اخبار استارتاپیاخبار رسانه

طراح محصول فروشگاه بله مدعی شد: «فروش کسب و کارهای داخلی در بله بیشتر از اینستاگرام است».

مصطفی فرهمند در حاشیه رویداد «ما هم بله!»، از رضایت فروشندگان فعال در این پلتفرم نسبت به فروش محصولات خود خبر داد.

 

اولین رویداد حضوری «پیام‌رسان بانکی بله» با شرکت فروشگاه‌داران این پلتفرم، روز چهارشنبه ۱۰ اسفند برگزار شد.

۶۰ نفر از فروشگاه‌داران آنلاین، از صاحبان کسب و کارهای خرد و خانگی تا فروشندگان بزرگ برای شرکت در رویداد «ما هم بله!» ثبت نام کرده بودند. در طول این رویداد، دو نفر از فروشگاه‌داران موفق تجربیات خود را در زمینه فروش آنلاین با دیگران به اشتراک گذاشتند. در ادامه نیز چند نفر از اعضای تیم فروشگاه و تبلیغات بله به ارائه آمارها و برنامه‌های خود برای توسعه فروشگاه پرداختند.

امین تجملیان قائم‌مقام پیام‌رسان بانکی بله در رابطه با برگزاری این رویداد گفت: «با توجه به ویژگی‌های متمایز این پلتفرم به نفع کسب و کارهای آنلاین، تیم بله تلاش کرده تا فضایی مناسب برای احیای فعالیت این فروشندگان ایجاد کند».

وی‌ ادامه داد: «وجود دو قابلیت همزمان مالی و اجتماعی در بله، این امکان را برای فروشندگان و خریداران ایجاد می‌کند که تراکنش‌های مالی خود را نیز به شکلی امن در داخل همین پلتفرم انجام دهند».

تجملیان در پایان گفت: «فروشندگان از وضعیت فروش خود رضایت بالایی دارند. استقبال فروشندگان بله به حدی بوده که در همین بهمن‌ماه، نرخ بازگشت مشتریان برای ثبت سفارش تبلیغ در بله، بیش از چهل درصد بوده است».

همچنین در حاشیه این رویداد، مصطفی فرهمند طراح محصول فروشگاه بله با بیان این که «ما نمی‌خواهیم تجارت اجتماعی را فقط به داشتن تب فروشگاهی محدود کنیم»، گفت: «اقدامات دیگری مانند پرداخت‌های امن را در دستور کار داریم که به وسیله آن از تهیه رسیدهای جعلی که دغدغه صاحبان کسب‌وکارهاست جلوگیری می‌شود. تعامل خریدار و فروشنده بدون واسطه از ویژگی‌های تجارت اجتماعی است. یکی از تفاوت‌های تجارت‌ اجتماعی با تجارت الکترونیکی، تعامل مستقیم خریدار و فروشنده است که ما در پلتفرم بله با پایدار کردن سیستم پیام‌رسانی و ارائه ویژگی‌های مختلف سعی داشته‌ایم تجارت اجتماعی را گسترده‌تر کنیم».

فرهمند در پایان با این ادعا که «فروش کسب و کارها در بله بیشتر از اینستاگرام است» گفت: برخی از صاحبان این کسب و کارها که همزمان با حضور در «بله» در پلتفرم‌‌‌های داخلی و خارجی دیگری نیز فعالیت می‌کنند، می‌‌‌گویند در «بله» درآمد بیشتری نسبت به اینستاگرام داریم و کاربران در بله، خریدارترند».

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *