اخبار استارتاپیاخبار بازاریابی و تبلیغات

گزارش سالانه ۱۴۰۱ تپسل منتشر شد

تپسل گزارش عملکرد سال ۱۴۰۱ خود را منتشر کرد.

 

دانستن آمار تبلیغات برای صاحبان کسب‌وکارها، اپلیکیشن‌ها و وبسایت‌ها که به دنبال بهینه‌ترین روش‌های تبلیغاتی و یا راه‌های کسب درآمد از آن هستند، بسیار ارزشمند است. از این رو گزارش سالانه تپسل، که به عنوان یکی از بازیگران صنعت تبلیغات دیجیتال شناخته می‌شود، می‌تواند بسیار سودمند باشد. گزارشی که آمار ترافیک تبلیغاتی درون اپلیکیشن‌های بازی و غیر بازی و وبسایت‌ها، توزیع ترافیک به تفکیک دستگاه، صنایع مختلف تبلیغ دهنده و ناشران و بسیاری اطلاعات کاربردی دیگر را در اختیار فعالان و علاقه‌مندان حوزه دیجیتال مارکتینگ می‌گذارد.

نگاهی به گزارش

تپسل به عنوان یک شبکه هوشمند تبلیغات دیجیتال به صاحبان کسب‌وکارها کمک می‌کند تا انواع تبلیغات خود، از بنری گرفته تا ویدیویی، را درون اپلیکیشن‌ها و سایت‌های پرمخاطب نمایش دهند و از سوی دیگر به توسعه‌دهندگان ایرانی کمک می‌کند تا از طریق نمایش تبلیغات درون اپلیکیشن و وبسایت، به درآمد قابل توجهی دست یابند. تعداد بالایی از وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌های برتر و پرمخاطب ایران که دارای اعتبار زیادی هستند، برای نمایش تبلیغات با تپسل همکاری می‌کنند. در سال گذشته تعداد کل ناشران تپسل به عددی بالای ۱۴۰ هزار وبسایت و اپلیکیشن رسید؛ همچنین تعداد کل تبلیغ دهندگان در سال گذشته بیش از ۷۰ هزار برند بوده است.

آمار ارائه شده در گزارش سالانه تپسل بر اساس داده‌های مربوط به بیش از ۵۲۰ میلیارد نمایش تبلیغات به بیش از ۷۲ میلیون کاربر فعال ماهانه در طول سال ۱۴۰۱ است.

 

حجم نمایش تبلیغات تپسل

در سال گذشته میزان ایمپرشن ثبت شده برابر با ۵۲۰ میلیارد بوده که معادل ۱۶ نمایش در روز به ازای هر ایرانی است. همچنین میزان ایمپرشن ماهانه در سه سال متوالی منتهی به ۱۴۰۱ به شرح ذیل بوده است:

سال ۹۹: ۲۳ میلیارد ماهانه
سال ۱۴۰۰: ۳۶ میلیارد ماهانه
سال ۱۴۰۱: ۴۳ میلیارد ماهانه

نمایش تبلیغات تپسل

وضعیت تبلیغ دهندگان در صنایع مختلف

در بخشی از این گزارش آمده است که در هر صنعت چه تعداد کسب‌وکار با تپسل همکاری می‌کنند. برای مثال در صنعت حمل و نقل تعداد برند کمتری تبلیغات انجام می‌دهند اما هزینه کرد بیشتری دارند. همچنین در این گزارش میزان ایمپرشن در صنایع مختلف نیز نشان داده شده است.

وضعیت تبلیغ دهندگان تپسل

ترین‌های تپسل در سال ۱۴۰۱

طبق گزارش تپسل، در سال گذشته بیشترین حجم نمایش انجام شده برای یک تبلیغ دهنده بیش از ۷۳ میلیارد، بیشترین کلیک انجام شده برای یک تبلیغ دهنده بیش از ۳۸ میلیون، بیشترین نصب انجام شده برای یک ادورتایزر بیش از ۱.۵ میلیون نصب، بیشترین تعداد محتوای تبلیغاتی ساخته شده برای یک ادورتایزر بیش از ۵هزار محتوا و بیشترین قیمت کلیک ۳۰ هزار تومان بوده است که این قیمت در جام جهانی فوتبال و روز بازی ایران-ولز توسط مشتری ست شده است.

 

برای دریافت فایل گزارش، اینجا کلیک کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *