ایده های استارتاپیرپرتاژ

با اولین مارکت پلیس ایران در تولد ۱۰ سالگی آن آشنا شوید

راست چین اولین و بزرگ‌ترین مارکت محصولات طراحی وب ایران است که هر صاحب کسب‌وکاری بدون دانش برنامه‌نویسی می‌تواند، با چند کلیک سایت حرفه‌ای و دلخواه کسب‌وکار خودش را داشته باشد. این مارکت پلیس ایرانی در سال ۹۱ شروع به فعالیت کرد و بعد از ۱۰ سال فعالیت به عنوان بزرگترین مارکت فایل دیجیتال ایران شناخته می‌شود.

تولد 10 سالگی راست چین

داستان شروع فعالیت اولین مارکت پلیس ایران

پیمان نعیمی در سال ۱۳۹۱ به این فکر افتاد که قالب های‌ وردپرس‌ که برای پروژه‌های خود طراحی یا فارسی‌سازی می‌کند، می‌تواند نیاز دیگر کاربران را برطرف کند؛ بنابراین سایت راست چین را در اردیبهشت همان سال راه اندازی و محصولات خود را منتشر و برای فروش عرضه کرد. همزمان این قابلیت را ایجاد کرد تا دیگر توسعه‌دهنده‌گان وردپرس نیز بتوانند محصولات خود را در راست‌چین ارائه کنند.

۵ ماه بعد کامران یزدانی‌نیا بعنوان هم بنیانگذار به پیمان نعیمی  پیوست و همکاری خود را شروع کردند.

بنیانگذاران راست چین

به این ترتیب اولین مارکت پلیس ایران قبل از بامیلو و دیجی کالا در سال ۱۳۹۱ در حوزه وردپرس راه اندازی شد.

مارکت پلیس

پیمان نعیمی در تبریز کار توسعه و زیرساخت راست چین و کامران یزدانی نیا در شهرکرد فعالیت‌های حوزه بازاریابی و فروش، پشتیبانی و جذب توسعه‌دهنده را برعهده داشتند. این تفکیک وظایف و همکاری باعث شده بود که هر دو کار را به بهترین نحو پیش ببرند و رشد خوبی در طی ۱۰ سال فعالیت برای اولین مارکت پلیس ایران رقم بخورد.

دستاوردهای مارکت پلیس راست چین ۱۰ سال گذشته

راست چین با بررسی نیاز بازار و ارایه خدمات برتر و حفظ کیفیت محصولات در تلاش بوده که همواره خود را به عنوان رهبر بازار وردپرس حفظ کند و به رکوردها و دستاوردهای جذابی دست پیدا کند. این موارد شامل:

  • اولین پلتفرم قانونی بازار وردپرس شامل انواع قالب و افزونه وردپرس
  • رکورد بیشترین تعداد فروش محصولات وردپرسی در یک روز
  • رکورد بیشتر تعداد رضایت مشتری از خرید محصولات وردپرسی
  • اولین مارکت‌پلیس ایران
  • دریافت بیش از یک میلیون رضایت از مشتری
  • بیش از ۲،۶۰۰،۰۰۰ دقیقه حضور در بلک فرایدی سال ۹۹
  • بیش از ۳۲۰۰ اشتغالزایی مستقیم
  • استفاده بیش از یک میلیون وب سایت از محصولات راست چین

نوآوری در خدمات و هوشمندسازی پلتفرم

راست چین، همیشه به دنبال آن بوده که به کاربران و توسعه‌دهندگان خود خدمات ویژه‌ای ارائه کند از اینرو توانسته با مدیریت عرضه و تقاضا در بهترین مارکت پلیس وردپرسی ایران، رضایت خریدار و فروشنده را جلب کرده و رکوردهای فروش را تغییر دهد،.

سرویس پشتیبانی سریع:

راست چین بعد از گذشت ۱۰ سال، بیش از ۵۰% سهم بازار را در اختیار دارد و امروز به عنوان رهبر بازار وردپرس ایران شناخته می‌شود. دلیل اصلی آن رضایت مشتریانیست که بعد از اعتماد به کیفیت محصولات تلاش شده تیکت‌هایشان زیر ۲ ساعت پاسخ داده شود. برای ترغیب فروشندگان به انجام اینکار سرویسی تحت عنوان “پشتیبانی سریع” راه اندازی شد.

هوشمندسازی پورسانت فروشندگان:

اختصاص بیشترین سود ممکن به توسعه‌دهندگان وردپرسی که در راست‌چین محصولات خود را به فروش می‌رسانند و از امن بودن فروش به وسیله‌ی لایسنس‌های هوشمند اطمینان کامل دارند، باعث شده راست‌چین با بیش از ۲۰۰۰ توسعه‌دهنده همکاری داشته باشد. در سال ۱۴۰۱، هوشمندسازی پورسانت فروشندگان از طریق کسب امتیاز از خریدار راه اندازی شد.

در این سیستم، فروشنده می‌تواند بر اساس امتیاز کسب شده از خریداران تا سقف ۹۰% درآمد حاصل از فروش را دریافت کند. این میزان پورسانت باعث ترغیب فروشنده به افزایش کیفیت خدمات و محصول می‌شود.

بازگشت وجه به کیف پول مشتری:

سیستم مشارکت در سود خرید یا کش بک، یکی از هدایایی است که راست چین برای مشتریان وفادار خود درنظر گرفته است. بر اساس این سرویس، خریدارن می‌توانند تا سقف ۱۰% خرید را در کیف پول خود ذخیره و در سفارشات بعدی استفاده کنند.

سیستم به روز رسانی خودکار محصولات:

بروزرسانی خودکار محصولات یکی از سرویس‌هایی است که مشتریان را از بررسی دستی آپدیت محصولات بی نیاز کرده است. این فرآیند علاوه بر صرفه جویی در زمان کاربران، امنیت سایت را با آپدیت منظم افزونه حفظ میکند. این سرویس برای اولین بار در راست چین رونمایی شد.

مشاوره رایگان:

راست چین سرویسی تحت عنوان “مشاوره رایگان” در اختیار فروشندگان قرار داده تا بتوانند در مورد انتخاب و توسعه محصول و ترفندهای افزایش فروش مشاوره رایگان دریافت کنند.

از طرفی «سیستم آنالیز فروش و بازدید محصولات»، «واریز کامل سود نصب و راه‌اندازی»، «تبلیغ رایگان محصولات»، «حمایت از محصولات ایرانی»، «واریز آنی درآمد توسعه‌دهنده» برخی دیگر از امکانات ویژه راست چین برای توسعه‌دهندگان و فروشندگان است.

مارکت پلیس

تیم ۷۰ نفره راست چین، بعد از گذشت ۱۰ سال، از ۱۰ام تا ۲۰ام اردیبهشت ماه تولد ۱۰ سالگی خود را جشن می‌گیرد. ۱۰ سال سخت و پرفراز که به گفته کامران یزدانی‌نیا (هم بنیانگذار راست‌چین) همیشه تلاش کردیم اولین مارکت پلیس باشیم. هنوز رویاهای بزرگ‌تری برای راست‌چین داریم و هنوز سرویس‌های بزرگ‌تری برای ارائه کردن به کاربران عزیزمان داریم.

شما دعوتید به جشنواره تولد ۱۰ سالگی راست چین؛ در این جشنواره تخفیف های شگفت انگیزی در انتظار شماست. علاوه بر این می توانید تغییرات نسخه سایت راست چین از همان سال های ابتدا تا به امروز را مشاهده کنید و با انجام بازی و سرگرمی شانس خود را برای دریافت تخفیف بیشتر امتحان کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۵ Average: ۴]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *