اخبار استارتاپی

برگزاری رویداد مقدماتی مدرسه کارآفرینی مهرسا در دانشگاه علم و فرهنگ

این رویداد با هدف آشنایی دانشجویان با روند و‌ برنامه‌های آموزشی طرح «مدرسه کارآفرینی مهرسا» با همکاری بنیاد توسعه کسب‌وکار دانشگاه علم و فرهنگ، در روز دوشنبه ۸ام اسفند ماه در دانشگاه با استقبال و حضور دانشجویان برگزار شد.
پیش از ورود به سالن دانشجویان با توجه به علاقه‌مندی‌ها جای خود را انتخاب کرده و نشستند.

در آغاز فرآیند سرکار خانم حسنا چاوشیان فعال حوزه نوآوری در آموزش به ارائه و توضیحات در مورد آشنایی با کسب وکار و تیم‌سازی پرداختند، در این قسمت که به صورت کارگاهی برگزار میشد، تسهیلگران و استاد به همراهی با دانشجویان در جهت پیش‌برد کاربرگ‌ها و اغاز فرآیند تیم‌سازی پرداختند.

پس از انجام کارگاه آشنایی و تیم‌سازی سرکار خانم مریم کیان مدیرعامل خانه خلاق مهرسا به توضیحات در مورد ادامه‌ فرایندهای مدرسه کارآفرینی و چگونگی برگزاری آن در اردیبهشت‌ماه، پرداختند.
در قسمت سوم سرکار خانم الهام نادری تهیه‌کننده استودیو انیمیشن‌سازی آرنکا به تشریح فعالیت‌ها و آنچه در حوزه صنایع خلاق انجام میشود پرداختند و با مرور تجربیات خود سعی بر آن داشتند که به دانشجویان تصویری واقعی از فضای صنایع خلاق داده شود.
در قسمت پایانی جناب آقای محمدابراهیم دهدشتی مدیرعامل مرکز نوآوری آبینو به توضیحات در مورد مفاهیم، مرور اتفاقات کسب‌وکارهای نوپا و انتقال تجربیات شخصی در حوزه استارتاپ ها و تجارت پرداختند.

در پایان فرآیند ثبت‌نام دانشجویان برای شرکت در مدرسه کارآفرینی مهرسا انجام شد و بقیه‌ی تعاملات صورت پذیرفت.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۱]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *