اخبار استارتاپی

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی‌مابین کارا چالش کندو و صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش روابط عمومی کارا چالش کندو، تفاهم نامه همکاری مشترک فی‌مابین کارا چالش کندو و صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با هدف تشریک مساعی در حمایت و گسترش بازار محصولات دانایی‌محور و دانش بنیان و همچنین ارائه کمک‌ها و خدمات مالی و پشتیبانی به مراکز نوآور و دانش بنیان منعقد شد.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در نشست انعقاد این تفاهم نامه با اشاره به برگزاری رویداد «عصر امید» توسط دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: این رویداد روایتی از عملکرد چهل ساله دانشگاه آزاد در این حوزه است.

کارا چالش کندو و صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی

عسکری غلام‌زاده با بیان اینکه بناست این رویداد همه ساله برگزار شود تصریح کرد: مجموعا سه هزار تیم، شرکت و هسته دانش بنیان مرتبط با معاونت فناوری دانشگاه آزاد در این رویداد ارائه خواهند شد.

مدیرعامل شرکت کارا چالش کندو نیز در این نشست ضمن معرفی مخاطبان فعالیت این مجموعه خاطرنشان کرد: بنا داریم تا ۵۰ رویداد چالش نوآوری باز را در سال ۱۴۰۱ برگزار کنیم.

همکاری مشترک فی‌مابین کارا چالش کندو و صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی

معین محمدی با تاکید بر لزوم اتصال گروه‌های حل کننده چالش‌های نوآوری باز و مجموعه ‌های سرمایه گذار و خدمات دهنده در رویدادهای برگزار شده توسط این مجموعه گفت: برگزاری رویداد ملی «ثریا» به منظور حمایت از مجموعه‌های فعال در اکوسیستم دانش بنیان کشور در دستور کار مجموعه کارا چالش کندو قرار دارد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *