اخبار استارتاپی

جذب سرمایه گذار توسط پارک فناوری دانشگاه تهران

‌پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برای جذب سرمایه‌گذار فراخوان داد.

لیمو HR

پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در راستای تشکیل و توسعه شبکه سرمایه‌گذاران، اقدام به جذب سرمایه‌گذار می‌کند. این موضوع با هدف حمایت مالی از طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه در کسب و کارهای نوپا برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

افراد حقیقی، شرکت‌های حقوقی، مؤسسه‌ها، سازمان‌ها و صندوق‌های مالی مخاطبان این شبکه سرمایه‌گذاری هستند. تاریخ فراخوان از ۲۱ آبان لغایت ۷ دی‌ماه ۱۴۰۱ تعیین شده است.

متقاضیان می‌توانند جهت ثبت‌نام در شبکه سرمایه‌گذاران از طریق این لینک اقدام و درخواست خود را ثبت کنند. پس از بررسی و ارزیابی سرمایه‌گذاران، اطلاعات شرکت‌ها و طرح‌های متقاضی جذب سرمایه به سرمایه‌گذاران عضو ارائه خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۲۲۰۷۰۰ الی ۴ داخلی‌های ۱۶۸، ۱۸۵ و ۱۵۱ تماس بگیرند.

براساس این گزارش، نقش کلیدی کارآفرینی و کسب و کارهای دانش‌بنیان در روند رشد اقتصادی و توسعه پایدار کشورها روشن است. طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه و کسب و کارهای دانش‌بنیان نقش اساسی در ایجاد نوآوری، اشتغال و افزایش مزیت رقابتی کشورها دارند.

از همین‌رو تأمین منابع مالی، یکی از بخش‌های مهم در تسریع فرآیند کارآفرینی و توسعه امکان‌پذیری ایجاد کسب وکار برای افراد، شرکت‌ها و کارآفرینان بالقوه به شمار می‌رود. سرمایه‌گذاری را می‌توان رویکردی برای حمایت و تأمین بودجه از توسعه مبتدیان، کارآفرینان و به‌طور کلی اکوسیستم دانست که به رشد اکوسیستم کارآفرینی منجر خواهد شد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
منبع
ایسنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *