اخبار استارتاپی

چهارمین رقابت استانی اینوتکس پیچ ۲۰۲۳ برگزار شد

چهارمین رقابت استانی اینوتکس پیچ ۲۰۲۳ با هدف معرفی ایده‌های برتر برای حضور در مرحله نهایی این رقابت در نمایشگاه بین المللی اینوتکس ۲۰۲۳ برگزار شد.

لیمو HR

به گزارش گروه دانش وفناوری خبرگزاری آنا، رقابت استانی اینوتکس پیچ در ایستگاه چهارم و به میزبانی اردبیل بود که در مرحله نخست این رقابت، ۴۳ تیم به رقابت پرداخته و در نهایت ۱۵ تیم به بخش حضوری راه یافتند.

پس از اجرا‌های مهیج تیم‌ها در بخش حضوری از میان این طرح‌های ارائه شده، ایده‌های «زهر دارو» تولید کننده دارو از زهر حیوانات و «آیزون» در حوزه تولید کود کمپوست با استفاده از تکنولوژی‌های نوین به ترتیب اول و دوم شدند. این ۲ تیم مجوز راهیابی به فینال اینوتکس پیچ که در تاریخ ۱۹ام تا ۲۲ام اردیبهشت ۱۴۰۲ در ناحیه نوآوری پردیس برگزار می‌شود را کسب کردند.

بر اساس توافق صورت گرفته، پست بانک ایران به دو تیم برتر این رقابت، مبلغ ۵ میلیارد ریال تسهیلات به همراه ۵۰ میلیون ریال هدیه به عنوان جایزه نقدی ارائه کرد.

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته استان تهران مقصد بعدی اینوتکس پیچ در ۱۱ اسفندماه خواهد بود. مخاطبان می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت pitch.inotex.com مراجعه نمایند.

شایان ذکر است، رویداد اینوتکس پیچ به همت دبیرخانه اینوتکس در استان‌های اصفهان، هرمزگان، خراسان رضوی، اردبیل و تهران برگزار می‌شود. اینوتکس‌پیچ یکی از بخش‌های پرطرفدار نمایشگاه اینوتکس که برای ششمین سال متوالی در ۵ استان با همراهی پست‌بانک ایران برگزار می‌شود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *