرار کنیم؟

شما می‌توانید از طریق لینکی که در سایت آن  وجود دارد اپلیکیشن VKADO را دانلود و نصب کنید. جالب است بدانید این پلتفرم برای موبایل‌هایی که سیستم اندروید و آی او اس را پشتیبانی می‌کنند، قابل نصب و استفاده است. برای سفارش ویدئوی تبریک یا هر ویدئو اختصاصی نیز کافی است وارد سایت شده و در قسمت جست و جو نام چهره محبوب خود را سرچ و پیدا کنید. بعد از انتخاب چهره مورد نظر وارد صفحه اختصاصی ایشان شده و فرم درخواست ضبط ویدئو را پر کنید. بازیگر یا هر کدام از چهره مورد علاقه شما تا حداکثر یک هفته فرصت دارد که ویدئو را تهیه کرده و برای شما ارسال کند. بنابراین اگر قصد دارید از هدیه منحصر به فرد و خلاقانه برای سوپرایز کردن عزیزان خود در روزهای خاص استفاده کنید، بهتر است چند روز قبل از موعد، سفارش خود را در این سایت ثبت کنید.

استارتاپ ویکادو

 ویکادو در تلاش است تا بستری را فراهم سازد که با حضور و همکاری هنرمندان، ورزشکاران و افراد معروف ارتباط جذابی بین مردم و این چهره‌های مشهور برقرار کرده و لحظات به یاد ماندنی را  به ارمغان بیاورد. شما می‌توانید ویدئویی که از سلبریتی‌ها دریافت می‌کنید را در صفحات اجتماعی خود منتشر سازید تا همیشه برایتان به یادگار بماند. بر روی لینک زیر کلیک کرده و با استفاده از خدمات vkado با هزینه‌ای بسیار مناسب هدیه جذاب را پیشکش عزیزانتان کنید. این پلتفرم در خدمت شما است تا متفاوت بودن را احساس کنید.

https://vkado.net/

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *