رپرتاژ

خرید مطمئن گیفت کارت و جم بازی در وبسایت پرشین گیفت کارت

لیمو HR

خرید گیفت کارت و استفاده از آن در دنیای الکترونیکی و اینترنتی امروزی اهمیت بسیار ویژه ای دارد چرا که اکثر شرکت و کسب و کارها محصولات، کالاها و خدمات خودشان را به صورت اینترنتی ارائه می کنند.

در حقیقت گیفت کارت ها به نوعی از کارت های اعتباری گفته می شود که دارای یک میزان اعتبار مجازی و غیر نقدی مشخص هستند.

اعتبار این کارت ها قابلیت انتقال به حساب ها و اشخاص دیگر را ندارند. تقریبا تمامی شرکت ها و ارگان های شناخته شده برای رفاه بیشتر مشتریان خود گیفت کارت های مختلفی عرضه می کنند که می توانند هدایای مناسبی برای دانشجویان، گیمرها، نتورکرها و افراد عادی باشد.

کاربردی ترین گیفت کارت های بازار

گیفت کارت ها باعث شده اند که کاربران در هزینه ها، زمان و انرژی خود صرفه جویی قابل توجهی داشته باشند و همین امر باعث محبوبیت بالای آنها شده است.

شرکت های شناخته شده متعدد در سراسر جهان مانند اپل، گوگل، مایکروسافت، اسکایپ، آمازون، نتفلیکس، اسپاتیفای، eBay و … کارت های اعتباری مختلفی برای رفاه کاربران خود عرضه کرده اند.

از جمله مهم ترین و کاربردی ترین گیفت کارت های موجود در بازار می توان به مواردی همچون گیفت کارت اپل یا گیفت کارت آیتونز از کمپانی بزرگ و معتبر اپل، گیفت کارت ریزرگلد از کمپانی بزرگ Razer ، گیفت کارت استیم از شرکت VALVE که اجازه عضویت در شبکه استیم را به مخاطبین می دهد، گیفت کارت پلی استیشن از شرکت بزرگ و معروف سونی، گیفت کارت گوگل پلی که توسط کمپانی بزرگ گوگل عرضه شده است و گیفت کارت ایکس باکس از محصول شرکت مایکروسافت اشاره نمود که هر کدام کاربردها و قابلیت های منحصر به فردی دارند.

جم بازی

جم بازی

در سال های اخیر بازی های موبایلی و ویدیویی به بالاترین حد محبوبیت خود رسیده اند به گونه ای که بیشتر از نیمی از مردم جهان از این بازی ها استفاده می کنند و همین بستر مناسبی برای کسب درآمد استودیوهای بازی سازی شده است.

استودیوهای بازی سازی با فروش ارز رایج بازی ها به بازیکنان درآمدزایی می کنند. گیمرها قادر هستند با خرید ارز بازی های مورد نظر خود خرید های درون برنامه ای انجام بدهند.

بازیکنان می توانند با خرید ویباکس فورتنایت، خرید cp کالاف دیوتی موبایل، خرید جم فری فایر، خرید الماس ایمو، خرید یوسی پابجی موبایل و … و سپس خرید درون برنامه ای اندروید و ios از همه آیتم ها و امکانات موجود در بازی ها استفاده کنند.

خرید مطمئن جم بازی و گیفت کارت

از آنجایی که جم بازی های ویدیویی و موبایلی و گیفت کارت های مختلف امروزه محبوبیت بسیار زیادی در میان کاربران پیدا کرده اند ممکن است افراد محدودی قصد سو استفاده از این حوزه را داشته باشند از این رو لازم است کاربران در هنگام خرید گیفت کارت و جم بازی به موارد مختلفی همچون میزان اعتبار و نوع ارز، نوع گیفت کارت و کاربردهای آن و محل مورد استفاده، موارد امنیتی، سابقه و اعتبار فروشگاه عرضه کننده، کارمزدها و مالیات ها و … توجه داشته باشند.

سایت پرشین گیفت کارت (PersianGiftCard.com) به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی فعال در این حوزه شناخته می شود که خدمات متنوعی به کاربران ارائه می کند و با آنها اجازه می دهد که یک خرید مطمئن و تضمینی داشته باشند.

از جمله مهم ترین ویژگی های این سایت می توان به پشتیبانی آنلاین قبل و بعد از خرید، تحویل فوری محصولات، شارژ فوری محصولات درون برنامه ای، شارژ فوری خرید سکه بازی، دارا بودن درگاه بانکی مطمئن و داشتن ssl (Secure Socket Layer به معنی لایه اتصال امن) مطمئن اشاره کرد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *