هدف این مدرسهی استارتآپی ایناست که به قدر کفایت، تمام آموزشهای مورد نیاز در مسیر طراحی، تولید، بازاریابی و برندینگ محصولات دیجیتال دراختیار علاقمندان به کارآفرینی و کارآفرینان جوان قرار بگیرد. به گونهای که در پایان این دوره سه ماهه یک کارآفرین جوان با کمترین میزان آگاهی و تجربه کارآفرینانه بتواند ایده اولیه محصول خود را در گذر زمان به یک محصول دیجیتال با قابلیتها و ویژگیهای مشخص تبدیل کند.
سرفصلهای کلی آموزشی این مدرسه ، شامل مباحث زیر میشود.
۵۰ ساعت آموزش کاربردی طراحی تجربه و رابط کاربری (ux/ui)
۳۲ ساعت آموزش کاربردی مدیریت محصولات دیجیتال
۸۸ ساعت آموزش مدیریت کسب و کار
۳۰ ساعت آموزش کاربردی برنامه نویسی وردپرس
۶۰ ساعت آموزش کاربردی بازاریابی و برندینگ دیجیتال
۱۰ ساعت آموزش کاربردی مدیریت پروژههای چابک
۱۸ ساعت آموزش کاربردی مسائل حقوقی و مالی
۸ ساعت آموزش کاربردی منابع انسانی
آشنایی با مدرسه راهاندازی کسبوکارهای دیجیتال فنآفرین
مدرسه راهاندازی کسبوکارهای دیجیتال فنآفرین همانند یک رستوران سلف سرویس است. با غذاها، نوشیدنیها و دسرهای متنوع. اگر تجربه رفتن به چنین رستوران هایی را داشته باشید میدانید که با پرداخت مبلغ مشخصی، مثلا ۲۵۰ هزار تومان برای هر نفر، میتوانید از انواع پیشغذاها، غذاها، نوشیدنیها و دسرها هرچقدر که میخواهید نوش جان کنید. مدل آموزشی مدرسه راهاندازی کسبوکارهای دیجیتال فنآفرین با الگوبرداری از یکی از دانشگاههای نوین هلند، شباهت زیادی به رستورانهای سلف سرویس یا منو باز دارد. در مدل آموزشی مدرسه فنآفرین هریک از افراد یا تیمهای شرکت کننده میتوانند در مدت سه ماه، از تمام آموزشهای کاربردی که یک کارآفرین جوان در روزهای نخست به آنها نیاز دارد، به صورت حضوری یا آنلاین بهرهمند گردند.
مدرسین این دوره چه کسانی هستند ؟
- کیارش عباسزاده – موسس زودفود(اسنپفود فعلی)
- محمد حمیدی – مدیر پروژه شرکت فناپ
- محسن مولایی نسب – بنیانگذار بنیاد کارآفرینی پرش
- مرتضی تسخیری – دکتری مدیریت کسب و کار گرایش بازاریابی از دانشگاه تهران
- علی طهرانی – مدیر توسعه کسب وکار آژانس تبلیغاتی نوند
- محسن روستا – مدیر منابع انسانی علی بابا اینترنشنال
- پوریا حسن زاده – پژوهشگر ارشد تجربه کاربر اسنپ
- مشتاق مودت – بنیان گذار moshtagh studio
- ابراهیم دراجی – مشاور حقوقی ایرانسل
- علیرضا اسدیان – مدیر عامل و مدیر مالی شرکت خدمات حسابداری فراسا حساب
- داوود موسوی نسب – بنیانگذار پشتیبان وردپرس
- حسین مرادی – مدیریت محصول شرکت اگزا
- حمیدرضا حامی – مدیر ارشد بازاریابی گروه مینو
در پایان کمپ سه ماهه مدرسه کارآفرینی، چه مهارتهایی یاد میگیرید؟
ما در مدرسه راهاندازی کسبوکارهای دیجیتال فنآفرین، به افراد یا تیمهای کارآفرین قول میدهیم اگر با انگیزه، اشتیاق وعلاقه به کارآفرینی، آموزشهای کاربردی مدرسه را به خوبی فرابگیرید و با تلاش، پشتکار و دقت پروژهها و تمرینات دوره را انجام دهید، میزان دانش و تجربه کارآفرینانه شما به اندازهای وسعت و عمق پیدا میکند که در پایان دوره بتوانید ایده نوآورانه خود را به یک وب اپلیکشین ساده و درعینحال کاربردی تبدیل کنید و برنامه بازاریابی دیجیتال کسبوکار نوپای خود را نیز مشخص کنند. حتی اگر تا به امروز تجربه کارآفرینی نداشتهاید. برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحهی مدرسهی فنآفرین مراجعه کنید.