رپرتاژ

از دبی چی بخریم سود کنیم؟

لیمو HR

خرید از امارات به دلیل وجود برندهای مطرح، کالاهای باکیفیت و نزدیکی به ایران یکی از گزینه‌های اصلی تجار ایرانی است. همچنین دبی، به‌عنوان مهم‌ترین شهر این کشور به دلیل موقعیت جغرافیایی، حضور فروشگاه‌ها، پاساژها و بازارهای بزرگ از گذشته تا کنون از مهم‌ترین مراکز تجارت در منطقه و ورود به بازارهای جهانی بوده است. علاوه بر حضور برندهای مطرح، آزاد بودن واردات کالا به دبی نیز سبب شده تا این شهر پتانسیل بسیار بالایی برای تجارت و خرید انواع محصولات داشته باشد.

چطور واردات پرسود از دبی داشته باشیم؟

واردات پرسود از دبی به عوامل متعددی بستگی دارد. وجود انواع شرکت‌های خارجی و برندهای مطرح دنیا این شهر را به مقصد اصلی بازرگانان ایرانی تبدیل کرده است، اما این بدان معنا نیست که با خرید و وارد کردن هر نوع کالایی لزوماً واردکننده به سود قابل‌توجه برسد. در نتیجه قبل از خرید از امارات و وارد کردن کالا به ایران لازم است ابتدا با انجام مشاوره‌های تخصصی به اطلاعات کافی در خصوص نیاز بازار ایران و کالاهای پرطرفدار و پرفروش دست پیدا کرده و سپس اقدام به خرید کنید.

 در غیر این صورت، علی‌رغم کیفیت بالای کالای وارداتی، هیچ‌گاه به فروش بالا و سود مدنظر دست نخواهید یافت. همچنین این امکان وجود دارد تا از طریق اطلاعات موجود در سازمان‌ها و مراکز مربوط به صادرات و واردات به آمار و ارقام مربوط به کالاهای وارداتی از دبی دسترسی پیدا کرده و از این طریق نیز اطلاعات لازم را کسب کنید.

کدام کالای وارداتی از دبی سود بالایی دارد؟

خرید از دبی نیز مانند سایر کشورها نکات و پیچیدگی‌های خاص خود را دارد، برای گذر از چالش‌های موجود لازم است تجربه و مهارت کافی داشته باشید. بسیاری از تجار ایرانی با هدف هموار کردن این مسیر و کاهش ریسک‌های موجود، در تمام مراحل واردات کالا از دبی و یا خرید از چین بدون واسطه از  مشاوره‌های شرکت‌های بازرگانی متخصص در این زمینه استفاده می‌کنند.

چین و امارات به عنوان دو مقصد اصلی بازرگانان ایرانی، مراودات تجاری بسیار زیادی با ایران دارند، به همین دلیل خرید از این دو کشور گزینه اصلی تجار و واردات کنندگان ایرانی است. خرید پارچه، لباس، لوازم بهداشتی و الکترونیکی همواره از کالاهای سودده وارداتی از دبی هستند.

وارداتی از دبی سود

واردات پرسود با خرید پوشاک از دبی

از برندهای لاکچری و بسیار گران قیمت گرفته تا برندهای فست فشن با قیمت‌های مناسب‌تر همگی در بازار دبی در دسترس هستند. شما می‌توانید باتوجه‌به نیاز بازار  و مشتریان بالقوه ایرانی از برندهای مختلف با درجه کیفی بسیار متنوع خرید کرده و اقدام به واردات انواع لباس، کیف و کفش زنانه، مردانه و بچگانه کنید.

همچنین اگر قصد واردات لباس‌هایی باکیفیت متوسط و قیمت ارزان‌تر را دارید، بهتر است سری به در بازارهای سنتی دبی بزنید. درهرصورت کالای مدنظر خود را از بازار بزرگ و متنوع دبی پیدا خواهید کرد. معمولاً واردات لباس از دبی یکی از گزینه‌های پرطرفدار در میان بازرگانان ایرانی است.

واردات پرسود با خرید لوازم الکترونیکی از دبی

بازار لوازم الکترونیکی دبی نیز مانند بازار مد و فشن این شهر بسیار پررونق است. حضور تمام برندهای مطرح و پرطرفدار در این شهر پر رنگ بوده و با وجود نمایندگی‌های رسمی می‌توان به‌راحتی از اصالت کالا اطمینان پیدا کرد. بازار داخلی ایران همواره نیازمند واردات کالاهایی مانند انواع موبایل، تبلت، لپ‌تاپ، مانیتور، لوازم جانبی الکترونیکی و اجزای کیس و… است. نزدیکی دبی به ایران هزینه‌های ارسال را کاهش داده و در نتیجه واردات کالاهای پرطرفدار از این شهر سود مناسبی به همراه خواهد داشت.

واردات لوازم آرایشی بهداشتی از دبی

صدها برند در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی در سراسر جهان در حال فعالیت و رقابت با یکدیگر هستند. این برندها نیز باتوجه‌به برندینگ و کیفیتی که ارائه می‌دهند، قیمت‌های متفاوتی دارند. حضور نمایندگی‌های رسمی برندها این امکان را به تجار می‌دهد تا به‌راحتی و بدون نگرانی از اصل بودن کالا خرید موفقی داشته باشند. در نهایت می‌توان گفت، به دلیل اشباع نبودن بازار ایران و وجود مشتریان بالقوه بسیار زیاد بی‌شک واردات لوازم بهداشتی، آرایشی و عطر و ادکلن زنانه و مردانه از دبی یکی از سودده‌ترین گزینه‌ها است.

واردات پرسود با خرید ادویه از دبی

تقریباً تمام غذاهای ایرانی با اضافه کردن انواع ادویه، طمع دار می‌شوند. در نتیجه می‌توان گفت استفاده از انواع ادویه، از ملزومات اصلی آشپزی ایرانی بوده و همواره بازار خرید و فروش انواع ادویه و طعم‌دهنده‌های خوراکی پررونق است. ازآنجایی‌که بخشی از نیاز بازار ایران از طریق واردات تأمین می‌شود، خرید و واردات ادویه از بازارهای محلی و قدیمی شهر دبی یکی دیگر از گزینه‌های سودده خرید از دبی است. در این بازار نه‌تنها ادویه‌های اصل و باکیفیت‌ خرید و فروش می‌شوند، بلکه تنوع بسیار زیاد انواع ادویه‌ها نیز به چشم می‌خورد.

واردات پرسود پارچه با خرید از دبی

بازار دبی مملو از پارچه‌های بسیار متنوع و با کیفیت‌های مختلف است. بی‌شک تنوع رنگ و طرح پارچه‌های موجود در بازار دبی چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. بسیاری از مزون‌ها و طراحان ایرانی بخشی از محصولات خود را با استفاده از پارچه‌های جذاب و باکیفیت وارد شده از دبی تولید می‌کنند. در نتیجه تقاضای خرید پارچه‌های اماراتی در بازار داخلی ایران بالا بوده و این محصول یکی از پرسودترین کالاهای وارداتی از دبی است.

واردات پرسود پارچه با خرید از دبی

واردات کالا از دبی با شرکت بازرگانی کاوان تأمین

کاوان تأمین یک مجموعه تخصصی ایرانی است که به‌صورت فعال در برخی از کشورهای خارجی از جمله چین و امارات حضور دارد. سابقه طولانی ۲۰ ساله این شرکت سبب شده تا به وضعیت بازار کشورهای امارت و چین تسلط و شناخت کافی داشته باشد. جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر به سایت رسمی کاوان تأمین به آدرس (http://kavantamin.com/) مراجعه کرده و فرم درخواست مشاوره آنلاین را پرکنید.

از طریق شرکت بازرگانی کاوان تأمین این امکان فراهم شده تا واردکنندگان ایرانی در تمام مراحل واردات کالا از چین یا دبی از جمله منبع‌یابی و ثبت سفارش، پرداخت حواله، اعتبارسنجی شرکت‌ها و تولیدکنندگان، حمل بار، اخذ نمایندگی از شرکت‌های چینی یا سایر برندهای مطرح دنیا، انجام امور گمرکی و ترخیص کالا و بسیاری موارد تخصصی دیگر از دانش و تجربه متخصصان و کارشناسان خبره شرکت کاوان تأمین بهره‌مند شوند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *