اخبار استارتاپیاکوسیستم

فراخوان جذب ایده و استارتاپ های آموزشی-پرورشی

رویداد ستاپ با هدف حمایت و شتابدهی به استارتاپ‌های آموزشی-پرورشی برگزار می‌گردد.

لیمو HR

رویداد ستاپ با هدف حمایت و شتابدهی به استارتاپ‌های آموزشی-پرورشی برگزار می‌گردد. بنابر اعلام دبیر محتوایی رویداد ستاپ، این رویداد با همکاری و حمایت ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با هم‌افزایی مجموعه‌های فعال در حوزه نوآوری‌های آموزشی و تربیتی، با هدف حل نوآورانه و فناورانه چالش‌های نظام تعلیم و تربیت، برگزار می‌شود. صاحبان ایده، محصول و کسب و کار های فعال در زیست‌بوم آموزش و تربیت، برای شرکت در این رویداد فناورانه می‌توانند از طریق مراجعه به وبسایت edusetup.ir ، فرم‌های ثبت‌نام را تکمیل نموده و به همراه سایر مستندات طرح، حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن‌ماه به دبیرخانه ستاپ ارسال کنند.

سید حسام نوربخش، دبیر محتوایی رویداد با اشاره به اینکه رویداد سکوی تحول آموزش و پرورش(ستاپ) به منظور تحقق اهداف خود از جمله: بهره‌گیری از نبوغ و خلاقیت هسته‌های نوآور، حل نوآورانه و فناورانه خلاءهای موجود در آموزش و پرورش، توسعه عدالت آموزشی و… اقدام به جذب، شتابدهی و سرمایه‌گذاری به منظور توسعه ایده‌ها و محصولات آموزشی – تربیتی نموده است، افزود: به طرح‌های برتر تا سقف ۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری، تا سقف ۲ میلیارد تومان تسهیلات، بازار‌سازی در مدارس داخلی و بین‌المللی و جوایز نقدی و غیرنقدی دیگر اعطا می‌شود.

سید حسام نوربخش، دبیر محتوایی رویداد ستاپ

نوربخش تصریح کرد: پس از انجام ارزیابی اولیه مستندات دریافتی، طرح‌های منتخب برای داوری نهایی دعوت خواهند شد. در صورت اخذ تایید کمیته داوران، ایده‌ها و محصولات منتخب در فرآیند شتابدهی وارد می‌شوند و زیر نظر راهبران (منتور) ستاپ، آمادگی لازم را جهت جذب سرمایه‌ کسب خواهند کرد. علاوه بر جذب سرمایه، تیم های منتخب می‌توانند در مسیر توسعه ایده و ساخت محصول اولیه، از خدمات حمایتی و شتابدهی ستاپ بهره‌مند شوند.

مهلت ارسال طرح ها : ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۰
وبسایت رویداد : Edusetup.ir

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *