اخبار استارتاپی

مجازی‌سازی کامپیوتر‌‌ها، آینده سخت‌افزاری سازمان‌ها

جشن تولد سی‌سالگی شرکت بهین تکنولوژی با معرفی محصولات جدید این شرکت در زمینه دسکتاپ‌های مجازی برگزار شد.

بزرگترین رویداد تخصصی بررسی تکنولوژی‌های نوین با رویکرد نسل جدید کلاینت‌های اداری ۱۳ تیرماه ۱۴۰۱ در هتل اسپیناس پالاس تهران توسط بهین تکنولوژی برگزار شد. در این رویداد کمپانی ATRUST (شرکت با تجربه و پیشرو در حوزه تولید زیروکلاینت و تین‌کلاینت) و شخصیت‌های مهم و برجسته‌ای از حوزه کسب‌وکار و اقتصاد کشور حضور داشتند و همزمان نیز در شبکه‌های اجتماعی بهین تکنولوژی به صورت زنده پخش شد.

بهین تکنولوژی

بهین تکنولوژی یکی از شرکت‌های خوشنام و‌ معتبر در صنعت IT کشور است که با بیش از ۲۹ سال سابقه فعالیت در این صنعت، توانسته با تولید و عرضه محصولات پیشرو در زمینه تکنولوژی همراه با ارائه سرویس و خدمات بسیار قدرتمند و پشتیبانی مناسب، موجب افزایش اطمینان خاطر مشتریان و وفاداری آن‌ها گردد.

ATRUST در طی سخنرانی نماینده خود در این رویداد، از بهین تکنولوژی به عنوان یکی از بزرگترین مشتریان خود در کنار متا (فیسبوک سابق) و مک دونالد نام برد و این شرکت را به عنوان نماینده انحصاری خود در ایران معرفی نمود.

حمید توسلی مدیرعامل بهین تکنولوژی با اشاره به چشم‌انداز مجموعه، به دستاوردهای حاصل شده در طی سه دهه فعالیت اشاره نمود و دغدغه خود را تامین نیاز بخش‌های مختلف کسب‌و‌کارها، منطبق با جدیدترین و به روزترین تکنولوژی‌های پیشرو جهانی همراه با ارائه خدماتی شایسته ذکر کرد.

30 سالگی بهین تکنولوژی

پس از این سخنرانی جشن سی سالگی بهین تکنولوژی با حضور متخصصین و مهمانان ویژه این مراسم برگزار شد و سه دهه فعالیت موفق یک شرکت حوزه IT در کشور، مورد تشویق مخاطبان قرار گرفت.

در این نشست، متخصصین حوزهIT  کشور در زمینه جدیدترین تکنولوژی‌ها، مزایا و معایب هر یک و ترندهای جهانی و پیشرو به بحث و تبادل نظر پرداختند.

از مهم‌ترین بخش‌های این رویداد، می‌توان به رونمایی از جدیدترین محصولات بهین تکنولوژی در حوزه IT  متناسب با نیاز سازمان‌ها، ادارات، بیمه و بانکداری و با تکیه بر دو مفهوم مدیریت مرکزی اطلاعات و امنیت اشاره کرد که در حین برگزاری مراسم، امکان مشاهده و تست این محصولات برای مهمانان میسر شده بود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *