اخبار استارتاپیاخبار فناوریاخبار هوش مصنوعی

معرفی Bard، رقیب سرسخت chatGPT

آبان‌تتر، حامی استریم و پوشش آنلاین رویداد هوش مصنوعی گوگل توسط دیجیاتو

روز چهارشنبه، ۱۹ بهمن، کمپانی گوگل در رویدادی به معرفی Bard، هوش مصنوعیِ رقیب chatGPTخواهد پرداخت. استریم آنلاین این رویداد که توسط دیجیاتو و با حمایت آبان‌تتر، ساعت ۱۶:۴۵ به وقت ایران برگزار می‌شود، در کانال آپارات و پیج اینستاگرام دیجیاتو پوشش داده خواهد شد.

Bard؛ هوش مصنوعی گوگل

به تازگی، مدیرعامل گوگل، سوندار پیچای، از یک ابزار هوش مصنوعی به نام Bard خبر داده است؛ رقیبی برای chatGPT. بنابر گفته پیچای، Bard یک سرویس هوش مصنوعی مکالمه‌محور است که می‌تواند در گفت‌وگوها شرکت کند و به سوالات کاربردی کاربران پاسخ دهد.

یکی از نقاط قوت Bard در مقایسه با رقیبش، chatGPTاین است که Bard می‌تواند به سوالات کاربران در رابطه با اتفاقات روز دنیا نیز پاسخ دهد.

ابزار هوش مصنوعی Bard می‌تواند در مورد موضوعاتی مانند مقایسه دو فیلمِ نامزد جایزه اسکار، ایده‌هایی برای یک وعده غذایی با توجه به مواد اولیه‌ای که در دسترس دارید یا توضیح اکتشافات تلسکوپ فضایی جیمز وب به یک کودک ۹ ساله به شما کمک کند.

البته اینها همه بخشی از خدماتی است که Bard به کاربرانش ارائه می‌دهد؛ اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر در رابطه با این ابزار هوش مصنوعی گوگل در رویداد چهارشنبه، ۱۹ بهمن (۸ فوریه) عرضه خواهد شد.

آبان‌تتر؛ حامی رویداد هوش مصنوعی گوگل در ایران

آبان‌تتر به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان و علاقمند به فناوری‌های نوین در ایران، با همکاری دیجیتاتو، پوشش کامل این رویداد را برای مخاطبان فارسی زبان برعهده خواهد داشت. این رویداد، ساعت ۱۶:۴۵ روز چهارشنبه، ۱۹ بهمن برگزار خواهد شد و مخاطبان محترم می‌توانند از طریق لایو اینستاگرام دیجیاتو و کانال آپارات این رسانه، به تماشای این رویداد بپردازند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *