اخبار استارتاپی

پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه ایران متافو ۲۰۲۲

پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی «متالورژی (ایران متافو ۲۰۲۲)» به مدت چهار روز با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا می‌شود.

لیمو HR

در این نمایشگاه که طی روزهای ۹ تا ۱۲ آذرماه سال جاری برگزار می‌شود، پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در این حوزه با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا خواهد شد.

در این نمایشگاه ۲۱ شرکت‌های دانش بنیان فعال در حوزه‌های آهن و فولاد، ریخته‌گری، قالب‌سازی و آهنگری و ماشین‌کاری، فلزات غیرآهنی، معدن و صنایع معدنی، نسوزها و سرامیک‌های صنعتی، کوره‌های صنعتی و عملیات حرارتی به نمایش دستاوردها و ارائه توانمندی‌ها و محصولات خود در این نمایشگاه می‌پردازند.

برپایی پاویون‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های داخلی یکی از خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای توسعه بازار شرکت‌های دانش‌بنیان است که طی آن شرکت‌های منتخب می‌توانند از تخفیف ۹۰ درصدی در تامین هزینه‌های مربوط به شرکت در نمایشگاه‌ها برخوردار شوند و به معرفی محصولات و دستاوردهایشان بپردازند.

هماهنگی برای حضور و بازدید مسئولان کشور و هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی و همچنین برگزاری جلسه‌های مذاکره‌های تجاری با مشتریان بزرگ، بخشی از خدماتی است که در این پاویون‌ها به شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه می‌شود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
منبع
ایسنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *