اخبار استارتاپی

برگزاری سومین رویداد نونمایی

سومین رویداد نونمایی در تاریخ ۱۴ آذر سال جاری با معرفی ۳ محصول فناورانه در حوزه IT-ICT توسط پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

سومین رویداد نونمایی در تاریخ ۱۴ آذر سال جاری با معرفی ۳ محصول فناورانه در حوزه IT-ICT توسط پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. پارک فناوری پردیس در سال ۱۳۸۱ تاسیس و هم اکنون به عنوان بزرگترین پارک فناوری خاورمیانه توانسته است میزبان بیش از ۲۵۰ شرکت فناور و دانش بنیان باشد. شرکت‌های عضو پارک توانسته‌اند با تکیه بر دانش بومی شده و توسعه فناوری‌های روز دنیا،  تاکنون بیش از ۱۰۰۰ محصول در حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات، تجهیزات پزشکی، دارویی، مواد شیمیایی و … به بازار عرضه نمایند که هرکدام جایگزین نمونه‌ی خارجی و یا رفع‌کننده نیازهای جامعه است. پارک فناوری پردیس در راستای توسعه بازار این محصولات ‌و با هدف معرفی بیشتر و بهتر محصولات به جامعه، رویداد نونمایی را برگزار می‌کند. در این رویداد که ۱۴ آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود سه محصول:

  • اسپارا، راهنمای شناخت ناشناخته های امنیتی.
  • بازی ساز باش، تبدیل رویای خود به بازی.
  • سیس نینی، پلتفرم حوزه مادر و کودک

معرفی شده و امکان مذاکره برای دریافت اطلاعات بیشتر وجود خواهد داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند  به منظور انجام هماهنگی‌های لازم، مراتب حضور از طریق شماره‌تماس ۲۸۴۲۹۷۰۹ به دبیرخانه اجرایی رویداد (شرکت نوروبیز) اطلاع داده و فرایند ثبت نام را انجام دهند و یا جهت دریافت اطلاعات بیشتر در وب‌گاه رویداد به آدرس www.nonamayi.ir مراجعه نمایند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۲ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *