اخبار اطلاعات و ارتباطات

جشنواره فاوا در ۴ محور اصلی برگزار می‌شود

جشنواره فاوا در ۴ محور اصلی و ۱۲ زیرمحور همزمان با روز جهانی ارتباطات برگزار می شود.

 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات، علی اصغر انصاری معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات با اشاره به انتشار فراخوان نهمین جشنواره ملی فاوا گفت: این جشنواره با دستور وزیر ارتباطات و پس از وقفه ای چند ساله به واسطه همه‌گیری ویروس کرونا، امسال همزمان با روز جهانی ارتباطات در اواخر اردیبهشت ماه برگزار می شود.

او ضمن اشاره به شعار این دوره از جشنواره که «ایران هوشمند و متصل» تعیین شده است، افزود: نهمین دوره جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور ایجاد فضای رقابتی سالم و شور و نشاط علمی، تعامل و همکاری بین متخصصان کشور، حمایت از تولیدات بومی و تکریم نخبگان و فعالان برتر حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات اردیبهشت امسال در ۴ محور اصلی و ۱۲ زیر محور برگزار می شود که این محورهای اصلی عبارت‌اند از شبکه ملی اطلاعات، دولت هوشمند، پست هوشمند و صنعت فضایی.

انصاری تصریح کرد: سازمان ها و بنگاه های ارائه دهنده خدمات الکترونیکی، اپراتورهای ارتباطی و پستی، مراکز داده و ارائه دهندگان خدمات ابری زیرساختی، تولیدکنندگان تجهیزات شبکه ملی اطلاعات، تولید کنندگان زیرسیستم های ماهواره و ارائه دهندگان خدمات فضاپایه محسوب می شوند.

ثبت نام در جشنواره فاوا

متقاضیان شرکت در این جشنواره با مراجعه به سایت جشنواره به آدرس festfava.ict.gov.ir، می توانند از شرایط حضور، فرایند ثبت نام و ارزیابی و اطلاعات تکمیلی مطلع شوند.

ثبت نام جشنواره فاوا از ۲۸ فروردین آغاز می شود و آخرین مهلت ارسال مستندات دوازدهم اردیبهشت خواهد بود و نتایج نهایی داوری در روز ۲۲ اردیبهشت ماه مشخص می شود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *