معرفی استارتاپمقالات بازاریابی و تبلیغات

تجربه‌ای بزرگتر از یک ساعت مچی

لیمو HR

داستان دیزل شروعی ساده داشت اما ادامه راه این برند پر از جاه طلبی و تحول است. کمپانی دیزل با تولید شلوار جین آغاز شد و مشتریان هدفش هم کسانی نبودند جز جوانان. شور و هیجان و یک روند پر تلاطم در تمام قدم‌هایی که این کمپانی برای پیشرفت خود برمیدارد به چشم می‌خورد.

نتیجه این شور و هیجان و خستگی ناپذیر بودن برند دیزل، توسعه تولیدات او در تمام زیر مجموعه‌های پوشاک، کیف و کفش، عینک آفتابی و حتی ساعت مچی بود. گستردگی تولید محصولات این برند به نحوی است که آن را به یک برند بین المللی تبدیل کرده.

بدون شک انتخاب برند دیزل برای خرید ساعت، تجربه ای بزرگتر از یک ساعت مچی است. در ادامه نکاتی را در اختیار شما می‌گذاریم که قبل از خرید ساعت دیزل برای شما مفید است.

ساعت دیزل

ساعت دیزل ساخت کجاست؟

با این که دیزل اکنون یک برند بین المللی شناخته می‌شود، اما اصالت و تاسیس این برند به کشور آمریکا برمی‌گردد. برند دیزل در سال ۱۹۷۸ توسط رنزو روسو تأسیس شد و از سال ۲۰۰۰ تولید اکسسوری ساعت مچی خود را به شرکت‌های ساعت ساز قدرتمند دیگر برون سپاری کرد.

در حال حاضر شرکت بزرگ فسیل تولید ساعت مچی دیزل را به عهده دارد. اغلب موتورهای به کار رفته در تولید ساعت‌های دیزل از کشور ژاپن است و برای کاهش هزینه تولید، اسمبل قطعات آنها در کشورهای دیگر مانند تایوان، کره، تایلند، چین و حتی ژاپن انجام می‌شود. اما بصورت قطعی و شفاف اصالت برند دیزل مربوط به کشور آمریکاست و تحت لیسانس این کشور در دیگر کشورهای خاورمیانه تولید می‌شوند.

آیا برند ساعت مچی دیزل زیر مجموعه فسیل گروپ است؟

بله. همانطور که اشاره کردیم از سال ۲۰۰۰ دیزل تولید ساعت‌های مچی‌اش را به کمپانی فسیل سپرد. مجموعه فسیل گروپ یک کمپانی طراحی، بازاریابی، توزیع و نوآوری جهانی در زمینه ساعت مچی است. در فسیل گروپ ساعت‌ها، اکسسوری‌های پوشیدنی‌ و لوازم جانبی متمایز برخی از بزرگترین مارک‌های جهان ایجاد می‌شوند.

رنج کیفیت و قیمت ساعت دیزل

بدون شک از ساعت‌های دیزل باید این انتظار را داشته باشید که کیفیت آن مطابق با قیمتش باشد. از ساعت‌های دیزل نباید انتظار یک ساعت با فناوری‌های پیچیده مانند استفاده از باتری سولار، جی پی اس یا …. را داشته باشید. این برند در صنعت ساعت سازی دنیا، به عنوان یکی از برند‌های فشن و مطابق با مد روز شناخته می‌شود که دلیل آن هم طراحی‌های منحصر به فردش است.

البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که برعکس تمام ساعت‌های دیزل بدون فناوری، در این برند جدیدا شاهد ساعت هوشمند هم هستیم. بصورت کلی در خرید ساعت دیزل اورجینال این را مطمئن باشید، هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید در قبال کیفیت و طول عمر ساعت توجیه دارد.

کیفیت و قیمت ساعت مچی دیزل

ساعت دیزل اورجینال یا تقلبی

با توجه به این که رنج قیمت ساعت‌های دیزل در رده متوسط و رو به بالاست، سودجویان بازار ساعت از این فرصت برای خودشان استفاده کردند.از آنجایی که طراحی ساعت‌های دیزل منحصر به فرد است و بازار پرطرفداری هم دارد، تولید ساعت‌های تقلبی این برند با قیمت خیلی کم برای این سودجویان منفعت زیادی دارد.

چرا نباید ساعت دیزل غیر اورجینال بخرید؟ واضح است! اهمیت خرید ساعت اورجینال دیزل از این جهت اهمیت پیدا می‌کند که شما هزینه یک ساعت با کیفیت را پرداخت می‌کنید، نه یک ساعت چینی با موتور ضعیف.

همانطور که گفتیم تولید و اسمبل ساعت‌های دیزل توسط کمپانی فسیل و تحت لیسانس تولید می‌شوند. بهترین موتورهای موجود اورجینال و متریال با کیفیت که باعث افزایش عمر این ساعت‌ها می‌شود، انتظاری است که باید از خرید یک ساعت اصل داشته باشید.

این موارد همان چیزی است که در هیچ ساعت تقلبی به شما داده نمی‌شود. به علاوه اینکه شما با خرید ساعت تقلبی هیچ گارانتی و اعتباری دریافت نمیکنید و طول عمر زیادی هم از آن ساعت نخواهید دید. روش‌هایی برای تشخیص ساعت دیزل اصلی از تقلبی آن وجود دارد که پیشنهاد می‌کنیم در سایت ایران تایمر به دنبال اطلاع از این موضوع بروید.

روش تشخیص ساعت اصل دیزل از تقلبی آن

روش‌هایی که در اینجا اعلام می‌کنیم قطعی نیست اما راهکارهای مفیدی است که شاید قبل از انتخاب و خرید ساعت مچی دیزل به شما کمک کند:

  • رفرنس نوشته شده در پشت قاب ساعت را در اینترنت جستجو کنید. معمولا در صورتی که ساعت تقلبی باشد نتیجه به دست آمده در اینترنت از نظر ظاهری با آن مدلی که در دست دارید متفاوت است.
  • به گارانتی که دریافت می‌کنید دقت کنید. از دریافت هرگونه گارانتی که توسط یک شخص یا مغازه به شما ارائه می‌شود خودداری کنید.
  • متعلقات ساعت که شامل; جعبه، گارانتی و پاکت آن است دقت کنید. باید متعلقات همان برند به شما داده شود.
  • تمام ویژگی‌های به کار رفته در صفحه ساعت باید قابل استفاده باشد. در ساعت‌های تقلبی بخاطر استفاده از موتورهای ضعیف ویژگی‌های به کار رفته در ساعت کارایی ندارند و فقط بصورت نمایشی هستند.

 

روش‌های دیگر برای اطمینان بیشتر و دقیق از اصالت این ساعت‌ها وجود دارد که در قالب یک ویدئو در سایت ایران تایمر تهیه شده. برای اطلاعات بیشتر در این باره پیشنهاد می‌کنیم از مشاوران ایران تایمر راهنمایی بگیرید.

گارانتی ساعت دیزل

در حال حاضر گارانتی که برای ساعت‌های این برند ارائه می‌شود بصورت بین المللی و دو ساله است. مواردی که در تمام ساعت‌های این برند بصورت قطعی شامل گارانتی می‌شود موتور و ضدآب بودن‌شان است. شاید در بعضی مدل‌ها این موارد متغیر باشد، پس حتما قبل از خرید از موارد گارانتی مربوط به مدل انتخابی‌تان مطلع شوید.

گارانتی ساعت دیزل

طراحی ساعت‌های دیزل

دیزل تجربه‌ای بزرگتر از یک ساعت مچی است. ایده تولید ساعت‌های با عرض قاب بزرگتر از حد معمول، باعث شده تا دیزل، مخصوصا در بین آقایان به محبوبیت و شهرت برسد. اگر جزو آن دسته از آقایانی هستید که به ساعت مچی مردانه با ابعاد بزرگ و درشت علاقه دارید، بدون شک این برند انتخاب مناسبی برای شماست.

از بارزترین ویژگی که در ساعت‌های با عرض قاب بزرگ دیزل استفاده می‌شود، به کار گرفتن نمایش ۴ زمان متفاوت است. این ویژگی برای کسانی بیشتر کارآمد است که درگیر مشاغل بیزینسی و معاملات بین المللی هستند. در واقع شما با خرید یک ساعت دیزل، قابلیت دسترسی به ۳ الی ۴ زمان مختلف را خواهید داشت.

ساعت‌های زنانه این برند هم سبکی فشن و رو به اسپرت دارند. با اینکه ساعت مردانه در این برند طرفداران بیشتری دارند اما دلیلی نمی‌شود تا ساعت زنانه تولید نکند. سبک طراحی ساعت‌های زنانه دیزل بیشتر برای افرادی مناسب است که به دنبال پیروی از مد هستند و بیشتر جلوه ساعت برای آنها اهمیت دارد.

خرید ساعت دیزل اصل با گارانتی بین المللی

برای اطمینان از خرید ساعت اورجینال دیزل بدون شک باید به دنبال نمایندگی‌های این برند باشید. سایت و فروشگاه ایران تایمر اولین سایت ساعت اورجینال در ایران است که با بیش از یک دهه تجربه بهترین منبع برای شما خواهید بود. ایران تایمر علاوه بر نمایندگی برند دیزل، نماینده ۲۵۰ برند مطرح جهانی دیگر است و تنوع محصولاتش بالغ بر ۲۰۰۰ مدل می‌باشد.

در ویترین بزرگ ایران تایمر با هر سلیقه و هر بودجه‌ای می‌توانید ساعت محبوب‌تان را پیدا کنید. همچنین از مشاوران و کارشناسان این مجموعه برای تجربه یک خرید مطمئن و اصل می‌توانید بهره ببرید. کافیست در مرورگرتان نام ایران تایمر را جستجو کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۲ Average: ۳]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *