مقالات بازاریابی و تبلیغات

ترندهای برندسازی در سال ۲۰۲۲

لیمو HR

نام تجاری کسب و کار شما تنها یک مفهوم ثابت نیست که هنگام شروع، آن را انتخاب کرده و پس از آن به دست فراموشی بسپارید. بهتر است همواره برند خود را بازبینی و اصلاح کنید تا نیازهای متغیر مصرف­ کننده و ترندهای در حال تحول را منعکس کند. یک برند هوشمندانه با توجه به ترندهای نوظهور، تاکتیک ­هایی هماهنگ با بازار، محصول و مخاطبان خود را اتخاذ می­کند.

در این مطلب، می‌­خواهیم شما را با ترندهای برتر برندسازی در سال ۲۰۲۲ آشنا کنیم.

نگاه اجمالی به ترندهای برندسازی در سال 2022

نگاه اجمالی به ترندهای برندسازی در سال ۲۰۲۲

در این مقاله مروری داریم بر ۱۵ ترند کلیدی برندسازی در سال ۲۰۲۲:

  1. لوگوهای قابل تطبیق
  2. برندسازی در رسانه ­های اجتماعی
  3. استفاده ازهشتگ­ های رسمی
  4. سازگاری با محیط زیست
  5. استراتژی­ های تعاملی
  6. تصاویر نوستالژیک
  7. راهبردهای داده محور
  8. برندسازی بدون نام تجاری
  9. تنوع و فراگیری
  10. تایپوگرافی
  11. طراحی دست نویس
  12. تعادل و هماهنگی
  13. نمادها
  14. گرادیانت در لوگو
  15. لوگوی مسطح و ساده

نام تجاری به جز اسم شرکت و لوگوی آن، وسیله­ ای است برای معرفی رسالت شرکت به مردم. در واقع نام تجاری، احساس شخص در مورد یک محصول یا خدمات است.

بنابراین اگر می ­خواهید، تاثیری قوی بر ذهنیت مخاطب بگذارید، باید روی مواردی همچون تجربیات مشتری، شعارهای تبلیغاتی، داستان برند، شخصیت­ شناسی و موقعیت­ یابی، سرمایه گذاری کنید.

همه این گزینه­ ها را همراه با ۱۵ ترند برتر برندسازی در نظر داشته باشید:

لوگوهای قابل تطبیق

  1. لوگوهای قابل تطبیق

روزهایی که گستره کسب و کارها در یک چهاردیواری خلاصه می­شدند، به سر آمده است. اکنون، اگر می­خواهید شرکت شما چیزی فراتر از یک پلاک پستی باشد، باید از کانال­های مختلفی نظیر طراحی وبسایت و حضور در شبکه ­های اجتماعی، برای تبلیغ شرکت استفاده کنید.

در نتیجه، داشتن یک لوگوی قابل تطبیق که بتوان آن را متناسب با محل تبلیغ، کوچک یا بزرگ کرد، بسیار مهم است.

برای مثال، شما می­توانید از لوگوی اصلی با تمام جزییات آن در وبسایت خود استفاده کنید، اما برای مارک محصولات، نمادی با جزییات کمتر انتخاب کنید و برای تصویر پروفایل شرکت در رسانه­ های اجتماعی، لوگو را ساده ­تر کنید.

مزیت لوگوهایی که به راحتی قابل تغییر هستند این است که تنوع بصری را برای مخاطبان شما فراهم کرده و در عین حال به شما این امکان را می­دهند که بدون توجه به پلتفرمی که لوگوی شما روی آن مشاهده می­شود، ثبات برند خود را حفظ کنید. در این صورت با وجود ایجاد تغییر در لوگو، مخاطب همچنان برند شما را تشخیص می­دهد.

برندسازی در رسانه­ های اجتماعی

  1. برندسازی در رسانه­ های اجتماعی

اگر کسب‌ و کار شما از پلتفرم‌­های اجتماعی استفاده زیادی ندارد یا تاکنون حضور اجتماعی نداشته است، زمان آن فرا رسیده که از فرصت ­های ایجاد شده توسط رسانه­ های اجتماعی، نهایت بهره را ببرید.

با مخاطبان هدف خود، از طریق شبکه ­های اجتماعی مورد علاقه آن­ها ارتباط برقرار کنید. زمانی را برای یادگیری نحوه عملکرد این شبکه‌­ها و این که چه نوع محتوایی برای هر کدام بهتر است، اختصاص دهید.

در مرحله بعد، باید لحن ارتباطی خود با بازار هدف را معین کنید. طنزآمیز، خاص و یا رسمی؛ هر لحنی را که بر می­ گزینید، اطمینان حاصل کنید که همسو با سلایق مخاطبین هدف شما باشد.

پس از آن، کار بعدی شما این خواهد بود که راهبردها و تاکتیک ­های بازاریابی در رسانه‌­های اجتماعی را پیاده ­سازی کنید. این امر به شما در افزایش دسترسی و جلب توجه مخاطبانتان کمک می­کند.

کمپانی ColourPop، یک شرکت ناشناخته در زمینه لوازم آرایشی بود که در سال ۲۰۱۴ توانست با کمک گرفتن از اینفلوئنسرها، به درآمد میلیون دلاری برسد.

ColourPop

این برند در ازای تبلیغات، محصولاتش را به طور رایگان در اختیار اینفلوئنسرها قرار می­داد و حتی با اینفلوئنسرهای برتر خود، برای ایجاد خطوط جدیدی از محصولات، همکاری می­کرد.

استراتژی برندسازی ColourPop ، کارآمد بود زیرا به میزان زیادی بر اعتبار شرکت افزود. در این راهبرد، مردم از زبان افرادی از قشر خودشان، تعریف و تمجید یک محصول را می­شنیدند و این اتفاق، باعث می­شد تا مشتریان با توصیه ­های این اشخاص، بیشتر متقاعد شوند.

از آنجا که الگوریتم ­های رسانه ­های اجتماعی به طور مداوم در حال تغییر هستند، سعی کنید همیشه از این تغییرات مطلع شوید. این کار به شما کمک می­کند که به منظور افزایش اطلاع­رسانی و تعامل هر چه بیشتر، استراتژی­ های خود را هم ­زمان با تغییرات رسانه­ ها، به­ روز کنید.

استفاده از هشتگ­ های رسمی

  1. استفاده از هشتگ­ های رسمی

طبق تحقیقات انجام گرفته توسط پلتفرم Later، استفاده از هشتگ در پست­ها می­تواند دسترسی شما را تا ۱۱ درصد در هر پست افزایش دهد. هیچ شکی در تاثیر هشتگ در جلب نظر و ایجاد ارتباطات بیشتر وجود ندارد، پس بهتر است برای برداشتن گامی رو به جلو، از این ترند هم استفاده کنید.

استفاده از هشتگ­ های رسمی که حاوی نام تجاری شما هستند، به جهت­ دهی افکار و احساسات مصرف­ کنندگان نسبت به محصولات شما و افزایش شناخت برند، کمک شایانی می­کند.

این روش به شما امکان دسترسی به گنجینه ­ای از محتوای تولید شده توسط کاربران را می ­دهد. شما می­توانید این محتوا را در بخش هایلایت پیج خود قرار دهید؛ از این طریق هم از مشتریان خود قدردانی کرده ­اید و هم بدون پرداخت هیچ هزینه­ ای موجبات جلب اعتماد مشتریان بالقوه را فراهم آورده ­اید.

زمانی که یک هشتگ انحصاری که به وضوح با کسب و کار شما مرتبط است را ایجاد کردید، شروع به استفاده مداوم از آن در پست­ های خود کنید. با گنجاندن عبارت هشتگ در وبسایت خود، آن را ترویج داده و دنبال­ کنندگان خود را تشویق کنید که هنگام صحبت در مورد برند شما یا اشتراک­ گذاری محتوا، از هشتگ رسمی شما استفاده کنند.

سازگاری با محیط زیست

  1. سازگاری با محیط زیست

گرمایش جهانی و تغییرات اقلیمی که تا چندی پیش به وسیله تعداد انگشت شماری از برندها حمایت می­شد، حالا دیگر به یک مسئله اصلی در بازاریابی محصولات تبدیل شده. امروزه مصرف­ کنندگان زیادی تلاش می­کنند تا حتی در صورت پرداخت وجه بیشتر، از مارک­ های سازگار با محیط زیست خرید کنند.

مخاطبان از شرکت­ها انتظار دارند با عرضه محصولات تجزیه پذیر، تعهد خود را به حفظ کره زمین و حل مسائل زیست محیطی نشان دهند.

در حال حاضر، بسیاری از برندها با اجرای روندهای تجاری اخلاقی­تر و دوستدار محیط زیست، برای محدود کردن ردپای محیطی خود و حفظ اعتماد و وفاداری مشتری به این خواسته ­ها پاسخ می­دهند.

یکی از پیشگامان در این زمینه، کمپانی فورد است که تاکنون موفق به اجرای ده ابتکار سبز شده است. از جمله این ابتکارات، به کار بردن سیستم خنک ‌کننده زمین گرمایی و پارچه ­های تجزیه پذیردر فرآیند تولید خودرو است.

شرکت­های آب معدنی Volvic و Evian، بطری­ های قابل بازیافت را روانه بازار کرده­ اند.

شرکت آرایشی و بهداشتی Lush، برای تولید محصولات آرایشی با کیفیت صورت، مو و بدن از مواد کاملا طبیعی استفاده می­کند. این تولید کننده برای جلوگیری از مصرف پلاستیک، شامپوها را در قالب ­های جامد و یا تیوب­های قابل استفاده مجدد، ارائه می­دهد تا مشتریان بتوانند در صورت برگرداندن آن­ها، پاداش دریافت کنند.

استراتژی­ های تعاملی

  1. استراتژی­ های تعاملی

در طی پروسه شناساندن برند خود، صرفا قراردادن یک پست و به اشتراک گذاری تصاویر در رسانه­ های اجتماعی کافی نیست. مشتریان یک کسب و کار خواهان تجربه تعاملی­ تری هستند. آن‌­ها دوست دارند به وسیله ویدیو، تصویر و دیگر ابزارها سهمی در حمایت از نام تجاری محصول مورد استفاده خود داشته باشند.

تنها برندهایی که بازاریابی را یک مسیر دوطرفه می­بینند، در جهت جلب توجه مخاطب و موفقیت در چشم ­انداز فعلی گام بر می دارند. برند تعاملی، فرصتی است که با بکارگیری خلاقیت، جلوه ­های جذاب­تری را از شرکت خود، پیش روی مصرف­ کنندگان قرار دهید.

ترندهای برندسازی

انواع مختلفی از استراتژی ­های تعاملی وجود دارد که می ­توانید از آن­ها برای جذب مخاطبان خود استفاده کنید. به عنوان مثال، شرکت طبی Every Night، در وبسایت خود، ماشین حسابی را برای محاسبه میزان خواب مورد نیاز هر یک از بازدیدکنندگان قرار داده است.

سایر انواع محتوای تعاملی عبارت­ اند از: آزمون‌ و رای­ گیری، نظرسنجی‌، ایمیل‌ شخصی ‌سازی‌ شده، نمودار و اینفوگرافیک‌، ویدیوها، نقشه‌­های قابل کلیک، انیمیشن­‌ها و دیگر ابزارهای بصری.

تصاویر نوستالژیک

  1. تصاویر نوستالژیک

امروزه حس نوستالژی به عنوان حس اشتیاق به یادآوری گذشته و خاطرات ایده ­آل آن زمان معنا می­شود. تصاویر نوستالژیک یادآور روزهای شیرین کودکی و جوانی هستند و حس آرامش را در ذهن ما تداعی می­کنند.

با ماهیت همواره در حال تغییر زندگی مدرن، از فناوری گرفته تا مد و سایر بخش­‌های زندگی، ولع بازگشت به روزهای گذشته در ما قوی­‌تر می ­شود. این احساس، فرصتی را برای برند شما فراهم می ­آورد تا با ارائه محتوای نوستالژیک، مشتریان خود را به سفری در زمان فرا بخوانید.

احساس مثبت ایجاد شده توسط این ترند، به شرکت شما کمک می­کند تا ارتباط عمیق ­تری را با مشتریان خود داشته باشید. کوکاکولا مثال برجسته ­ای است از ارائه خلاقیت در زمینه بازاریابی نوستالژیک؛ زمانی که مسابقات بسکتبال NCAA در سال ۲۰۲۰ به دلیل همه ­گیری کوید ۱۹ برگزار نشد، کوکاکولا تبلیغاتی منتشر کرد که بعضی از نمادین­ ترین لحظات تاریخ این مسابقات را به نمایش می­گذاشت. این کمپانی با بهره ­گیری از فناوری سه بعدی، تصاویری خلق کرد که در آن­ها، بازیکنان و طرفدارانشان، در حالی که طعم ­های مختلف کوکاکولا را در دست دارند، پیروزی تیم را جشن می­گیرند.

راهبردهای داده محور

  1. راهبردهای داده محور

در عصر تجارت دیجیتال و شبکه، شرکت‌­ها و مصرف­‌کنندگان، روزانه انبوهی از داده تولید می‌­کنند. این داده ­ها می­توانند در درک رابطه مشتری با برند شما مفید باشند. پس بهتر است به صورت هدفمند آن­ها را به کار ببندید.

به منظور کمک به استراتژی تولید و تحقیقات بازار، از ابزارهای آنالیز و هوش تجاری برای جمع­ آوری، مدیریت و تحلیل این انبوه اطلاعات استفاده کنید؛ یافته ­هایی که به دست می ­آورید، شما را قادر می­سازد تا در جهت سرعت بخشیدن به توسعه محصول، تصمیمات بهتری بگیرید.

همچنین شما می­توانید از این داده ­ها برای مقاصدی همچون افزایش کارایی عملیاتی، بهبود تجربه مشتری، افزایش نرخ بازگشت سرمایه و متمایز کردن برندتان از رقبا استفاده کنید.

یکی از شرکت­هایی که از این ترند به خوبی استفاده می­کند، استارباکس است. استارباکس از تحقیقات بازار و داده­‌هایی که از شرکت­‌های تحقیقاتی، شعبه ­های خود و مصاحبه ­ها جمع‌آوری می­‌کند، در جهت ترویج برند، به­ روزرسانی ترندها و افزایش وفاداری مشتریان استفاده می­‌کند.

با استفاده از محصول مشتری محور و استراتژی­های مبتنی بر داده، کسب و کار شما می­تواند جایگاه مناسبی در اقتصاد آینده کسب کند.

برندسازی بدون نام تجاری

  1. برندسازی بدون نام تجاری

مصرف­ کنندگان از این که هر لحظه و هر آن، با تبلیغی رو به رو می­شوند، خسته شده ­اند. مشتریان به اندازه ­ای که به راه ­حل­های عملی برای مشکلاتشان اهمیت می­دهند، به برندها اهمیت نمی­دهند.

به همین دلیل نیز برندها در پی چاره جویی برای مشکل هجوم بی امان تبلیغات، دست به ابتکاری تازه زدند. آن­ها در صدد یافتن راهی برای تبلیغ محصول خود، بدون اشاره به نام تجاری یا لوگو برآمدند.

این تولیدکنندگان به جای تکیه بر عناصر متعارف و هویت بصری برای تبلیغ محصولات و خدمات، از نقاط قوت خود برای ارتقای هویت برند استفاده می­کنند.

نقاط قوت فروش شما چیست؟ آیا خدمات یا محصولات شاخصی دارید که بتوانید از طریق آن­ها برندسازی کنید؟

شما می­توانید با ایجاد وبسایت یا تالار گفتگویی که در آن به ندرت نامی از شرکت می­برید، بر ارائه منابع و اطلاعات ارزشمندی که مخاطب هدف شما به آن نیاز دارد تمرکز کنید. با این روش در زمانی کوتاه، شاهد بازدید افراد از وبسایت خود خواهید بود زیرا مطالب برای آن­ها مفید واقع شده و هدف، صرفا تبلیغ و تجارت نبوده.

با این که در وبسایت، اشاره مستقیمی بر برند خود نداشته اید، بازدیدکنندگان بین وبسایت و شرکت شما ارتباطی خواهند یافت. به این ترتیب زمانی که اشخاص به محصول یا خدمات مرتبط با مطالب نیاز پیدا کنند، به سراغ شما می­آیند؛ چرا که با نشان دادن حسن نیت خود از پیش، برای آن­ها شناخته شده و قابل اعتماد هستید.

تنوع و فراگیری

  1. تنوع و فراگیری

بر اساس یک نظرسنجی انجام گرفته توسط گوگل، ۶۴ درصد از شرکت‌­کنندگان اعتراف کردند که پس از دیدن تبلیغاتی که از تنوع و فراگیری برخوردار بوده، اقدام خاصی انجام داده ‌اند. به طور مشابهی، ۶۹ درصد از مصرف‌کنندگان سیاه‌ پوست اظهار کردند، زمانی که تبلیغات یک برند نژاد آن ها را با رویکرد مثبتی منعکس می­‌کند، تمایل بیشتری به خرید آن دارند.

تقاضا برای تنوع و فراگیری در حال افزایش است. تنها برندهایی که می­توانند نشان دهند واقعا به این اصول واقف هستند، حمایت مصرف ­کنندگان را به دست خواهند آورد.

ایجاد فراگیری در برندسازی اصلا سخت نیست. کافی است آغوش خود را برای تمام افرد با پیشینه، جنسیت و قومیت متفاوت باز بگذارید و تنوع را در تبلیغات خود بگنجانید.

سعی کنید در برند خود کلیشه ­ها را از میان ببرید و تنوع افراد را به گونه­ ای حقیقی به تصویر بکشید. شما فقط یک نوع مشتری ندارید، پس بهتر است کاری کنید که همه کسانی که از خدمات شما استفاده می­کنند یا محصولات شما را می­خرند، احساس خاص بودن و مورد توجه بودن را داشته باشند.

اپلیکیشن دوستیابی بامبل در طی کمپین جدیدی در سطح شهر نیویورک، افراد را از هرطبقه اجتماعی که هستند با داستان جالب زندگی آن­ها در بخش هایلایت قرار می­دهد تا به این افراد در یافتن دوستی­ های ارزشمند کمک کند.

برای نشان دادن اهمیت به تنوع و قومیت­های مختلف، به افرادی نیاز دارید که نقش نمایندگان این افراد از مناطق جغرافیایی مختلف را بازی کنند. مردم تمایل دارند که محصولات مورد نیاز خود را از افرادی بخرند که بتوانند با آن­ها به گونه ­ای ارتباط برقرار کنند.

برای انجام درست این کار، باید مخاطبین خود را از جنبه­ هایی مانند سن، سطح درآمد، نگرانی ­ها و زبانی که با آن صحبت می­کنند، بشناسید.

تایپوگرافی

  1. تایپوگرافی

فونت­های بولد، مدرن، عجیب و غریب و خیره ­کننده، ترند تایپوگرافی امسال است و در سال آینده برندهای بیشتری نیز از این روند تبعیت خواهند کرد. وقت آن رسیده که با تایپوگرافی قدیمی، خسته­کننده و ساده خداحافظی کرده و از خلاقیت خود استفاده کنید.

می‌­توانید از خطوط نامنظم، زاویه ­های تند، مولفه ­های سه‌ بعدی، استایل­ های انیمیشنی، تصویرسازی و رنگ­ها برای پر جنب و جوش ‌کردن فونت لوگو استفاده کنید.

متن موجود در لوگو و تصویر برند شما نیاز نیست لزوما تصویر را توضیح دهد. در واقع متن می­تواند نقطه کانونی برند شما باشد و در عین دادن جلوه و شکوه به نام شرکت، بر اصالت لوگو بیافزاید.

نایک در کمپین اخیر خود، “Play New”، از طریق اشکالی با کنتراست بالا، رنگ­های درخشان و فرم ­های پیوسته و زیبا، تحولی در تایپوگرافی مدرن برند ایجاد کرده است.

به راحتی می­توانید موقعیت، ترتیب و حتی اندازه حروف تایپوگرافی خود را تغییر دهید. هیچ روش استانداردی برای طراحی لوگو وجود ندارد. تنها مسئله مهم، این است که تایپوگرافی شما خوانا باشد.

طراحی دست نویس

  1. طراحی دست نویس

یکی دیگر از ترندهای برندسازی که ارزش توجه و سرمایه­ گذاری دارد، فونت­های اسکریپت هستند. این نوع طراحی علاوه بر چشم نواز بودن، می­تواند مولفه­ های نام تجاری شما را طبیعی و واقعی­تر جلوه دهد.

می­توانید فونت‌­های دست‌ نویسی را انتخاب کنید که از خط کلاسیک در طرح‌­های خود استفاده می‌­کنند. این استراتژی برندسازی، برای کسب و کارهایی که با طراحی محیط، تزیینات و یا محصولات کودک مرتبط هستند، مناسب‌­تر است.

اگر نمی­ دانید که چگونه مولفه­ های نام تجاری خود را طراحی کنید، می­توانید با استفاده از اپلیکیشن Pinterest، انواع بسته­ بندی و طراحی فونت را مشاهده کنید و از ایده آن­ها الهام بگیرید.

تعادل و هماهنگی

  1. تعادل و هماهنگی

تعادل در برندسازی عبارت است از ترکیب عناصر بصری در یک چهارچوب منسجم، برای ایجاد هماهنگی اجزا و ثبات در یک جلوه بصری. ایجاد تعادل و هماهنگی برند، شما را معقول و متقاعدکننده ­تر جلوه می­دهد، زیرا این هماهنگی، حاکی از آن است که بر روی محتوا و طرح، بسیار کار شده است.

سعی کنید بدون برنامه و توجه به دیگر بخش­ها طرح­ ریزی نکنید؛ بلکه با ایجاد تقارن و هماهنگی در تمام قسمت­های برند، پیام خود را به بهترین نحو به بیننده انتقال دهید. به طور مثال، اگر فونتی را برای نوشته انتخاب می‌­کنید، مطمئن شوید با لوگو و دیگر رنگ ­های تصویر هماهنگ باشد.

هنگامی که به فکر ایجاد تعادل و هماهنگی بیشتر در برند خود هستید، رسانه­ های اجتماعی را مد نظر داشته باشید. استفاده از استایل grid برای نشان دادن پست­ها در اینستاگرام، یکی از راه­های ایجاد حس هماهنگی در پروفایل است. این استایل علاوه بر این که حساب شما را متمایز می­کند، تعاملات و بازدیدها را افزایش داده و بر تعداد دنبال کنندگان شما می­افزاید.

نمادها

  1. نمادها

شما نمادهای تیم ورزشی محبوب خود را در هر مکانی بینید، فورا تشخیص می­دهید. این امر به دلیل آن است که نماد برای شما یادآور همان تیم است. نمادها داستانی را حکایت می­کنند، موضع برند را تعیین کرده و دلیل وجود آن را یادآور می­شوند.

برخلاف لوگو، نماد به شما مجال بیشتری برای خلاقیت می­دهد تا بتوانید رنگ­ها، تصاویر، گرافیک­ ها و تقریبا هر جزئیات دیگری را که می­خواهید، در آن بگنجانید. تنها شرط لازم برای طراحی نماد این است که ایده اصلیِ ورای کسب و کار شما را بیان کند.

گرادیانت در لوگو

  1. گرادیانت در لوگو

استفاده از گرادیانت سه بعدی، لایه­ ها، اشکال و عمق در لوگو و سایر بخش­ها یکی دیگر از ترندهای برندسازی است که به ‌طور چشم­گیری در حال رشد است. گرادیانت­ ها می­توانند تضاد رنگ­ها را برجسته کنند تا به لوگوی شما ظاهری پرانرژی و متمایزتر ببخشند، مانند این نمونه غیر رسمی از Meta:

علاوه بر این، لوگوهای گرادیانت، به شما قابلیت آمیختن رنگ­های متفاوت با یکدیگر و خلق ترکیبات شگفت‌­انگیز را می­دهند که ظاهری امروزی دارند و به صفحات نمایش، زیبایی خاصی می­بخشند.

برای جان­بخشی به مولفه ­ها می­توانید از ترکیب گرادیانت سه بعدی با انیمیشن بهره­ گیری کنید. سعی کنید گرادیانت، سایه ­ها و عمق را به گونه­ ای تلفیق کنید که با پیام طرحتان هماهنگ باشد.

لوگوی مسطح و ساده

  1. لوگوی مسطح و ساده

هنگام طراحی یا ویرایش لوگوی خود، طراحی لوگویی زیبا، بی­ آلایش و کاربردی را هدف طراحی قرار دهید. لوگوی شما باید به راحتی قابل تشخیص باشد و بتوان آن را در مکان­های مختلف و طیف گسترده ­ای از پلتفرم ­ها به کار برد.

در حقیقت شما مجبور نیستید کار زیادی برای برجسته ­سازی لوگوی خود انجام دهید. حروف زیبا و لوگوتایپ­ های ساده، از هر چیز دیگری بهتر است. سبک فونت و لوگوتایپی را بیابید که به راحتی قابل درک باشد و هویت برند شما را به درستی به تصویر بکشد.

زرق و برق­ ها را رها کرده و به لوگوهایی با تصاویر ساده و خطوط مسطح بپردازید. اگر نمی­ توانید نوع لوگوی مورد نظر خود را به تنهایی طراحی کنید، می­ توانید از طراحان لوگو کمک بگیرید.

لوگوی مسطح

جمع ­بندی

رابطه برند با مصرف ­کننده بیشتر از آن که در انجام معاملات کاربرد داشته باشد، شما را در ایجاد حس اعتماد و وفاداری یاری می­دهد. نام تجاری فراتر از یک مولفه ظاهری، وعده ­ای است که به آن باور دارید و آن را عملی خواهید کرد. پس باید از حداقل­ ها به سمت جلوتر پیش­روی کنید.

در آینده برای افزایش موفقیت تجاری و بهبود برند خود از این ترندهای برندسازی در کنار استراتژی ­های خود استفاده نمایید. این موارد در راه دستیابی به اهداف بلندمدت، مفید واقع خواهند شد.

ترندهای برندسازی

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
منبع
Branding Trends to Watch in 2022
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *