اخبار استارتاپی

گردهمایی بزرگ استارتاپ های اتحادیه اروپا در بارسلونا

استارتاپ سامیت 2023 که در شهر بارسلونا برگزار می‌شود، بیش از 2 هزار بنیان‌گذار، علاقه‌مندان به استارتاپ‌ها، شرکت‌ها، سرمایه‌گذاران فرشته، VCها و رسانه‌ها را از سراسر اروپا گردهم می‌آورد.

لیمو HR

به گزارش تجارت‌نیوز، در تاریخ ۲۰ تا ۲۱ آوریل، اتحادیه اروپا میزبان دوره بعدی اجلاس سالانه استارتاپ‌های این اتحادیه خواهد بود. در این اجلاس مشهور‌ترین و موفق‌ترین استارتاپ‌های قاره سبز گرد هم می‌آیند تا تجربه‌های یک سال اخیر خود را در اختیار دیگر استارتاپ‌ها بگذارند.

اجلاس استارتاپ‌های اتحادیه اروپا در سال ۲۰۲۳، بیش از ۲۰۰۰ بنیان‌گذار، علاقه‌مندان به استارتاپ‌ها، شرکت‌ها، سرمایه‌گذاران فرشته، VCها و رسانه‌ها را از سراسر اروپا گرد هم می‌آورد. این رویداد یک فرصت عالی برای شبکه‌سازی و جایی برای ملاقات کارآفرینان و سرمایه‌گذاران مشتاقی است که قصد دارند شرکت‌های فناوری بین‌المللی بسازند.

مسابقه زمین در اجلاس استارتاپ های اتحادیه اروپا

براساس گزارش eu-startups، در طول اجلاس استارتاپ‌های اتحادیه اروپا، همچنین رقابت بزرگی میان ۱۵ استارتاپ از هیجان‌انگیزترین استارتاپ‌های اروپایی برگزار خواهد شد. استارتاپ‌های از پیش انتخاب شده قرار است ایده کسب‌وکار خود را با ارائه ۳ دقیقه‌ای در مقابل شرکت‌کنندگان و هیات داوران متخصص که متشکل از سرمایه‌گذاران سرشناس است، مطرح کنند.

استارتاپی که برنده می‌شود، جایگاه بین‌المللی و ارتباطات گسترده‌ای به دست می‌آورد؛ همچنین به سرمایه‌گذاران بین‌المللی دسترسی خواهد داشت. سرمایه نقدی که استارتاپ‌ برنده دریافت می‌کند، در ادامه مسیر رشد کمک زیادی به آن می‌کند.

برنامه اجلاس استارتاپ ها

اجلاس پیش رو، علاوه‌بر فرصت‌های شبکه‌سازی عالی و گفتگوها و کارگاه‌های آموزشی هیجان‌انگیز‌، شامل حدود ۸۰ سخنران از جمله بنیانگذاران یونیکورن‌ها، مدیران عامل و برخی از موفق‌ترین سرمایه‌گذاران جهان است.

به طور کلی، بیش از  دو هزار شرکت‌کننده، ۹۵۰ بنیانگذار، ۳۵۰ سرمایه‌گذار و ۸۰ سخنران در اجلاس استارتاپ‌های اتحادیه اروپا شرکت خواهند داشت و پیش‌بینی می‌شود که بیش از هشت هزار ملاقات در این دوره صورت خواهد گرفت.

در مقایسه با سایر رویدادهای مهم فناوری، قیمت بلیت این اجلاس، مقرون‌ به‌ صرفه به نظر می‌رسد. چرا که از ۱۶۵ یورو برای دانشجویان شروع می‌شود و برای نمایندگان شرکت‌های بزرگ و ارائه‌دهندگان خدمات به ۶۰۰ یورو ختم می‌شود.

این رویداد در Palau de Congressos de Barcelona برگزار می‌شود که در قلب بارسلونا قرار دارد و به راحتی از طریق حمل‌ونقل عمومی قابل دسترسی است.

حامیان رویداد بین‌المللی استارتاپ ها

Silicon Castles یک شرکت فناوری سازنده و شتاب‌دهنده کسب‌و‌کار استراتژیک برای کسب‌وکارهای فناوری، مالکیت معنوی و صدور مجوز است که در سالزبورگ، اتریش واقع شده است؛ این شرکت حامی این رویداد گردهم‌آیی استارتاپ ها است.

EPAM پیشروترین ارائه‌دهنده خدمات تحول دیجیتال جهانی است. همچنین در صنعت توسعه محصولات دیجیتال و فیزیکی و خدمات مهندسی پلتفرم‌های دیجیتال سرآمد است. این شرکت از طریق استراتژی ابتکاری خود، قابلیت‌های مشاوره و طراحی یکپارچه در حال فعالیت است.

ضمن اینکه با تقویت پلتفرم‌های سازمانی، آموزشی و بهداشتی بهتری که افراد را به هم متصل و تجربیات را بهینه می‌کند، به واقعی کردن آینده برای مشتریان و جوامع در سراسر جهان کمک می‌کند.

Airwallex یک پلتفرم پرداخت جهانی و مالی برای مشاغل مدرن است. همچنین اصطکاک غیرضروری و هزینه‌های ذاتی سیستم مالی سنتی را برای کمک به کارآفرینان برای دستیابی به جاه‌طلبی‌های جهانی خود حذف می‌کند.

شرکت‌های پیشرو در سراسر جهان به Airwallex برای مدیریت همه چیز از پرداخت‌ها، خزانه‌داری و هزینه‌ها اعتماد دارند. Airwallex با ردپایی بین‌المللی در سراسر آسیا-اقیانوسیه، اروپا و آمریکای شمالی، کارآفرینان، سازندگان کسب‌وکار و پدیدآورندگان را با فرصت‌هایی در هر گوشه‌ای از جهان پیوند می‌دهد و آنها را قادر می‌سازد تا بدون مرز رشد کنند.

ACCIÓ تجارت و سرمایه‌گذاری کاتالونیا آژانس دولتی کاتالونیاست که برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی به کاتالونیا تلاش می‌کند و این منطقه را به عنوان مکان تجاری جذاب، نوآورانه و رقابتی برای استارتاپ‌ها معرفی می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *