اخبار استارتاپی

کارگروه اینشورتک ذیل رسته فناوری اطلاعات سازمان نصر متولد شد

لیمو HR

با حمایت و درخواست فعالان حوزه اینشورتک از سازمان نصر استان تهران، پس از اعلام رسمی جهت عضوگیری، در مورخ ۰۱/۰۵/۱۴۰۱ اولین جلسه کارگروه تشکیل شد.

این جلسه با ۲۲ عضو حاضر در محل سازمان نصر و ۱۸ عضو به بصورت آنلاین و با حضور آقایان مهندس قلعه نوی ریاست محترم رسته فناوری اطلاعات و جناب آقای مهندس خداکرمی دبیر رسته فناوری اطلاعات و  جناب آقای قربانی ریاست کمیسیون فینتک برگزار شد و اعضا با کلیات کار، ساختار و فرآیندهای نصر آشنا شدند، در طی این جلسه، قلعه نوی از اعضا خواست که به معرفی خود پرداخته و دغدغه ها و اهداف پیشنهادی تشکیل کارگروه را، تک به تک اعلام نمایند. این جلسه که  ۳ ساعته با جمع بندی اهداف توسط ریاست محترم رسته و پیشنهاد انتخاب ریاست کارگروه به اتمام رسید.

کارگروه با هدف ایجاد کار تیمی و منسجم، اتحاد رقبا، ارائه یک میز تخصصی و یکپارچه جهت نیل به نظام بخشی و چارچوب های کاری یکپارچه برای فعالان این حوزه تشکیل شده است که بتوانند در فضایی سالم، رقابتی و شفاف با وضع قوانین حمایتی و ایجاد بسترهای مناسب، همگرایی بین دو صنعت فناوری اطلاعات و بیمه را فراهم آورند، علاوه برآن در نظر دارد ضمن جهت دهی به ساختار فعالیت شرکتها و استارت آپ های فعال حوزه هوشمندسازی و تحول دیجیتال در راستای توسعه بازار فعالان این عرصه، قدم بردارد.

در این جلسه با رای گیری اعضای حاضر و آنلاین، مهندس هانیه کارخانه به عنوان ریاست کارگروه انتخاب شد و مقرر گردید در جلسه بعدی کمیته های تخصصی شکل گیرد و این کارگروه فعالیت های تخصصی خود را آغاز نماید.

لازم به ذکر است در جلسه دوم این کارگروه که مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ برگزار شد دکتر شجاعی بعنوان نایب رئیس کمیته و مهندس عقیلی به عنوان دبیر کمیته معرفی شدند.

این کارگروه تمرکز خود را به تهیه نقشه راه و تشکیل کمیته های تخصصی در حوزه اینشورتک معطوف خواهد کرد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *