رپرتاژ

آیا کسب درامد کلیکی در ایران ممکن است؟

لیمو HR

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که باعث ارتقای یک سایت از نظر سئو می‌شود، افزایش میزان ترافیک ورودی و میزان بازدیدهای آن وب‌سایت است. یکی از ترفندهای رایج برای افزایش ترافیک ورودی به سایت، استفاده از تبلیغات کلیکی است. تبلیغات کلیکی علاوه بر این که میزان بازدیدکنندگان سایت را افزایش می‌دهد و رتبه سایت را از نظر موتورهای جستجو بهبود می‌بخشد، می‌تواند یک روش آسان و بدون نیاز به سرمایه برای کسب درآمد فرینلسری باشد.

درامد از طریق سایت های کلیکی
https://dayanaffiliate.com/blog/make-money-by-clicking/

https://dayanaffiliate.com/blog/make-money-by-clicking/

در واقع، در تبلیغات کلیکی سه گروه از افراد سود می‌برند، گروه اول اسپانسرهایی هستند که برای افزایش میزان بازدیدهای وب‌سایتشان به سایت‌های کلیکی درخواستی مبنی بر افزایش میزان ترافیک ورودی به سایتشان از طریق لینک‌ها را ارسال می‌کنند، گروه دوم صاحبان سایت‌های کلیکی هستند که به ازای تبلیغات کلیکی از صاحبان وب‌سایت‌های کارفرما هزینه‌ای دریافت می‌کنند و گروه سوم کاربران وبسایت‌های کلیکی هستند که با فعالیت در سایت به کسب درآمد کلیکی می‌پردازند. در ادامه این گفتار جزییات بیشتری از کسب درآمد کلیکی را مطرح می‌کنیم.

چگونه می‌توان از طریق تبلیغات کلیکی کسب درآمد کرد؟

همان‌طور که اشاره کردیم وب‌سایت‌های داخلی و خارجی زیادی وجود دارند که امکان کسب درآمد کلیکی را فراهم کرده‌اند. شما با عضویت در این وب‌سایت‌ها می‌توانید به ازای دیدن ویدیو یا بازدید از بنرهای تبلیغاتی و… به کسب درآمد بپردازید.

 در واقع، این وب‌سایت‌ها به ازای هر کلیک مبلغی را به حساب کاربران واریز می‌کنند. این مبلغ می‌تواند به شکل دلار، ارز دیجیتال و… باشد یا در قالب کارت خرید و بن تخفیف به کاربر اهدا شود. همان‌طور که گفته شد کسب درآمد کلیکی کار بسیار ساده‌ای است، کافی است شما با ایجاد یک حساب کاربری در یکی از وب‌سایت‌های کلیکی مطمئن با فعالیت در سایت به کسب درآمد بپردازید.

تنها نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که چون سایت‌های جعلی و نامعتبر زیادی به عنوان سایت کلیکی در حال فعالیت هستند باید وب‌سایت مطمئنی را برای کسب درآمد کلیکی انتخاب کنید. با وجود اینکه معمولا عضویت در سایت‌های مذکور بدون هزینه است اما به هر حال شما برای تبلیغات کلیکی باید زمان صرف کنید و در ضمن هزینه حجم اینترنت مورد استفاده به خاطر فعالیت در سایت را بپردازید.

در ادامه معیارهای زیر برای شناسایی سایت‌های معتبر کلیکی را بیان می‌کنیم و چند سایت معتبر داخلی و خارجی در زمینه تبلیغات کلیکی را معرفی می‌کنیم.

سایت‌های کلیکی معتبر چه ویژگی‌هایی دارند؟

با وجود اینکه بیشتر سایت‌های کلیکی حتی در صورت داشتن معیارهای زیر هم ممکن است پس از مدتی از اعتبار ساقط شوند اما معیارهای لازم به شما کمک می‌کنند تا بهترین سایت های کلیکی موجود را شناسایی کنید.

سایت‌های درامد کلیکی

تاریخچه سایت

واضح است که اگر سایت فعالیت قانونی و درستی داشته باشد، محدودیتی برای فعالیت وجود ندارد و آن سایت می تواند سال‌های سال به فعالیت خود ادامه دهد، بنابراین اولین معیار برای حصول اطمینان درباره سایت‌های فعال در زمینه تبلیغات کلیکی سابقه سایت و تاریخچه فعالیت آن وب‌سایت است‌. هر اندازه سایتی قدیمی‌تر باشد اعتبار بیشتری دارد.

ترافیک بازدیدکنندگان سایت

چون بیشتر اعتبار سایت‌های کلیکی به خاطر کاربران آن است، هر اندازه که وب‌سایت کلیکی مورد نظر شما از ترافیک ورودی بیشتر و تعداد بازدیدکنندگان بیشتری برخوردار باشد معتبرتر است.

امکان مشاهده رسیدهای پرداخت

اگر سایت کلیکی مورد نظر شما از اعتبار کافی برخوردار باشد، دلیلی برای اینکه پرداخت‌های دستمزد کاربرانش را برای سایرین به نمایش نگذارد وجود ندارد. در واقع، یکی از مشخصه‌های سایت‌های کلیکی معتبر این است که آ‌نها رسیدهای مربوط به پرداخت دستمزد کاربرانشان را در معرض نمایش کاربران جدید قرار می‌دهند.

تعرفه‌های معقول

یکی از راه‌های شناسایی سایت‌های تبلیغات کلیکی نامعتبر این است که با پیشنهاد پرداخت دستمزدهای بالا و هیجان برانگیز به تشویق کاربران به فعالیت در سایت خود می‌پردازند. چون شما در این وب‌سایت‌ها فقط به خاطر فعالیت‌های بدون زحمت مانند مشاهده فیلم درآمد کسب می‌کنید، بنابراین دریافت مبالغ هنگفت برای این کارهای ساده منطقی نیست.

شناسایی سایت‌های تبلیغات کلیکی

معرفی بهترین سایت های درامد کلیکی

سایت‌های خارجی زیادی در زمینه تبلیغات کلیکی فعال هستند و شما می‌توانید حتی از داخل ایران با عضویت و فعالیت در این سایت‌ها به کسب درآمد کلیکی بپردازید. البته به خاطر تحریم‌های موجود، برداشت وجه از طریق حساب‌های کاربری برای کاربرانی که در ایران زندگی می‌کنند کمی سخت است.

معرفی برخی از بهترین سایت های کلیکی داخلی و خارجی

سایت‌های کلیکی داخلی و خارجی متعددی وجود دارند که می‌توان از آن‌ها کسب درآمد کرد. در ادامه چند مورد را معرفی می‌کنیم:

سه نمونه از بهترین سایت های کلیکی خارجی

از سایت‌های کلیکی خارجی موارد زیر جزء بهترین‌ها هستند:

سایت swag bucks

این سایت یکی از بهترین سایت های کلیکی است که قدمتی ۱۴ ساله دارد و حدود ۱۵ میلیون مخاطب را جذب کرده است. شما می‌توانید از طریق فعالیت در این سایت به کسب درآمد کلیکی بپردازید. درآمد حاصل از فعالیت شما در این وب‌سایت به صورت گیفت کارت خرید از سایت آمازون یا دلار است.

سایت ebesucher

این سایت هم از سایت‌های کلیکی معتبر است. در این سایت شما می‌توانید از طریق تایید ایمیل‌های دریافتی یا کلیک روی لینک‌های تبلیغاتی به کسب درآمد کلیکی بپردازید. کسب درآمد از این سایت بسیار آسان است و چون درآمد پرداختی به شکل دلار است برای کسانی که در ایران زندگی می‌کنند بسیار به صرفه است.

سایت ojooo wad 

این سایت مربوط به یک کمپانی آلمانی است و حدود ۱۲ سال سابقه فعالیت دارد. از مهم‌ترین مزایای این سایت کلیکی می‌توان به امکان فعالیت آسان برای ایرانیان در این سایت اشاره کرد. در این سایت علاوه بر کسب درآمد از طریق تبلیغات کلیکی امکان کسب درآمد از طریق روش‌های دیگر مانند ثبت نام و… هم وجود دارد.

معرفی دو نمونه سایت کلیکی ایرانی معتبر

اگر چه در کشور ما بیشتر سایت‌های کلیکی از اعتبار کافی برخوردار نیستند و تبلیغات کلیکی هنوز هم جایگاه خودش را پیدا نکرده است. اما بعضی از وب‌سایت‌های ایرانی توانسته‌اند از نظر کیفی تا حدودی به سایت‌های تبلیغات کلیکی خارجی نزدیک شوند. دو نمونه از این سایت‌ها عبارتند از :

کتا نت

این وب‌سایت یکی از بهترین سایت های کلیکی داخلی است که حدود پنج میلیون بازدیدکننده دارد و در ماه حدود شش هزار محتوای تبلیغاتی در این وب‌سایت بارگذاری می‌شود. یکتا نت حدود پنج سابقه فعالیت دارد و از نظر اعتبار یکی از معتبرترین وب‌سایت‌های تبلیغاتی ایران است.

فیس نما

فیس نما یک شبکه اجتماعی معتبر ایرانی است که از سال ۹۱ فعالیتش را آغاز کرده است. فیس نما علاوه بر این که یک شبکه اجتماعی با امکانات سرگرم‌کننده است امکان کسب درآمد کلیکی را هم برای کاربران خود فراهم نموده است.

سخن آخر

وقتی حرف از کسب درآمد بدون داشتن سرمایه به میان می‌آید یکی از رایج‌ترین گزینه‌های موجود کسب درآمد در بستر اینترنت است. دایان افیلیت یک سیستم کسب درآمد آنلاین است؛ شما می‌توانید با مراجعه به این وب‌سایت از طریق روش هایی مانند بازاریابی و مشارکت در فروش آنلاین کسب درآمد کنید. موضوع این گفتار یعنی «تبلیغات کلیکی» هم یکی از راه‌های کسب درآمد فریلنسری در بستر وب است. البته با اینکه کسب درآمد از طریق تبلیغات کلیکی کار سختی نیست اما پیدا کردن وب‌سایت‌های معتبر که درآمد واقعی به کاربران بپردازند کار آسانی نیست. در این مقاله به معرفی ویژگی‌های وب‌سایت‌های معتبر در زمینه تبلیغات کلیکی پرداختیم و چند وب کلیکی معتبر را معرفی کردیم.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۲ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *