اخبار استارتاپی

راه اندازی پلتفرم مدیریت منابع انسانی توسط یک عضو کارخانه آزادی

شرکت دانش بنیان توسعه تعالی نوتریکا مستقر در کارخانه نوآوری آزادی موفق به طراحی و راه اندازی پلتفرم «تست و تایپ» شده است که می تواند گام مهمی در مدیریت سرمایه انسانی با ایده ای دانش بنیان بردارد.

«تست و تایپ» یک بستر برخط برای ارائه ابزارها و راهکارهای مدیریت منابع انسانی و توسعه فردی است. در واقع تست و تایپ با رویکرد بین رشته‌ای رفتار سازمانی و روانشناسی صنعتی و سازمانی، ابزار و راهکارهای آنلاین خود را در اختیار مخاطبین قرار می دهد.

سوده دشتی بنیانگذار شرکت دانش بنیان توسعه تعالی نوتریکا با اشاره به فعالیت تارنمای «تست و تایپ» گفت: این پلتفرم به افراد و سازمان‌ها کمک می‌کند تا آگاهانه تر با وقایع سازمانی روبرو شوند. هم چنین با ابزارهای «تست و تایپ» افراد ویژگی‌های شخصیتی، رفتاری و استعداد خود را به صورت دقیق کشف می‌کنند و زمینه برای تصمیم‌گیری آگاهانه فراهم می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر در تارنمای «تست و تایپ» براساس شایستگی‌های رفتاری و شخصیتی مورد نیاز، شغل‌های مختلف معرفی و از طرفی شایستگی‌هایی که هر فرد از طریق تست‌های شخصیت شناسی و روانشناسی استاندارد، ارزیابی می شود. همچنین پنل ارزیابی سازمانی و گروهی نیز طراحی شده است.

دشتی ادامه داد: شرکت توسعه تعالی نوتریکا از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده است و با برند «تست و تایپ» در حوزه منابع انسانی به فعالیت پرداخته است.

وی افزود: «تست و تایپ» برای سازمان‌ها فقط تیپ شخصیتی و رفتاری کارکنان را تعیین نمی کند، بلکه در «تست و تایپ» امکان تنظیم مدل شایستگی وجود دارد. به این معنی که شایستگی‌های مورد نیاز کار مورد نظر، قابل تعیین به صورت کمی (اعداد بین ۱ تا ۵) می‌باشد. شایستگی‌هایی نظیر مدیریت بحران ، توانایی مدیریتی ، نظم و … (در حدود ۱۵۰ شایستگی با تعاریف استاندارد) و کارجو آزمون های مربوط به آن شایستگی‌ها را انجام می‌دهد و پنل ارزیابی سازمانی و گروهی درصد تطابق را گزارش می‌دهد.

دشتی درباره مخاطبان «تست و تایپ» نیز گفت: در بعد خودشناسی و توسعه فردی ، از رده سنی ۱۲ تا ۱۷ سال و ۱۸ سال به بالا می‌توانند از آزمون‌های روانشناسی با رویکرد شغل و آینده تحصیلی استفاده کنند. هم چنین سازمان‌ها و تیم‌ها می‌توانند برای استخدام و تیم سازی به منظور انتخاب آگاهانه و انتخاب بهترین ها، از پنل ارزیابی سازمانی و گروهی استفاده کنند.

بنیانگذار شرکت نوتریکا درباره محصول این شرکت دانش بینان گفت: سایت «تست و تایپ» از دو سال قبل به عنوان سایت دانش بینان معرفی شده است و خروجی تارنمای تست و تایپ نوعی محصول آی تی محور دانش بنیان است که مورد استفاده قرار می گیرد.

شایان ذکر است، شرکت نوتریکا از سال ۱۳۹۸ در کارخانه نوآوری آزادی مستقر است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۲ Average: ۵]
منبع
پارک فناوری پردیس
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *