طراحی محصول یک موضوع میان رشتهای است که طراحان با جنبههای حل مسئله، ارائه راهحل، ارزیابی و کسب و کار یک محصول در تعامل خواهند بود و با آگاهی از این مسائل و همچنین نیاز کاربران یک محصول دیجیتال را طراحی میکنند. نقش طراحی محصول امروزه به یک نقش کلیدی در شرکتها و استارتاپ ها تبدیل شده است.
آکادمی آنسو این بوت کمپ طراحی محصول را با رویکرد تربیت نیروی متخصص برای ورود به بازار کار طراحی کرده است و شرکتکنندگان با مفاهیمی همچون طراحی، محصول، ارزیابی تجربه کاربری محصول و مهارتهای نرم یک طراح و … آشنا خواهند شد.
همچنین در این دوره شرکتکنندگان با نحوه طراحی یک محصول واقعی که شرایط ورود به بازار دارد آشنا میشوند و قادر خواهند بود تا پس از طی این دوره، به عنوان یک فرد متخصص در یک تیم یا به صورت مستقل فرآیند طراحی یک محصول قابل ارائه را اجرا نمایند.
مربیان این دوره پرهام باغستانی طراح محصول درExpentory، نگین منصوری یوایکس دیزاینر در صبا ایده، صالح برادران امینی مدیر آژانس دیزاین دیگرگون و علی بابایی مشاور و مربی دیزاین تجربه هستند و به شرکت کنندگان کمک خواهند کرد که وبسایت شخصی و نمونه کار (Case Study) خود را جهت شروع به کار آماده نمایند.
سرفصلهای بوت کمپ طراحی محصول آکادمی آنسو
- مبانی طراحی محصول
- مدیریت پروژه طراحی محصول
- کاربر پژوهی
- تحقیقات کمی و کیفی
- معماری اطلاعات
- طراحی رابط کاربری
- پرتوتایپ
- تعاملات تیمی، با مدیر محصول و توسعهدهندگان
- کاربردپذیری و ارزیابی تجربه کاربری
- طراحی محصول و کسب و کار
- تهیه پورتفولیو
- مهارتهای نرم طراح محصول
ثبتنام این دوره که هم بهصورت حضوری و هم آنلاین برگزار خواهد شد، تا تاریخ ۲۵ دیماه ادامه دارد و طراحان محصول، طراحان تجربه کاربری، دانشجویان رشته هنر و سایر علاقهمندان به حوزه طراحی محصول میتوانند از طریق وبسایت آکادمی آنسو جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در بوت کمپ طراحی محصول اقدام کنند.