اخبار استارتاپی

تمدید فراخوان جشنواره حمایت از پژوهش‌های مسأله‌محور «ریتکس»

پارک فناوری پردیس اعلام کرد فراخوان دومین جشنواره حمایت از پژوهش‌های کاربردی و مسأله‌محور «ریتکس» تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پارک فناوری پردیس، مهلت ارسال طرح‌های پژوهشی دومین جشنواره ملی پژوهش‌های مسئله محور و کاربردی «ریتکس»، که تا اواسط اسفندماه ۱۴۰۱ بود، با توجه به درخواست متقاضیان و بنا به تصمیم دبیرخانه، تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ تمدید شد.

این جشنواره با هدف ارتباط دهی چالش‌ها و مسأله‌های زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور و تحقیقات دانشگاهی و فعالیت‌های پژوهشی برگزار می‌شود.

این جشنواره در محورهای سلامت، دارو و تجهیزات پزشکی، فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم‌افزارهای رایانه‌ای، سخت‌افزارهای برق و الکترونیک، لیزر و فوتونیک، مواد پیشرفته و محصولات مبتنی بر فناوری‌های شیمیایی، ماشین‌آلات و تجهیزات پیشرفته و مدیریت فناوری برگزار می‌شود.

پیرو نیازسنجی انجام شده، بیش از ۱۲۰ اولویت پژوهشی از شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس احصاء شده است که پژوهشگران می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت اولویت‌های پژوهشی را مشاهده و نسبت به تکمیل فرم مربوطه در وب‌سایت یا ارسال فایل کاربرگ به ایمیل این جشنواره اقدام کنند.

جوایز برگزیدگان جشنواره ریتکس در قالب بسته‌های حمایتی بلاعوض، تسهیلات و خدمات توانمندسازی، نمونه‌سازی و تجاری‌سازی در آیین اختتامیه جشنواره اهداء خواهد شد. همچنین تلاش خواهد شد ورود برگزیدگان جشنواره به زیست‌بوم نوآوری تسهیل گردد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *