رپرتاژ

خرید ارز دیجیتال با کارمزد صفر

لیمو HR

ایرانیکارت با انجام خدمات پرداخت بین المللی بیش از ۲۰ سرویس مختلف را ارائه می‌دهد. این بار در بخش رمز ارز، به منظور رفاه حال کاربران، کارمزد انجام تراکنش در بخش ارزهای دیجیتال را به صفر رسانده است.

با افزایش کاربران فعال در بازار ارز دیجیتال، خرید رمزارز با کارمزد کم، به یکی از دغدغه‌های اصلی تبدیل شده است. برخی صرافی‌ها با ارائه طرح‌هایی مانند مجموعه گیری، تخفیف‌هایی را برای کاربران اعمال می‌کنند اما این تخفیف‌ها برای همه در دسترس نیست.

ایرانیکارت به منظور خدمات بهتر، کارمزد خود را در تمامی تراکنش‌های رمز ارزی از جمله خرید تتر و خرید و فروش سایر ارزهای دیجیتال، صفر در نظر گرفته است.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال را دارید یا اینکه از قبل در این حوزه فعالیت می‌کنید، می‌دانید که گاهی پرداخت کارمزدها چقدر می‌تواند هزینه بر باشد. در انتخاب پلتفرم ارائه دهنده خود دقت کنید تا علاوه بر حفظ امنیت سرمایه خود، از لحاظ هزینه‌ها نیز برای شما مقرون به صرفه باشد.

خرید و فروش ارز دیجیتال با ایرانیکارت

تعداد کاربرانی که به سمت بازار رمز ارز و فعالیت در آن می روند، روزانه افزایش می یابد. از آن جایی که خرید مستقیم ارزهای دیجیتال با ریال از لحاظ اقتصادی برای کاربران این بازار مقرون به صرفه‌تر می‌باشد، بسیاری از افراد مشتاق استفاده از پلتفرم‌های داخلی شده اند. به این منظور استفاده از سرویس‌های معتبری هم چون ایرانیکارت که علاوه بر ارائه امنیت بالا، هیچ گونه کارمزدی در تراکنش‌ها از شما دریافت نمی‌کند، یک فرصت ویژه است.

مهم‌ترین نکته برای شروع فعالیت در بازار رمز ارزها استفاده از پلتفرم‌های امن و قابل اعتماد است. حتی اگر برای فعالیت خود سرویس‌های خارجی را انتخاب کرده اید، باز هم به خرید تتر یا بیت کوین با استفاده از ریال، به عنوان جفت معاملاتی نیاز دارید. ایرانیکارت تمام موارد مورد نظر شما را به ساده‌ترین صورت حل می‌کند. شما می‌توانید برای خرید tether و بیش از ۱۵۰ ارز دیجیتال دیگر بدون پرداخت کارمزد، از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید.

نگهداری امن با کیف پول ایرانیکارت

ذخیره و نگهداری ارزهای دیجیتال در بستر امن یکی از موارد مهم در بازار کریپتوکارنسی‌ها است. ایرانیکارت علاوه بر اینکه انواع کیف پول‌های سخت افزاری را ارائه می‌دهد، به تازگی کیف پول اختصاصی خود را نیز راه اندازی کرده است.

همانطور که می‌دانید استفاده از کیف پول‌های سخت افزاری برای مقادیر بالا به منظور حفظ امنیت واجب است. با این حال افراد بسیاری وجود دارند که علاوه بر یک کیف پول سخت افزاری، به یک کیف پول نرم افزاری، برای استفاده از فرصت‌های بازار نیاز دارند.

بنابراین اگر شما هم از سرویس‌های ایرانیکارت استفاده می‌کنید و تا کنون از کیف پول‌های نرم افزاری خارجی برای دسترسی روزانه استفاده کرده اید، پیشنهاد می‌کنیم که رمز ارزهای خریداری شده خود را کیف پولی که ایرانیکارت در پنل کاربری به شما ارائه می‌دهد، استفاده کنید.

 استفاده از کیف پولی که ایرانیکارت در اختیار شما قرار می‌دهد، خطراتی مانند ایجاد محدودیت دسترسی و سایر مشکلات که معمولا در پلتفرم‌های خارجی رخ می‌دهد، شما را تهدید نمی‌کند.

با استفاده از کیف پول ایرانیکارت، در پنل کاربری خود دیگر نیازی به استفاده از کیف پول دیگر نخواهید داشت. سرمایه شما در پنل کاربری، بر بستر ایرانیکارت در امنیت خواهد بود. به این ترتیب دیگر نگرانی بابت نحوه ذخیره‌سازی در سایر کیف پول‌ها و پلتفرم‌های ارائه دهنده، نخواهید داشت.

با ایرانیکارت بیشتر آشنا شوید

خدمات ایرانیکارت شامل تمامی خدمات خرید و فروش ارزهای دیجیتال، کارت‌های اعتباری و کلیه‌ی پرداخت‌های ارزی و دیگر خدمات بین المللی می‌باشد. ایرانیکارت به صورت مداوم در حال افزایش سرویس‌های ارائه دهنده است تا به شما برای راه اندازی کسب و کار بین المللی و ارز آوری کمک کند. شایان ذکر است در تیرماه ۱۳۹۹ شرکت ایرانیکارت از طرف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در زمینه ارائه خدمات پرداخت بین المللی به عنوان شرکت خلاق معرفی شد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *