اخبار استارتاپیاخبار سرمایه گذاری خطرپذیرسرمایه گذاری خطرپذیر

سرمایه گذاری اسمارت آپ در بازینگا

شرکت سرمایه گذاری اسمارت آپ در استارتاپ «بازینگا» که مبتنی بر بازی‌های ساده و نوستالژیک است، سرمایه گذاری کرد. این دوازدهمین سرمایه گذاری‌ است که اسمارت آپ از طریق صندوق “اسمارت‌فاند یک” در یکسال گذشته انجام داده است.

«بازینگا» متعلق به شرکت آواگیمز است که بنیانگذاران آن حسین مزروعی و طه رسولی هستند و تیمی حدودأ ٢٠ نفره در آن فعالیت دارند. در حال حاضر «بازینگا» روی همه‌ی مارکت‌های اندرویدی کافه بازار، مایکت و گوگل پلی در دسترس است و در طول ۹ ماهی که از عمرش می‌گذرد بیش‌تر از ۲۰۰ هزار نصب گرفته و روزانه بیش از ۴۰۰۰ نفر کاربر فعال دارد.

احمد فراهانی مدیر سرمایه‌گذاری اسمارت‌آپ در مورد سرمایه‌گذاری در استارتاپ بازینگا گفت: «اسمارت‌آپ بیش از این در حوزه گیم ورود نکرده بود اما با توجه به نمونه های موفق خارجی و همچنین تسلط و تجربه خوبی که تیم آواگیمز بیش از این داشتند به سرمایه‌گذاری در بازینگا علاقه‌مند شد. »

انتخاب اسمارت‌آپ به عنوان سرمایه‌گذار

حسین مزروعی هم‌بنیان‌گذار بازینگا در مورد تجربه جذب سرمایه از اسمارت‌آپ گفت: در طول مراحل مذاکره برای معرفی طرح و جذب سرمایه، با تیمی درگیر بودیم که دغدغه‌های کارآفرینی را درک می‌کردند و در جلساتی که با کمیته‌ی سرمایه گذاری داشتیم در مورد ابعاد مختلفی از پروژه بحث شد که ما به عنوان کارآفرین از داخل کار ممکن بود متوجه آن‌ها نباشیم.

همچنین مراحل مذاکره برای بستن قرارداد و تعامل برای دریافت سرمایه با سرعت زیادی انجام شد و در مراحل پس از بسته شدن قرارداد هم تیم ارزیابی اسمارتاپ پیگیری و توصیه‌های خوبی داشتند که ما را بیش از پیش از انتخاب یک شریک خوب مطمئن کرد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *