اخبار استارتاپی

برگزاری رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی

مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: از امروز هشتم تا چهارشنبه یازدهم خردادماه جاری رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

مرضیه شاوردی، مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری گفت: از امروز هشتم تا چهارشنبه یازدهم خرداد ماه جاری رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد. به گفته شاوردی این رویداد چهار روزه در مصلی تهران و با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار خواهد شد.

مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری با بیان اینکه در این نمایشگاه پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش بنیان نیز برپا می‌شود، افزود: ۱۱ شرکت دانش‌بنیان در این پاویون که با حمایت صندوق نوآوری برپا می‌شود حضور خواهند داشت و به ارائه محصولات و توانمند‌های خود می‌پردازند. به گفته شاوردی، تمام رویداد‌های تبادل فناوری در این نمایشگاه به همت و با حمایت صندوق نوآوری انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه چهار روزه در پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش بنیان، برنامه‌های متفاوتی از قبیل رویداد‌های اعلام نیاز فناورانه، با مشارکت پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد برگزار می‌‎شود.

مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی بیان کرد: در این رویداد جمعیت هلال احمر، شتاب‌دهنده صدر فردا، مرکز تحقیقات آلومینیوم، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه نیاز‌های فناورانه خود را به شرکت‌های دانش بنیان اعلام می‌کنند.

شاوردی همچنین از این یاد کرد که استقرار پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه، فرصتی برای گفت‌‍وگو‌های اختصاصی دو طرفه میان آن‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی است که نیاز به توانمندی‌ها و فناوری‌های شرکت‌های دانش بنیان دارند.

 

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *