اخبار استارتاپیاخبار حمل و نقل و لجستیک

اپلیکیشن «جاده لجستیک» رونمایی شد

همزمان با آخرین روز برگزاری نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس، مراسم رونمایی اپلیکیشن هوشمند مدیریت حمل بار «جاده لجستیک» در هاب رسانه نمایشگاه برگزار شد. در این مراسم شیخی، مدیرعامل شرکت ابتکارآفرینان افق اندیشه و محمد فرجود، مدیرعامل هلدینگ فناوری و نوآوری بانک تجارت (تفتا) حضور داشتند.

 

به گفته شیخی، شرکت ابتکارآفرینان افق اندیشه با دانشجویان دانشگاه اهواز کار خود را آغاز کرده و اکنون رتبه نخست در بین بازارگاه‌های حمل‌ونقل را به دست آورده است. مدیرعامل این شرکت فعال در حوزه حمل‌ونقل و باربری در هاب رسانه به خبرنگاران گفت: «سه پنجم راننده‌های سراسر کشور زیرمجموعه این شرکت هستند و خدمات باربری را انجام می‌دهند. محصول تازه یعنی برنامه جاده لجستیک صفر تا صد مراحل حمل بار اعم از تخصیص باربری، تخصیص راننده و ناوگان، صدور بارنامه و بیمه بار، پرداخت کرایه راننده و کمیسیون باربری به‌صورت آنلاین، حمل و تحویل بار در مقصد را انجام می‌دهد و برای مدیریت بهتر و کنترل فرایند حمل بار و دریافت گزارش‌های مختلف  پنلی اختصاصی در اختیار صاحبان بار، باربری‌ و راننده قرار می‌دهد.»

 

فرجود با اشاره به سرمایه‌گذاری بانک تجارت در این شرکت به واسطه تکنوتجارت اظهار کرد: فعالیت‌های بانک تجارت در حوزه نوآوری از سه سال پیش شتاب بیشتری به خود گرفته است.  وظیفه هلدینگ تخصصی فناوری بانک تجارت این است که تعامل بانک تجارت را با اکوسیستم تقویت کند. امروز این محصول با سرمایه‌گذاری تکنوتجارت رونمایی می‌شود.

وی افزود:  شرکت تکنوتجارت به طور اختصاصی در حال سرمایه‌گذاری خطرپذیر فعالیت می‌کند. در حال حاضر اکثر بانک‌های دنیا با زیست‌بوم نوآوری و خلاق در تعامل هستند. ما هم سعی می‌کنیم در کنار دیگر سرمایه‌گذاری‌هایمان، با زیست بوم نوآوری کشور در تعامل باشیم. در هولدینگ تفتا روی موضوعات مختلفی چون پرداخت، وام‌دهی و به‌طور کلی فین‌تک سرمایه‌گذاری می‌کنیم.

فرجود گفت: یکی دیگر از ابعاد فعالیت تفتا، هم افزایی بین شرکت‌های هلدینگ تفتاست. همچنین در حوزه‌های وام دهی خرد، لند تک و پرداخت الکترونیک حضور فعال هستیم.

مدیرعامل هلدینگ تفتا با اشاره به سرمایه‌گذاری‌ها در حوزه‌های ریسک‌پذیر اظهارداشت: همواره سعی کردیم حامی فکرهای نو و خلاق باشیم و تفاهم نامه‌های متعددی برای سرمایه‌گذاری دراین حوزه‌ها انجام داده ایم.

 

شیخی مدیرعامل محصول جاده نیز در این مراسم، با اشاره به این که در عرصه حمل بار تاکنون سه اپلیکیشن عرضه کرده اند گفت: محصول اول ما «جاده رانندگان» بود که در آن رانندگان سراسر کشور و رانندگان حمل باری بین شهری سراسر کشور در این زیر ساخت عضویت دارند و در حمل بار بین شهری فعالیت می‌کنند. بیش از حدود ۷۲ هزار نفر از فعالان حوزه حمل بار هم در سامانه «جاده باربری» ما عضویت دارند، این زیر ساخت ما ارتباط بین صاحب بار و راننده را فراهم می‌کند تا به سرعت بخشی انتقال و حمل بار بین مبدا تا مقصد کمک کند.

شیخی اظهار کرد: دراین محصول، صاحب بار از طریق اپلیکیشن ما بار خود را ثبت می‌کند و از زمان ثبت، صفر تا صد حمل بار از قبیل تخصیص باربری، تخصیص راننده حمل بار تا مقصد و در نهایت تحویل بار را ما برعهده می‌گیریم. صاحب بار از ابتدا تا انتها مسیر حرکت خودرو و وضعیت حمل بار خودش را می‌بیند و در نهایت بار به مقصد رسیده و تحویل داده می‌شود و کد تحویل برایش ارسال خواهد شد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *