رپرتاژ

دریافت شماره شبا بانک رفاه با پیامک

شماره شبا بانک رفا

شماره شبا بانک رفاه مثل بقیه بانک ها همه ی اطلاعات یه شماره حساب معمولی رو داره و شما می تونید وجه رو به اون منتقل کرده یا اینکه از طریق اون پول رو دریافت کنید، حتی بدون اینکه برای بقیه جزئیات حساب نگرانی داشته باشید. امروزه شماره شبا معمولا تو نقل و انتقالات بانکی خیلی رایج هست. مخصوصا شغل هایی که جابه جایی پول زیادی رو باید انجام بدن از شماره شبا زیاد استفاده می کنن. چون با استفاده از شماره شبا برای جا به جایی پول هم کارمزد نمی خواد و هم مبلغ بالایی رو میشه جابه جا کرد. تو این مقاله سعی کردیم که از مزایای شماره و نحوه دریافت اون برای شما بگیم که آیا دریاف شماره شبا بانک رفاه با پیامک هم امکان پذیره؟

سقف انتقال وجه با استفاده از شبا

سقف جابه جایی در هنگام استفاده از شبا از طریق ساتنا و پایا فرق می کنه. در زیر جزئیات سقف انتقال پول از این طریق رو توضیح می دهیم:

سامانه پایا

سه روش برای ثبت حواله پایا وجود دارد:

۱-شعبه بانک: تو این حالت بیشترین مبلغی که میتونید جابه جا کنید، ۵۰۰ میلیون ریاله.

۲-اینترنت بانک: حداکثر مبلغ هر انتقال با این روش ۱۵۰ میلیون ریال هست اما کل هزینه انتقال در روز نباید بیش از ۶۰۰ میلیون ریال بشه.

۳-موبایل بانک: با استفاده از موبایل بانک هم می تونید از پایا استفاده کنید. بیشتر مبلغ قابل انتقال از این طریق ۱۵۰ میلیون ریال هست.

سامانه ساتنا

برای ساتنا کردن دو روش وجود داره:

۱- شعبه بانک: تو این حالت روش میزان انتقال نامحدوده.

۲- اینترنت بانک: بیشترین میزان انتقال با این روش ۵۰۰ میلیون ریال با رمز عبور ثابت و ۲ میلیارد ریال با استفاده از دستگاه توکن هست.

مزایای استفاده از شماره شبا بانک رفاه

۱- خطر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی از طریق شماره شبا وجود نداره، چون شماره شبا فقط برای دریافت پول استفاده می شه و برداشت اونها بدون اجازه از حساب بانکی امکان پذیر نیست. این در واقع جایگزین مطمئنی برای کارت به کارت هست.

۲- برای پرداخت بیشتر از ۳ میلیون تومان سقف کارت به کارت، می تونید از طریق سامانه های انتقال پول الکترونیکی “پایا” و “ساتنا”، شبا با استفاده از حساب بانکی گیرنده، پول واریز کنید.

۳- در صورت وارد شدن خطای سهوی یک یا چند رقم از شماره شبا، احتمال وجود داشتن چنین حسابی خیلی کمه و خیلی سریع به مشتری یا کارمند بانک اطلاع داده می شه. در نتیجه، خطای واریز اشتباه وجه رو به میزان قابل توجهی کاهش می ده.

۴- برای انتقال وجه با استفاده از “شبا” نیازی به دونستن، ذکر و کنترل اطلاعاتی مثله نام بانک، نام یا کد شعبه، شماره حساب، نوع حساب و تضاد با کدهای مختلف نیست. همه این داده ها در شبا موجود هست.

نحوه دریافت شماره شبا بانک رفاه

روش های زیادی برای دریافت شماره شبا وجود داره. شماره شبا رو می تونید از روی دفترچه حساب خودتون پیدا کنید و یا بعضی از بانک ها شماره شبا رو روی کارت بانکی چاپ میکنن که خیلی راحت به اون دسترسی دارید. همچنین از عابر بانک ها، سایت های معتبری که به راحتی شماره حساب و یا شماره کارت رو به شماره شبا تبدیل می کنن مثل: تهران شارژ، رده، کارت اینفو، صفحه بانک ها و ….بعضی از بانک ها نیز امکانی رو فراهم کردن که از طریق پیام کوتاه و سامانه همراه می تونید شماره شبا رو دریافت کنید. ولی با توجه به این که روش های حضوری دریافت شماره شبا تو این شرایط کرونایی خطرناکه، بهتره که از روش های غیر حضوری که هم راحته و هم خیلی سریع می تونید به شماره شبا حساب خودتون برسید، استفاده کنید.

دریافت شماره شبا بانک رفاه کارگران

بانک رفاه کارگران برای مشتری های خودش این امکان رو فراهم کرده که از طریق شماره حساب، شماره کارت و پیامک بدون نیاز به اقدام حضوری، شماره شبا حساب خودشون رو دریافت کنن. برای دریافت شماره شبا بانک رفاه با شماره حساب و یا شماره کارت می تونید وارد سایت رده، تهران شارژ، کارت اینفو و یا خود صفحه بانک رفاه کارگران بشید و فقط با وارد کردن شماره حساب و یا شماره کارت، شماره شبا خودتون رو دریافت کنید. لازم به ذکره که بعضی از صفحه های جعلی وجود دارن که شما برای دریافت شماره شبا باید اطلاعات بانکی و یا حتی رمز پویا خودتون رو تو اون وارد کنید که این صفحات به طور کل جعلی ان و با وارد کردن اطلاعات حساب خودتون فیشینگ می شید.

دریافت شماره شبا بانک رفاه کارگران از طریق پیامک و یا سامانه همراه

اخیرا در بانک رفاه کارگران این امکان فراهم شده که دریافت شماره شبا بانک رفاه با پیامک نیز میسر شود. به این صورت که از طریق پیام کوتاه و سامانه همراه بانک رفاه می تونید شماره شبا حساب خودتون رو دریافت کنید. در واقع از این به بعد می تونید برای دریافت شماره شبا حساب خودتون علاوه بر روش هایی که در بالا توضیح دادیم، با نصب کردن نسخه جدید همراه بانک رفاه روی تلفن همراه خودتون همچنین ارسال پیامک به سامانه پیام کوتاه به شماره ۳۰۰۰۶۶، شناسه حساب بانکی (شبا) خودتون رو دریافت کنید.

شما مشتریای محترم بانک رفاه کارگران می تونید علاوه بر بررسی شناسه حساب بانکی (شبا)، از خدمات دریافت آخرین مانده و سه گردش گذشته، استعلام وضعیت یک برگ چک، ارسال ۲۵ گردش پایانی حساب از طریق فاکس، ارسال ۲۵ گردش آخر حساب به آدرس ایمیل، پرداخت قبض ها و حق بیمه کارفرمایان تأمین اجتماعی، فعال کردن و غیرفعال کردن پیامک برای تغییرات موجودی حساب و گردش مالی در طول روز و به طور خودکار اطلاع از چک را برگشت خورده و تغییر دادن رمز بهره مند بشید.

جمع بندی

امیدواریم که به مزایای داشتن شماره شبا پی برده باشید و از روش های دریافت شماره شبا بانک رفاه از جمله دریافت شماره شبا بانک رفاه با پیامک مطلع شده باشید. در صورتی که شارژ پیام نداشتید می توانید از طریق سامانه های اینترنتی مثل تهران شارژ، شماره کارت یا شماره حساب خود را وارد کنید و شماره شبای حسابتان را دریافت نمایید.

 

 

 

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *