مناطق آزاد و ویژه اقتصادیاخبار استارتاپیاخبار مناطق آزاد و ویژه اقتصادی

افتتاح “دفتر اجرایی منطقه آزاد اینچه برون”

حسن ملک حسینی که با حکم «سعید محمد» به عنوان مدیر اجرایی منطقه آزاد اینچه برون معرفی شد با حضور در دفتر اجرایی این منطقه در شهر گرگان رسما کار خود را آغاز کرد.

مدیر اجرایی منطقه آزاد اینچه‌برون در گلستان ۵ آذرماه در مراسمی با حضور دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی و اقتصادی ویژه کشور و وزیر امور اقتصادی و دارایی معرفی شد. در این برنامه که مهندس علی اوسط اکبری مقدم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی حضور داشت، دکتر سعید محمد ، منطقه آزاد انزلی را به عنوان معین منطقه آزاد اینچه برون معرفی کرد.

اینچه برون تنها گمرک زمینی و ریلی استان گلستان در بخش داشلی برون از توابع شهرستان ۳۷۰ هزار نفری گنبدکاووس در مرز ایران و ترکمنستان واقع است.

اینچه برون مرکز گمرکات گلستان بوده و زیرمجموعه آن پایانه‌های صادراتی در گرگان و گنبدکاووس، گمرک امانات پستی گرگان، گمرک بندرترکمن و گمرک فرودگاه بین المللی گرگان هستند.

در سال‌های اخیر با بهره‌برداری از راه آهن بین المللی قزاقستان – ترکمنستان – ایران و گذر آن از اینچه برون، خدمات گمرک ریلی به فعالیت معمول در مجموعه گمرکات استان اضافه شده است. استان مرزی گلستان در شمال ایران با کشور ترکمنستان و استان‌های مازندران، سمنان و خراسان شمالی همسایه است

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
منبع
شمانیوز
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *