اخبار استارتاپیاخبار فین تک

ازکی وام بازوی مالی ازکی، در راستای بیمه اقساطی به کمک کاربران ازکی می‌آید

بیمه شخص ثالث و بدنه قسطی، به ضمانت ازکی

با افزایش قیمت خودرو در ماه‌های اخیر و کاهش توانایی مالی رانندگان برای تمدید یا خرید بیمه‌نامه خود، تقاضاها برای خرید قسطی بیمه‌نامه افزایش چشم‌گیری داشته است. از این رو آنطور که شرکت «ازکی» عنوان میکند، این مجموعه به کمک بازوی مالی خود «ازکی وام» امکان خرید بیمه ثالث و بدنه به صورت قسطی و بدون چک و بدون سود را ایجاد کرده است.

افزایش قیمت خودرو و کاهش توانایی مالی رانندگان

به گزارش ازکی: «بدلیل تورم ۴۰ تا ۶۰ درصدی قیمت خودرو باعث شده برخی از مالکان خودرو توان پرداخت هزینه بیمه خودرو خود را نداشته باشند. در این شرایط، امکان خرید قسطی بیمه بدون چک و بدون سود از شرکت «ازکی» که به کمک بازوی مالی خود «ازکی وام» ارائه می‌شود، یکی از راهکارهایی است که تا حد قابل‌توجهی به دارندگان خودرو کمک خواهد کرد. این اقدام، با احراز هویت و امضای الکترونیک انجام می‌شود. در واقع ازکی و ازکی وام، خود را به‌عنوان واسط میان مشتری و شرکت بیمه قرار داده و ریسک خرید قسطی بدون چک و سفته را متوجه خود کرده و شرط ارائه چک از طرف مشتری را برای خریداران بیمه قسطی حذف کرده‌اند.»

شرایط خرید بیمه قسطی

شرکت ازکی دات کام، عنوان کرده است: «برای فروش بیمه‌های قسطی ثالث و بدنه خود، دست خریداران را باز گذاشته تا علاوه بر پیش‌پرداخت حداقلی در زمان خرید، بتوانند بازه‌های پرداخت را تا حداکثر ۱۱ ماه (بسته به شرکت بیمه‌گر) انتخاب کنند. در واقع لازم نیست کاربران در زمان خرید یا تمدید بیمه قبلی، به‌یک‌باره تمامی مبلغ را پرداخت کنند و فقط با پرداخت حداقل ۱۰ تا ۲۰ درصد از حق بیمه (بسته به شرکت بیمه‌گر)، می‌توانند بیمه‌نامه خود را دریافت کنند. همچنین مانند همیشه امکان مقایسه قیمت و خدمات شرکت‌های مختلف برای خریداران بیمه ثالث و بدنه وجود دارد. یعنی مالکان خودرو، برای انتخاب و خرید بیمه قسطی، به گزینه‌های یک شرکت بیمه‌گزار خاص محدود نیستند و می‌توانند از میان شرکت‌های مختلف بیمه، مناسب‌ترین طرح بیمه قسطی برای خود را انتخاب کرده و در تمام مراحل خرید و استفاده از بیمه، از پشتیبانی ۲۴ ساعته برخوردار باشند.»

ازکی وام بازوی مالی ازکی، در راستای بیمه اقساطی به کمک کاربران ازکی می‌آید 2

برای استفاده از این قابلیت ازکی، متقاضیان خرید بیمه، باید به سایت azki.com مراجعه کنند و نوع بیمه (ثالث یا بدنه) و شرکت مورد نظر خود را انتخاب کنند. سپس روش خرید قسطی بدون چک (ازکی وام)، و بازه زمانی دلخواه را برای پرداخت اقساط انتخاب کنند. پس از آن هم باید به پنل خود وارد شده و با احراز هویت و تکمیل و تایید اطلاعات کاربری، تأیید الکترونیکی خرید بیمه را دریافت کنند.

 شرایط پرداخت خسارت در بیمه قسطی

ازکی پیرامون پرداخت خسارت اینگونه توضیح می‌دهد: «پس از خرید بیمه به صورت قسطی، در صورت بروز حادثه، تا پیش از تمام شدن اقساط، خسارت به بیمه‌گزار در صورت تسویه حساب پرداخت می‌شود. اما اگر کاربر، بیمه خود را به صورت قسطی خریداری کرده باشد و اگر از موعد پرداخت اقساط نگذشته باشد، خسارات طبق تعهدات توافق شده پرداخت می‌شود. البته این قانون استثناهایی هم دارد و برخی شرکت‌های بیمه برای دریافت خسارت، ابتدا از مشتری می‌خواهند که حساب خود را تسویه کند.»

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *